Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 01:17

Ik ben op zoek naar een wekker, liefst een wake up light. Ik heb die van de action maar die vind ik onhandig omdat je die steeds moet opladen en het licht van het display is veel te fel. Zoek een betaalbare wake up light dus liever geen dure van Philips.
Mocht dat niet te vinden zijn dan een ouderwetse wekkerradio en dan is het belangrijk dat het display niet te fel is.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 01:29

Fjordjes, die staan nog wel eens bij kringloop of op MP te koop.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 19:47

Inderdaad de kringloop.Vorig jaar 1 gekocht voor 5 euro.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:43

Mijn neefje van bijna 4 wil graag blauwe haargel voor in zn haren. Vroeger in mijn tijd hadden al mijn klasgenootjes dat :') ik dacht: haal ik wel ff! Maar ik kan het niet vinden... Iemand een idee?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 20:23

xMyrth schreef:
Mijn neefje van bijna 4 wil graag blauwe haargel voor in zn haren. Vroeger in mijn tijd hadden al mijn klasgenootjes dat :') ik dacht: haal ik wel ff! Maar ik kan het niet vinden... Iemand een idee?

https://yourhairshop.nl/product/xtreme- ... oz-250-ml/

Zoiets?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 20:48

M'n ma en ik hebben al zitten zoeken, maar het lijkt mission impossible :')
We zoeken die theeglazen die je een tijd geleden bij de action kon halen waar "Thee" op stond. We kunnen ze nergens meer vinden, en juist die vinden m'n ouders ideaal om hun cappucino's in te zetten omdat de letter T het grensstreepje is waarbij ze weten het cupje te moeten vervangen _O- Ze tekenen het er nu steeds op met een glasstift omdat de letters inmiddels al zo vervaagd zijn. Nieuwe glazen zijn makkelijker :))

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 20:53

Froukje schreef:
xMyrth schreef:

https://yourhairshop.nl/product/xtreme- ... oz-250-ml/

Zoiets?

Ik weet niet zeker of deze de haren ook kleurt. Het is de bedoeling dat hij blauwe stekeltjes krijgt hahaha

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 20:57

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 21:21

Dank!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 23:06

Tigress schreef:
M'n ma en ik hebben al zitten zoeken, maar het lijkt mission impossible :')
We zoeken die theeglazen die je een tijd geleden bij de action kon halen waar "Thee" op stond. We kunnen ze nergens meer vinden, en juist die vinden m'n ouders ideaal om hun cappucino's in te zetten omdat de letter T het grensstreepje is waarbij ze weten het cupje te moeten vervangen _O- Ze tekenen het er nu steeds op met een glasstift omdat de letters inmiddels al zo vervaagd zijn. Nieuwe glazen zijn makkelijker :))

Hoop niet dat het deze waren
Al staat hier tea op ipv thee.
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 23:27

Nee, gelukkig niet :D

Kreeg net een foto doorgestuurd, staat idd Tea op en niet Thee :D
Dit is nog een van de betere glazen :=
Afbeelding

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 23:44

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 23:55

Ik heb er 1, je mag 'm hebben maar ik ben bang dat ik nogal uit jouw buurt woon

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 07:52

Tigress schreef:
Nee, gelukkig niet :D

Kreeg net een foto doorgestuurd, staat idd Tea op en niet Thee :D
Dit is nog een van de betere glazen :=
[ Afbeelding ]

Ooh gelukkig.

Volgens mij hebben wij deze ook op het werk, maar zonder gravure. Best grote glazen, mits het dezelfde zijn.

Maar goed, daar heb je niets aan.

Misschien kan je ook iets ander doen, een graveerpen kopen voor glas. Koop willekeurige glazen (of gebruik de oude) en schenk eenmaak de juiste hoeveelheid over en graveer zelf een klein randje.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:23

Wij willen op werk van iedereen een kerstelfje maken. Nu zoek ik dus een foto met daarin het gezicht een wit rondje waar je dus je eigen foto in kan plaatsen. Als je snapt wat ik bedoel.
Maar ik probeer het maar te googlen maar kom er echt niet uit, weet iemand hoe ik dan aan zo'n afbeelding kom? :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 19:03

Kirrietje schreef:
Wij willen op werk van iedereen een kerstelfje maken. Nu zoek ik dus een foto met daarin het gezicht een wit rondje waar je dus je eigen foto in kan plaatsen. Als je snapt wat ik bedoel.
Maar ik probeer het maar te googlen maar kom er echt niet uit, weet iemand hoe ik dan aan zo'n afbeelding kom? :')

Even googlen op Elf Yourself, dan vind je wel wat.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:05

