Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:52

Daar moet ik het mee eens zijn goof :P ik heb hooonderden matches maar het zegt niets, een gesprek heb ik er met maar heel weinig. Velen praten niet terug ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:54

Geryon schreef:
Daar moet ik het mee eens zijn goof :P ik heb hooonderden matches maar het zegt niets, een gesprek heb ik er met maar heel weinig. Velen praten niet terug ook..

Dit inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 17:36

Goof schreef:
Ik heb het idee dat mensen zulke hoge verwachtingen hebben van alleen maar een match met iemand zijn :o
Een match betekent echt niets meer dan 'je ziet er (wel) leuk uit'. Het is geen garantie voor een toekomst, date of zelfs maar een gesprek. Tinder is gewoon simpel en vrijblijvend daarin.
En ja, ik heb ook belachelijk veel mensen ontmatched.

Ik kan hier alleen maar in meegaan. Had op mijn hoogte(/diepte)punt meer dan 1500 matches en als die allemaal verwachtingen van me hadden gehad had ik geen vrije tijd over gehouden := En ja, dat waren echt alleen mensen die ik aantrekkelijk vond op basis van hun foto's.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:01

Jeetje, ik heb nooit zoveel gematched op tinder. Als ik er 25 vind die mij aantrekken is dat veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:11

1500? Hallelujah.. Zoveel heb ik er niet eens geliked.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:11

Furrow schreef:
Jeetje, ik heb nooit zoveel gematched op tinder. Als ik er 25 vind die mij aantrekken is dat veel.

Het gaat in dit geval ook wel om drie jaar verzamelen midden in Utrecht, met een hele wijde leeftijdsselectie en een nog wijdere zoekstraal. Oh, en veel vrije tijd. Zat me vaak een ongeluk te swipen als ik niks anders te doen had.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:25

Ik had weinig matches en maar weinig die ook iets terug zeiden.

Je hoeft er maar een tegen te komen waar het wel mee klikt, ik ken mijn tindervriend alweer 4 maanden nou :+: lees nog geregeld mee hier met alle leuke en minder leuke verhalen :9k

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 19:16

1500 matches? Mag blij zijn als ik ze op één hand kan tellen :') Ik swype niet zomaar naar rechts *D

Sentiago

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:18

Ik ben het wel met je eens Goof! Ik heb ook wel een paar honderd matches, waarvan met zeker 100 mannen ik nooit gesproken heb of ga spreken. Ik verwacht daar ook niet te veel van en als ik een hele leuke match heb dan begin ik zelf gewoon een gesprek!

Ik denk ook dat, ook al is Tinder een datingapp, je niet teveel op zoek moet zijn naar iemand waar je langere tijd mee kunt samen zijn. Het kan gebeuren via zoiets als Tinder, maar waarschijnlijk nadat je met meerdere ongeschikte jongens gedate hebt. En ergens vind ik het toch ook wel leuker om iemand in het "echt" te ontmoeten, dan hoor je de stem, ruik je zijn (mond) geur en zie je ze houding en karakter direct iets meer. Maar Tinder is leuk tijdverdrijf!

Ik heb nog een reactie terug gekregen van die jongen van donderdag, een halve dag later. Vervolgens heb ik weer een halve dag later gereageerd (zondagavond) en kreeg ik pas vanochtend reactie.. wel gewoon heel leuk en hij begon ook: Oeps, beetje late reactie. Maar ik denk dan toch als hij oprechte interesse had hij me eerder had geantwoord, dan zit iemand toch af en toe in je gedachten? Of verwacht ik nu teveel? -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:34

Nah ik ben het er wel mee eens dat je niet veel moet verwachten maar waarom swipe je naar rechts als je helemaal niks terug zegt. Dat snap ik dan weer niet :+
Heb geloof ik ook 300 matches waarvan er wss 250 nooit zullen praten :') Nu moet ik zeggen dat ik niet tegen iedereen praat maar ik zeg op z'n minst altijd wel wat terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:58

Yunaa schreef:
1500 matches? Mag blij zijn als ik ze op één hand kan tellen :') Ik swype niet zomaar naar rechts *D

Ik ook niet, zoals ik al een paar keer zei :=

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 16:56

Ik heb kamelen dus ik kan je kopen

:')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 17:51

Maar 3 jaar is ook lang, als ik 3 maanden haal op tinder is het een record.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 20:39

