Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 19:33

je afspeellijst is gewoon 399 keer aangeklikt, of dat nou 399 verschillende personen zijn of 399x dezelfde persoon maakt niet uit.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 21:24

Ook hier een vraagje over Youtube, Youtube doet het niet. Het filmpje wil niet laden, de comments laden ook niet. Op mijn telefoon doet Youtube het wel. Zo ziet het er uit:
Afbeelding
Wat is er mis? En hoe kan ik het oplossen? -O-
Heb al gegoogeld en Adobe Flashplayer of zo geïnstalleerd.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:07

deksel schreef:
Ook hier een vraagje over Youtube, Youtube doet het niet. Het filmpje wil niet laden, de comments laden ook niet. Op mijn telefoon doet Youtube het wel. Zo ziet het er uit:
[ [url=m/8JBqfW.png]Afbeelding[/url] ]

Gebruik je internet explorder (ofzo) of Google Chrome?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:11

SavannahNx schreef:
deksel schreef:
[ [url=m/8JBqfW.png]Afbeelding[/url] ]

Gebruik je internet explorder (ofzo) of Google Chrome?

Google Chrome. Ik heb net even Explorer geprobeerd en daar doet die het wel. Alleen ik vind dat altijd zo sloom en niet fijn.. Dus hopelijk gaat Chrome het snel eventjes doen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:12

Cache legen, Chrome volledig dicht en dan opnieuw proberen

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:14

Exploder ondersteunt niet goed genoeg idd dus ik dacht dat dat het wel kon zijn.. Maar dan weet ik het niet. Ben er ook niet zo goed mee :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:09

Steeph schreef:
Cache legen, Chrome volledig dicht en dan opnieuw proberen

Ookal gedaan, Maar kan het morgen nog eens proberen :)

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:38

Wat ik moet kijken op netflix, iemand ideeen ? :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:43

Love_Laugh schreef:

Ik heb net de staircase documantaire gekeken... maar die was niet echt goed voor mijn bloeddruk merktte ik :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 00:10

Ik vraag me af wat ik gisterennacht in de lucht zag :+ het leek op een vallende ster, maar dan zie je vaak het sterretje naar beneden vallen. Dit was veel groter, duidelijk wit, ,er zat een "streep" achter van de snelheid zegmaar (geen idee hoe ik die moet omschrijven) en je zag het zeker voor 2 seconden
Iets soort gelijks gezien in Zuid-Afrika, was nog groter, rood en echt een vuurbal.
Zó indrukwekkend om te zien. Mensen kijken me altijd vaag aan als ik het er over heb, dus vraag me echt af wat het was :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 00:11

casperzazoe schreef:
Ik vraag me af wat ik gisterennacht in de lucht zag :+ het leek op een vallende ster, maar dan zie je vaak het sterretje naar beneden vallen. Dit was veel groter, duidelijk wit, ,er zat een "streep" achter van de snelheid zegmaar (geen idee hoe ik die moet omschrijven) en je zag het zeker voor 2 seconden
Iets soort gelijks gezien in Zuid-Afrika, was nog groter, rood en echt een vuurbal.
Zó indrukwekkend om te zien. Mensen kijken me altijd vaag aan als ik het er over heb, dus vraag me echt af wat het was :Y)

Een rechte lijn? Want sommige heldere nachten kan je de ISS langs zien komen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 00:11

Een ufo! :oo

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 00:33

Ik heb geen idee hoe ik foto's geupload krijg, maar die van zuid Afrika weet ik bijna zeker dat het een asteroide was, maar wat was het dan die van vanacht; dat was gewoon in Nederland en zo helder is het hier niet en die was wit.
Geen rechte streep, meer zoiets dat aanduidt dat er enorme hitte of kracht achter een voorwerp zit zegmaar :+

Ik ben er stiekem ook echt van overtuigt dat het een ufo is! Kan niet anders !

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 01:49

Was het zoiets, Casperzazoe?

Afbeelding

Dan waren het kometen. Ik dacht alleen dat die langer dan een paar seconden zichtbaar waren.

