Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 17:21

Yvankaxx schreef:
Hij was brak :O En er was niet echt een klik dus het was ongemakkelijk, hij wilde geen terrasje doen dus de gespreksstof was gauw op :Y)

Oké, nou heb je wel onverwachts een avond voor jezelf! Ook lekker toch hahaha :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 17:34

Tjemig wat slecht.. zou ik ook op afknappen :j

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:03

Yvankaxx schreef:
Hij was brak :O En er was niet echt een klik dus het was ongemakkelijk, hij wilde geen terrasje doen dus de gespreksstof was gauw op :Y)

Wat wilde hij wel doen dan?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:04

We zijn door het stadspark gelopen en hebben daar op een bankje gezeten :=

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:18

Dat valt me nog mee :') :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:20

jooproo schreef:

Wat dacht jij dan :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:27

Yvankaxx schreef:
jooproo schreef:

Uhhm, iets met een pruim en een aubergine?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:32

jooproo schreef:
Yvankaxx schreef:

Uhhm, iets met een pruim en een aubergine?

Daar was hij veel te brak voor _O-

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:35

Yvankaxx schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Lekker om zo naar een date toe te gaan :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:25

Wtf, dan heb je je verstand ook niet echt.. Nou ja, tenzij hij de avond er voor zijn zenuwen weg wilde drinken maar iets te ver is gegaan :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:25

jooproo schreef:
Yvankaxx schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Lekker om zo naar een date toe te gaan :')

En dan gister nog zeggen dat hij het rustig aan wilde doen zodat hij vandaag een beetje fit was :roll:
Maar anders was er ook geen vervolg gekomen hoor, was niet echt een klik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:27

Jooproo, hoe is het met jouw date afgelopen?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:37

Relaxed schreef:

Tja.... Deur is van haar uit nu ff dicht. Iets met dat ze nog niet zo lang single is, vanuit uit een lange relatie (+/- 2,5 / 3 jaar) en ze ff tijd voor zichzelf wilde...
Wat doe je dan op tinder?
of het is een smoesje of iets anders... Ik merk het wel als ze weer contact opneemt.

Ben nu toch ff druk, iets met bijna verhuizen enzo.... Dus heb ook weinig tijd om te daten enzo

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:46

Jammer yvanka.

Nog jammerder jooproo het begon zo mooi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:47

jooproo schreef:
Relaxed schreef:

Tja.... Deur is van haar uit nu ff dicht. Iets met dat ze nog niet zo lang single is, vanuit uit een lange relatie (+/- 2,5 / 3 jaar) en ze ff tijd voor zichzelf wilde...
of het is een smoesje of iets anders... Ik merk het wel als ze weer contact opneemt.

Ben nu toch ff druk, iets met bijna verhuizen enzo.... Dus heb ook weinig tijd om te daten enzo

Op zich snap ik dat wel, stukje aandacht en afleiding.. Maar als het dan na 2 dates wel heel leuk lijkt, is het erg jammer dat ze toch niet wil.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:53

Ja, begon mooi. Misschien te mooi.

Misschien het raakte haar,dat ze haar vorige relatie zo snel achter zich kon laten. Ik denk er niet teveel over na, het komt zoals het komt. Zonder (teveel) verwachtingen kan ik ook niet teveel teleurgesteld worden

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 23:09

Ahh wat lief van je date Pascalle!

Wat een laml*l Yvanka :\

Jammer Joopro!

Mijn date is vandaag naar huis gegaan, 5 dagen elkaar gezien (2 nachten blijven samen geslapen <3 )..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 00:53

jooproo schreef:
Relaxed schreef:

Nou ja, Tinder is imo toch wel de uitgelezen plek om iets te vinden dat niet per se serieus is. Als ik ergens overheen moet komen ga ik ook naar Tinder.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 06:13

Exitium, wat er mis is met Boskoop... niks denk ik :+ Ik mis alleen in deze regio een bos om echt met mijn paard buiten te kunnen rijden. Dus wil naar een rustiger deel in Nederland. Scheelt ook dat er niks meer in Boskoop is dat me bindt (op wat vriendinnen na natuurlijk), mijn vader woont inmiddels in Limburg en mijn moeder in Brabant.

Jooproo, dat is jammer als het van beide kanten niet hetzelfde voelt. Maar ik begrijp het ook wel. Ik date nu ook zo nu en dan terwijl ik nog niet echt klaar sta voor iets serieus.

