Yvankaxx schreef:Hij was brakEn er was niet echt een klik dus het was ongemakkelijk, hij wilde geen terrasje doen dus de gespreksstof was gauw op
Oké, nou heb je wel onverwachts een avond voor jezelf! Ook lekker toch hahaha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Jooproo, hoe is het met jouw date afgelopen?
jooproo schreef:Relaxed schreef:Jooproo, hoe is het met jouw date afgelopen?
Tja.... Deur is van haar uit nu ff dicht. Iets met dat ze nog niet zo lang single is, vanuit uit een lange relatie (+/- 2,5 / 3 jaar) en ze ff tijd voor zichzelf wilde...
Wat doe je dan op tinder?
of het is een smoesje of iets anders... Ik merk het wel als ze weer contact opneemt.
Ben nu toch ff druk, iets met bijna verhuizen enzo.... Dus heb ook weinig tijd om te daten enzo
jooproo schreef:Relaxed schreef:Jooproo, hoe is het met jouw date afgelopen?
Tja.... Deur is van haar uit nu ff dicht. Iets met dat ze nog niet zo lang single is, vanuit uit een lange relatie (+/- 2,5 / 3 jaar) en ze ff tijd voor zichzelf wilde...
Wat doe je dan op tinder?
of het is een smoesje of iets anders... Ik merk het wel als ze weer contact opneemt.
Ben nu toch ff druk, iets met bijna verhuizen enzo.... Dus heb ook weinig tijd om te daten enzo
jooproo schreef:Ik snap dat Tinder afleiding geeft, maar zeg dan "ik zoek andere afleiding dan jij me biedt", en niet "ik heb even tijd voor mezelf nodig".
Maargoed. Ik merk het wel. Alle ballen liggen bij haar als ze het contact weer wil oppakken.
Ondertussen ben ik toch druk dus ik heb er ook ff geen tijd voor om uitgebreid verder te tinderen