Of misschien toch een vallende ster (dwz, ‘iets’ dat door de dampkring ter aarde stort en door de wrijving verbrand). En dan een groter object dan normaal.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 07:23

c_alsemgeest schreef:
Love_Laugh schreef:

Ik heb net de staircase documantaire gekeken... maar die was niet echt goed voor mijn bloeddruk merktte ik :')

Nou! En aan het einde alsnog met vragen blijven zitten := wilde al bijna zelf gaan detectiven op Google :Y)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 07:30

Check even de laatste berichten in het storm chase topic, daar had iemand het ook gezien volgens mij :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 08:45

Of de groene vallende ster, die ik jaren geleden heb gezien, ook een vallende ster was, en geen komeet.
Nu ik door dit topic 'weet' wat kometen zijn _O-

Ik vond de dwerg vs smurf vraag trouwens geweldig :') Maar zou er geen antwoord op weten :P
Wel zijn smurfen slim, omdat ze altijd ontsnappen bij Gargamel, dus veel smurfen zul je wel niet nodig hebben :D

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 08:56

Ik vroeg het me gister af toen ik brood aan het snijden was. Je houdt je mes de hele tijd recht, brood ook, maar toch ga je schuin snijden. Hoe komt dat :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 09:36

Haha, je moet bijsturen. Als je je onderarm naar beneden beweegt gaat hij altijd een beetje schuin. Dat heb ik ontdekt bij het vioolspelen :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:10

Laat ik voorop stellen dat ik voor de eerste keer in mn leven ga vliegen en alles wat erbii komt kijken zoals het online inchecken is allemaal nieuw voor mij.
Wij hebben nu stoelen naast elkaar gereserveerd, en dit ging allemaal prima we moesten 8,- betalen, maar nu kun je alleen betalen met alles behalve gewoon Ideal.. Ik vind het echt achterlijk van die vliegmaatschappij maar oke..

Wat kan ik nu nog doen? De vliegmaatschappij is telefonisch niet bereikbaar nu en de live chat is ook gesloten..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:14

SavannahNx schreef:
Laat ik voorop stellen dat ik voor de eerste keer in mn leven ga vliegen en alles wat erbii komt kijken zoals het online inchecken is allemaal nieuw voor mij.
Wij hebben nu stoelen naast elkaar gereserveerd, en dit ging allemaal prima we moesten 8,- betalen, maar nu kun je alleen betalen met alles behalve gewoon Ideal.. Ik vind het echt achterlijk van die vliegmaatschappij maar oke..

Wat kan ik nu nog doen? De vliegmaatschappij is telefonisch niet bereikbaar nu en de live chat is ook gesloten..

Even zo laten. Hij vervalt dan waarschijnlijk. Morgen nog een keertje reserveren en dan bellen (welke maatschappij vliegen jullie)?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:21

iirrssjjee schreef:
SavannahNx schreef:

Even zo laten. Hij vervalt dan waarschijnlijk. Morgen nog een keertje reserveren en dan bellen (welke maatschappij vliegen jullie)?

Hoezo vervallen? We zijn verplicht om online in te checken, en je kan alleen met Visa, Mastercard of weet ik veel wat betalen en op een andere manier kun je niet betalen/inchecken. Met RyanAir.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:25

SavannahNx schreef:
iirrssjjee schreef:

Hoezo vervallen? We zijn verplicht om online in te checken, en je kan alleen met Visa, Mastercard of weet ik veel wat betalen en op een andere manier kun je niet betalen/inchecken. Met RyanAir.

Als je binnen een bepaalde tijd niet betaald, worden de stoelen weer vrijgegeven en kan een ander ze dus reserveren. Dus gewoon morgen opnieuw reserveren en dan contact opnemen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:27

Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp of jij mij niet. Het gaat erom dat er geen betaalmogelijkheid is met ideal en we dus hoe dan ook geen stoelen kunnen reserveren. Is er ergens nog een oplossing vroeg ik mij af

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:30

SavannahNx schreef:
Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp of jij mij niet. Het gaat erom dat er geen betaalmogelijkheid is met ideal en we dus hoe dan ook geen stoelen kunnen reserveren. Is er ergens nog een oplossing vroeg ik mij af

Ja. Wachten tot morgen dat je wel contact op kan nemen met de vliegmaatschappij.