Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Mijn neefje van bijna 4 wil graag blauwe haargel voor in zn haren. Vroeger in mijn tijd hadden al mijn klasgenootjes datik dacht: haal ik wel ff! Maar ik kan het niet vinden... Iemand een idee?
Froukje schreef:xMyrth schreef:Mijn neefje van bijna 4 wil graag blauwe haargel voor in zn haren. Vroeger in mijn tijd hadden al mijn klasgenootjes datik dacht: haal ik wel ff! Maar ik kan het niet vinden... Iemand een idee?
https://yourhairshop.nl/product/xtreme- ... oz-250-ml/
Zoiets?
Tigress schreef:M'n ma en ik hebben al zitten zoeken, maar het lijkt mission impossible
We zoeken die theeglazen die je een tijd geleden bij de action kon halen waar "Thee" op stond. We kunnen ze nergens meer vinden, en juist die vinden m'n ouders ideaal om hun cappucino's in te zetten omdat de letter T het grensstreepje is waarbij ze weten het cupje te moeten vervangenZe tekenen het er nu steeds op met een glasstift omdat de letters inmiddels al zo vervaagd zijn. Nieuwe glazen zijn makkelijker
Tigress schreef:Nee, gelukkig niet
Kreeg net een foto doorgestuurd, staat idd Tea op en niet Thee
Dit is nog een van de betere glazen
[ Afbeelding ]
Kirrietje schreef:Wij willen op werk van iedereen een kerstelfje maken. Nu zoek ik dus een foto met daarin het gezicht een wit rondje waar je dus je eigen foto in kan plaatsen. Als je snapt wat ik bedoel.
Maar ik probeer het maar te googlen maar kom er echt niet uit, weet iemand hoe ik dan aan zo'n afbeelding kom?
rien10 schreef:Voor dat gillende kind? Gewoon moeder rete-strak aankijken. Blikken kunnen heel goed dodelijk zijn
Lalidan schreef:Ik zoek (of, eigenlijk, mijn moeder zoekt, maar de emoties overmannen haar te veel om het te doen, dus ik doe het voor haar) een kleine urn om een klein beetje as in te doen. Het gaat specifiek niet om een volledige urn, die vind mijn moeder te groot. Ze heeft een gedenkplekje voor mij overleden zus gemaakt en wil hem daar bij zetten, maar ze heeft niet veel ruimte.
Ze had zelf deze gevonden, omdat de tekst haar zo aansprak en ze de blauwe kleur zo mooi vond: https://nl.grandado.com/products/mini-c ... DM1NTI1MjQ
De tekst: Always in my mind, for ever in my hart
Ze had echter niet gezien hoe klein hij was. Ze wil wel een kleine, maar deze is echt ieniemienie. Ze zoekt iets ter grootte van een hand ofzo, zeg maar. Iets groter of kleiner mag, het komt niet heel precies, maar de echte urnen zijn te groot en die van grandado dus te klein (15mm is ook wel erg weinig).
Helaas laten mijn Google skills me hierin ook een beetje in de steek. Dus dan hier maar weer eens om hulp vragen. Kunnen jullie iets moois vinden, bij voorkeur met die tekst erop of de mogelijkheid die tekst erin te graveren?
Het gaat dus om de as van mijn zus, niet om van een huisdier. Nou mag het best een urn voor een huisdier zijn, maar dus niet met pootafdrukken ofzo erop.