Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Ik heb het idee dat mensen zulke hoge verwachtingen hebben van alleen maar een match met iemand zijn![]()
Een match betekent echt niets meer dan 'je ziet er (wel) leuk uit'. Het is geen garantie voor een toekomst, date of zelfs maar een gesprek. Tinder is gewoon simpel en vrijblijvend daarin.
En ja, ik heb ook belachelijk veel mensen ontmatched.
Furrow schreef:Jeetje, ik heb nooit zoveel gematched op tinder. Als ik er 25 vind die mij aantrekken is dat veel.
Jildau schreef:Ohh laat weten hoe het was!
Ik had nooit zoveel matches want ik vond maar heel weinig mannen leuk. Had denk ik 30 matches, 10 gesprekken. De enige twee die uiteindelijk m'n nummer hebben gekregen zijn ook de enige twee waarmee ik gedate heb. Eerste was leuke jongen maar werd uiteindelijk toch niks want we waren te verschillend. Tweede is m'n vriend nu en ik ben heel gek op hem!
Resistance wanneer ga jij weer daten?
N0a schreef:Wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat! Lekker door daten.
Ik ben echt mega kritisch dus als ik 1 op de 100 jongens like, dan is het veelen hier in het dorp zijn je matches dan zo op haha!
Ik heb volgende week donderdag weer een date. We gaan iets actiefs doen.. iemand nog ideeën? Ik zat te denken aan schaatsen, maar als hij er niks van bakt is dat voor mij een afknapper