Furioso: wow wat een hoop likes!
Dat red ik nog lang niet haha. Het valt mij wel op dat filmpjes het veel beter doen dan foto’s bij ons. Foto’s zitten meestal rond de 70-90 likes en 500 bereik. En zag vanmorgen dit bij het laatste (simpele) filmpje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:Even een technisch vraagje: Ik wil oude facebook berichten EN al geplande berichten graag delen met Instagram dat sinds vandaag gekoppeld is.
Ik weet dat je bij het posten van een nieuw bericht aan kan geven dat je hem wilt delen met instagram (iig ik heb dat kunnen vinden bij het plannen, maar niet bij een ongepland bericht) maar kan geen optie vinden voor achteraf delen. Dan kan je alleen maar 'direct' delen en niet op de 'feed'. Doe ik iets fout?
saabineex schreef:Xyris schreef:Even een technisch vraagje: Ik wil oude facebook berichten EN al geplande berichten graag delen met Instagram dat sinds vandaag gekoppeld is.
Ik weet dat je bij het posten van een nieuw bericht aan kan geven dat je hem wilt delen met instagram (iig ik heb dat kunnen vinden bij het plannen, maar niet bij een ongepland bericht) maar kan geen optie vinden voor achteraf delen. Dan kan je alleen maar 'direct' delen en niet op de 'feed'. Doe ik iets fout?
Ik weet dat het andersom wel kan, maar Facebook naar Instagram heb ik nog nooit gezien/gehoord
Lau schreef:Nayomie schreef:Hey, ik dacht al, waarom is dit topic zo stil, maar blijkbaar was hij weer ontstipt
Voor storys gebruik ik storyart, vind het heerlijk werken.
Kan je met Storyart meer als met bijv unfold
Lau schreef:Je kan in je story’s of een post aangeven dat je de accounts gaat scheiden. Dan kunnen de mensen je iig vinden en je eventueel volgen als ze dat leuk vinden.
Qimm schreef:Ik zag dat je me was gaan volgen met je nieuwe account, en ik vind ze zo schattigdus natuurlijk terug gevolgd
furioso schreef:Na lange tijd nog eens een gainparty meegedaan
Ze vroegen me dus why not
Begonnen met 5216 volgers gisteren rond 15:45 en nu zit ik op 5315![]()
100 volgers erbij op nog geen 24u
Nu valt het nog te zien hoeveel er daadwerkelijk blijven maar meestal valt dat aantal wel goed mee![]()
[ [url=m/TM9DwM.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W3vE74.png]Afbeelding[/url] ]