Ik zoek oortjes.
Ik heb kleine oren, smalle gehoorgang en alles wat hard is gaat zeer doen, en dat wat zachte dopjes heeft, plopt na 30 seconden uit mijn oren. Vooral rechts.
Dus.... wie heeft de gouden tip? Ik wil geen hele grote koptelefoon, een kleintje vind ik wel ok. Dus iets op mijn oren in plaats van erin.
Voor het werk heb ik een Sennheiser headset, superding. Daar luister ik dus ook veel muziek door . Maar nu wil ik iets aan mijn telefoon hebben. Heb nu een merkloos ding met dopjes (en verrassend goed geluid). Maar ik zit steeds mijn dopjes aan te drukken. Dat is vervelend. En lopen ermee gaat al helemaal niet.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:36

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:41

Wat een goede tip Prairy, hier ga ik naar kijken. Dank je.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:45

Graag gedaan, ben wel benieuwd waar je op uit komt. En of er een goede noise cancelling functie op zit voor in het vliegtuig :P

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:48

Voor dat gillende kind? Gewoon moeder rete-strak aankijken. Blikken kunnen heel goed dodelijk zijn :D

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:50

Wil je laten weten wat je ervan vindt Rien?
Ik krijg altijd heel erg jeuk in m’n oren van oordopjes en koptelefoons dus zou ook wel graag iets anders willen…

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:50

rien10 schreef:
Voor dat gillende kind? Gewoon moeder rete-strak aankijken. Blikken kunnen heel goed dodelijk zijn :D

Trust me die heb ik al jaaaaaaren geleden geperfectioneerd :+ En bij jankers helpt de blik niet altijd. En ducttape schijnen ze niet zon goed idee te vinden (al is het zeker de beste oplossing voor bijna alles :+)

Maar ik voorkom graag de stress die ik ervan krijg vooraf :P

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 22:56

Ik zoek (of, eigenlijk, mijn moeder zoekt, maar de emoties overmannen haar te veel om het te doen, dus ik doe het voor haar) een kleine urn om een klein beetje as in te doen. Het gaat specifiek niet om een volledige urn, die vind mijn moeder te groot. Ze heeft een gedenkplekje voor mij overleden zus gemaakt en wil hem daar bij zetten, maar ze heeft niet veel ruimte.
Ze had zelf deze gevonden, omdat de tekst haar zo aansprak en ze de blauwe kleur zo mooi vond: https://nl.grandado.com/products/mini-c ... DM1NTI1MjQ

De tekst: Always in my mind, for ever in my hart

Ze had echter niet gezien hoe klein hij was. Ze wil wel een kleine, maar deze is echt ieniemienie. Ze zoekt iets ter grootte van een hand ofzo, zeg maar. Iets groter of kleiner mag, het komt niet heel precies, maar de echte urnen zijn te groot en die van grandado dus te klein (15mm is ook wel erg weinig).

Helaas laten mijn Google skills me hierin ook een beetje in de steek. Dus dan hier maar weer eens om hulp vragen. Kunnen jullie iets moois vinden, bij voorkeur met die tekst erop of de mogelijkheid die tekst erin te graveren?
Het gaat dus om de as van mijn zus, niet om van een huisdier. Nou mag het best een urn voor een huisdier zijn, maar dus niet met pootafdrukken ofzo erop.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 23:14

Lalidan schreef:
Ik zoek (of, eigenlijk, mijn moeder zoekt, maar de emoties overmannen haar te veel om het te doen, dus ik doe het voor haar) een kleine urn om een klein beetje as in te doen. Het gaat specifiek niet om een volledige urn, die vind mijn moeder te groot. Ze heeft een gedenkplekje voor mij overleden zus gemaakt en wil hem daar bij zetten, maar ze heeft niet veel ruimte.
Ze had zelf deze gevonden, omdat de tekst haar zo aansprak en ze de blauwe kleur zo mooi vond: https://nl.grandado.com/products/mini-c ... DM1NTI1MjQ

De tekst: Always in my mind, for ever in my hart

Ze had echter niet gezien hoe klein hij was. Ze wil wel een kleine, maar deze is echt ieniemienie. Ze zoekt iets ter grootte van een hand ofzo, zeg maar. Iets groter of kleiner mag, het komt niet heel precies, maar de echte urnen zijn te groot en die van grandado dus te klein (15mm is ook wel erg weinig).

Helaas laten mijn Google skills me hierin ook een beetje in de steek. Dus dan hier maar weer eens om hulp vragen. Kunnen jullie iets moois vinden, bij voorkeur met die tekst erop of de mogelijkheid die tekst erin te graveren?
Het gaat dus om de as van mijn zus, niet om van een huisdier. Nou mag het best een urn voor een huisdier zijn, maar dus niet met pootafdrukken ofzo erop.

Ok, dit is zonder tekst maar is dit qua grote ongeveer wat je zoekt?
https://www.bol.com/nl/p/luxe-begrafeni ... androidapp