pmarena schreef:Met vorige laptop had ik het ook, heel suf. Ja die moet ik eigenlijk vaker dumpen. Maar of dat uitmaakt, geen idee
Grote kans dat dat helpt.
Goeie hoed!
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Keet schreef:Alles wat ik op de groep gedeeld heb mag voor een prikkie weg hooris allemaal zo goed als nieue. Alleen niet gestreken
![]()
Ophalen Oostzaan Mijdrecht of Hilversum. Of verzenden met postnl
Heb nog een hele berg 92 tm 116 liggen en een serie schoenen
lieveli schreef:Leuke foto Maessie!
Lau ook, schattige legging!
Oot had vandaag zijn H&M spijkerbroek aan, gelukkig in de sale gekocht want ik vind er geen bal aan. Het staat echt saai, zo weinig uitgesproken. En het is zo'n broekje met een bovenkant van joggingstof, zal heerlijk zitten maar het ziet er niet uit.
maessie schreef:Een poos terug had ik deze salopette al een x gepost, maar nu past hij inmiddels ookTé schattig!
Ik probeer niet te fanatiek mee te lezen, want er komen té vaak té leuke dingen voorbij![]()
[ [url=m/jHkbe8.jpg]Afbeelding[/url] ]
_lautje_ schreef:Hahaha Lie, erg is dat hè. Als je dan dat hele uitgesprokene gewend bent dan is gewoon weer zo gewoon![]()
Heb wel veel spijkerbroekjes, maar combineer het dan wel altijd met iets echt leuks erboven wat ophaalt.
En toch zie je het ook als het idd een ‘simpel’ spijkerbroekje is of een echt mooie goed gesneden skinny bijv.
Moet ik m voor je bewaren die legging? Is wel een unisexje.
Was er zelf ook zo weg van. Is de Ice Leopard.
_lautje_ schreef:Hahaha Lie, erg is dat hè. Als je dan dat hele uitgesprokene gewend bent dan is gewoon weer zo gewoon![]()
Heb wel veel spijkerbroekjes, maar combineer het dan wel altijd met iets echt leuks erboven wat ophaalt.
En toch zie je het ook als het idd een ‘simpel’ spijkerbroekje is of een echt mooie goed gesneden skinny bijv.
Moet ik m voor je bewaren die legging? Is wel een unisexje.
Was er zelf ook zo weg van. Is de Ice Leopard.