Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Ook hier een vraagje over Youtube, Youtube doet het niet. Het filmpje wil niet laden, de comments laden ook niet. Op mijn telefoon doet Youtube het wel. Zo ziet het er uit:
[ [url=m/8JBqfW.png]Afbeelding[/url] ]
Wat is er mis? En hoe kan ik het oplossen?![]()
Heb al gegoogeld en Adobe Flashplayer of zo geïnstalleerd.
SavannahNx schreef:deksel schreef:Ook hier een vraagje over Youtube, Youtube doet het niet. Het filmpje wil niet laden, de comments laden ook niet. Op mijn telefoon doet Youtube het wel. Zo ziet het er uit:
[ [url=m/8JBqfW.png]Afbeelding[/url] ]
Wat is er mis? En hoe kan ik het oplossen?![]()
Heb al gegoogeld en Adobe Flashplayer of zo geïnstalleerd.
Gebruik je internet explorder (ofzo) of Google Chrome?
casperzazoe schreef:Ik vraag me af wat ik gisterennacht in de lucht zaghet leek op een vallende ster, maar dan zie je vaak het sterretje naar beneden vallen. Dit was veel groter, duidelijk wit, ,er zat een "streep" achter van de snelheid zegmaar (geen idee hoe ik die moet omschrijven) en je zag het zeker voor 2 seconden
Iets soort gelijks gezien in Zuid-Afrika, was nog groter, rood en echt een vuurbal.
Zó indrukwekkend om te zien. Mensen kijken me altijd vaag aan als ik het er over heb, dus vraag me echt af wat het was
SavannahNx schreef:Laat ik voorop stellen dat ik voor de eerste keer in mn leven ga vliegen en alles wat erbii komt kijken zoals het online inchecken is allemaal nieuw voor mij.
Wij hebben nu stoelen naast elkaar gereserveerd, en dit ging allemaal prima we moesten 8,- betalen, maar nu kun je alleen betalen met alles behalve gewoon Ideal.. Ik vind het echt achterlijk van die vliegmaatschappij maar oke..
Wat kan ik nu nog doen? De vliegmaatschappij is telefonisch niet bereikbaar nu en de live chat is ook gesloten..
iirrssjjee schreef:SavannahNx schreef:Laat ik voorop stellen dat ik voor de eerste keer in mn leven ga vliegen en alles wat erbii komt kijken zoals het online inchecken is allemaal nieuw voor mij.
Wij hebben nu stoelen naast elkaar gereserveerd, en dit ging allemaal prima we moesten 8,- betalen, maar nu kun je alleen betalen met alles behalve gewoon Ideal.. Ik vind het echt achterlijk van die vliegmaatschappij maar oke..
Wat kan ik nu nog doen? De vliegmaatschappij is telefonisch niet bereikbaar nu en de live chat is ook gesloten..
Even zo laten. Hij vervalt dan waarschijnlijk. Morgen nog een keertje reserveren en dan bellen (welke maatschappij vliegen jullie)?
SavannahNx schreef:iirrssjjee schreef:
Even zo laten. Hij vervalt dan waarschijnlijk. Morgen nog een keertje reserveren en dan bellen (welke maatschappij vliegen jullie)?
Hoezo vervallen? We zijn verplicht om online in te checken, en je kan alleen met Visa, Mastercard of weet ik veel wat betalen en op een andere manier kun je niet betalen/inchecken. Met RyanAir.
SavannahNx schreef:Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp of jij mij niet. Het gaat erom dat er geen betaalmogelijkheid is met ideal en we dus hoe dan ook geen stoelen kunnen reserveren. Is er ergens nog een oplossing vroeg ik mij af