Ik zit nu 3 maanden op tinder en heb ongeveer 150 matches waarvan ik met 10 een gesprek heb. 9 van die 10 bloeden dood en met 1 ga ik op date....althans, meestal. At the moment heb ik 4 matches die heeeeel graag met me af willen spreken. Echter ben ik daar zelf nog niet helemaal van overtuigd :roll: Ik vind dat daten nog maar lastig soms.. :o

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:12

Ik heb vanavond een date <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:30

Thenexttry schreef:
Ik heb vanavond een date <<)

Oew, vertel! :))

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:34

Haha niets bijzonders hoor. Hij kom vanavond een wijntje drinken =:)

Dus net het huis gedweild _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:40

Thenexttry schreef:
Haha niets bijzonders hoor. Hij kom vanavond een wijntje drinken =:)

Dus net het huis gedweild _O-

Ook gelijk hele lichaam onthaard? :')

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:46

Hahaha. Huis gedweild en lichaam onthaard... We all know what's about to happen <<)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:53

Ohh laat weten hoe het was!

Ik had nooit zoveel matches want ik vond maar heel weinig mannen leuk. Had denk ik 30 matches, 10 gesprekken. De enige twee die uiteindelijk m'n nummer hebben gekregen zijn ook de enige twee waarmee ik gedate heb. Eerste was leuke jongen maar werd uiteindelijk toch niks want we waren te verschillend. Tweede is m'n vriend nu en ik ben heel gek op hem! <3

Resistance wanneer ga jij weer daten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:10

Jildau schreef:
Ohh laat weten hoe het was!

Ik had nooit zoveel matches want ik vond maar heel weinig mannen leuk. Had denk ik 30 matches, 10 gesprekken. De enige twee die uiteindelijk m'n nummer hebben gekregen zijn ook de enige twee waarmee ik gedate heb. Eerste was leuke jongen maar werd uiteindelijk toch niks want we waren te verschillend. Tweede is m'n vriend nu en ik ben heel gek op hem! <3

Resistance wanneer ga jij weer daten?

Wat ontzettend leuk dat het nu jouw vriend is! :) Zo zie je maar, het kan via Tinder. Geeft toch hoop. :')

Ik ga hem zondag weer zien, derde date al! := Hij gaat me een rondleiding door Den Haag geven, en verder zien we wel. Waarschijnlijk daarna een filmpje ofzo bij hem thuis. :j

Ik heb wel echt de meest droge conversaties met hem op whatsapp. :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:52

Wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat! Lekker door daten.

Ik ben echt mega kritisch dus als ik 1 op de 100 jongens like, dan is het veel :') en hier in het dorp zijn je matches dan zo op haha!

Ik heb volgende week donderdag weer een date. We gaan iets actiefs doen.. iemand nog ideeën? Ik zat te denken aan schaatsen, maar als hij er niks van bakt is dat voor mij een afknapper :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 00:42

N0a schreef:
Wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat! Lekker door daten.

Ik ben echt mega kritisch dus als ik 1 op de 100 jongens like, dan is het veel :') en hier in het dorp zijn je matches dan zo op haha!

Ik heb volgende week donderdag weer een date. We gaan iets actiefs doen.. iemand nog ideeën? Ik zat te denken aan schaatsen, maar als hij er niks van bakt is dat voor mij een afknapper :+

Haha, ben jij zo'n schaatser dan? Misschien is gewoon wandelen op een mooie plek wat? Kan je lekker praten en genieten van de buitenlucht. :j Hond meenemen als je die eventueel hebt... lijkt mij een hele leuke date!

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 08:16

Hahaha.. Nee echt gehouden bij alleen het huis gedweild _O-

Het haar was anders trouwens niet het probleem geweest hoor dat doe ik automatisch.
Is alleen sowieso iets anders waar ik geen controle over heb _O-

Maar was gezellig :j

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 18:06

Hoi allemaal!
Ben even afwezig geweest een tijdje, niet veel op bokt geweest.
Leuk om te lezen dat vele van jullie toch serieuze mannen op tinder vinden!

Resistance, het klinkt tot nu toe veelbelovend!

En wat hebben sommige veel matches zeg! Ik swipe eigenlijk nooit naar rechts, heel zelden maar hihi!

Heb tinder inmiddels verwijderd, ik en tinderman worden steeds serieuzer! Ik ben nu in mexico en over 2 weken komt hij hierheen. Hij mist me zo erg dat hij mij aankomend weekend een weekendje over wil laten vliegen naar de states. We hebben wat strubbelingen gehad, maar hij communiceerd erg goed en we hebben heel fijn gepraat met elkaar. We groeien steeds meer naar elkaar toe.