Yvanka, oohh dat vind ik zo vréselijk. Als mannen zo brak zijn dat ze niet eens een beetje leuk kunnen doen. Dan denk ik echt, aanstellers :')

Ik zou afgelopen zaterdag ook nog een drankje doen met een andere gast, totdat die ineens appte dat hij door zijn vrienden 'ontvoerd' was om mee uit te gaan. Nou toen dacht ik al weet nu al waar je je prioriteiten legt, dan toch lekker niet haha. En gisteren zou ik nog een 2e date hebben met die ene, in de hoop dat ik hem wat meer vragen kon stellen, maar de timing kwam niet uit en ik was best wel moe dus dat is ook opgegeven. Nu weer terug thuis, het drukke werkende leven weer begonnen en geen tijd meer om te daten dus ik ga weer smullen van jullie verhalen haha.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:24

Ik snap dat Tinder afleiding geeft, maar zeg dan "ik zoek andere afleiding dan jij me biedt", en niet "ik heb even tijd voor mezelf nodig".

Maargoed. Ik merk het wel. Alle ballen liggen bij haar als ze het contact weer wil oppakken.

Ondertussen ben ik toch druk dus ik heb er ook ff geen tijd voor om uitgebreid verder te tinderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:31

jooproo schreef:
Ik snap dat Tinder afleiding geeft, maar zeg dan "ik zoek andere afleiding dan jij me biedt", en niet "ik heb even tijd voor mezelf nodig".

Maargoed. Ik merk het wel. Alle ballen liggen bij haar als ze het contact weer wil oppakken.

Ondertussen ben ik toch druk dus ik heb er ook ff geen tijd voor om uitgebreid verder te tinderen

Absoluut hoor, en ik denk dat het ook goed is om dat soort dingen van tevoren goed te bespreken en duidelijk te hebben om teleurstellingen te voorkomen. Maar het ging me meer om de 'wat doe je dan op Tinder' opmerking, want zo gek is het natuurlijk niet dat iemand op Tinder wat afleiding zoekt.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 13:25

Ik ging ook weer tinderen voor de afleiding, van de hele dag door appen naar radiostilte is best een grote overgang :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 16:06

Pascalle90 wat lief van hem!! Kan inderdaad snel gaan als het goed voelt :)

Yvankaxx wat een sukkel zeg haha.. juist op een 1e date doe je toch net even extra je best zou je zeggen.. weg ermee dus :roll:

jooproo wat jammer dat het zo loopt. Zou een smoes kunnen zijn.. ik moet bekennen dat ik ook eens zoiets als smoes gebruikt heb. Wilde de jongen niet kwetsen dus heb gezegd dat het aan mij lag en ik er nog niet aan toe was. Daarentegen kan het ook geen smoes zijn, ik heb tinder afgelopen weken ook gebruikt enkel als afleiding en niet zo zeer op serieus iets te zoeken. Bal lekker daar laten liggen... wie weet komt ze erop terug!

Darah3 jij gaat snel!! Je had hem toch vorige week voor het eerst weer gezien sinds lange tijd? Blijkbaar zit het wel goed haha :D lekker van genieten!

Mijn te knappe-man-date van vorige week wilde dit weekend nog langskomen, maar ik heb afgeslagen := ik vertelde van het weekend aan mijn moeder over hem, en dat ik eigenlijk zo overdonderd en onzeker van hem werd dat ik denk dat hij gewoon niet bij me past en ermee stop. Waarop zij zei, dat ik dan dus wegren voor het gevoel dat hij losmaakt bij me, omdat dat kwetsbare gevoel eng is, maar ik er eigenlijk juist voor open zou moeten staan. Ja mam, prima, het zal best, maar ik wil het even niet :+ weg met die gevoelens.

Woensdag zie ik mijn andere date van vorige week weer, dat voelde lekker relaxt en vertrouwd (waarop moeders zei, stap eens uit je comfortzone, deze man gaat je waarschijnlijk uiteindelijk vervelen :+ ), we gaan poolen of bowlen of iets, ik heb er zin in :)

Moeders heeft waarschijnlijk gelijk maar ik ben niet voor niets eigenwijs en ga lekker voor comfort zone i.p.v. een man die me meteen helemaal van slag maakt O:)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 16:11

Ik denk dat je vooral lekker naar je eigen gevoel moet luisteren Anne..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 16:15

Jibbel schreef:
Ik denk dat je vooral lekker naar je eigen gevoel moet luisteren Anne..

Dat sowieso! :j al heeft ze ergens wel een punt hoor.. dat besef ik mezelf ook wel. Maar voor nu voelt dit goed en iemand waarbij ik meteen helemaal van slag raak niet :o