Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Wat ik standaard heb zijn sendra laarsjes, een paar witte sneakers en een paar donkere sneakers + paar slippers/sandalen. Daar kom ik eigenlijk altijd het jaar mee door.
Moet zeggen dat ik die laarsjes veel draag, ook wel wanneer het wat warmer is. Ze zijn echt leer, dus dat is ook prima voor een dag als vandaag.
_mexx_lady_ schreef:DewiRox schreef:Wat ik standaard heb zijn sendra laarsjes, een paar witte sneakers en een paar donkere sneakers + paar slippers/sandalen. Daar kom ik eigenlijk altijd het jaar mee door.
Moet zeggen dat ik die laarsjes veel draag, ook wel wanneer het wat warmer is. Ze zijn echt leer, dus dat is ook prima voor een dag als vandaag.
Heb jij misschien een foto van je Sendra laarsjes?mag ook via pb
ProudHorse schreef:Ik lees hier altijd met veel plezier mee, maar heb nu ook zelf een vraag
Ik ben al een tijdje op zoek naar een shirt/trui achtig ding (hoeft niet per se warm te zijn, maar wel graag met lange mouwen), waarvan de voorkant 'normaal' is of iets hoog sluit, en waarvan de achterkant open is, oftewel de rug toont. Het liefst in een lage V-vorm op de rug. Verder wil ik graag dat het shirt strak aansluit, vooral bij de mouwen, en het liefst zwart is (al zijn andere kleuren eventueel ook een optie). En als klap op de vuurpijl óók het liefst wat goedkoper, want ik leef op een studentenbudgetIk heb zelf al een beetje rondgekeken, maar ik kan maar weinig vinden met lange mouwen en een lage/open rug wat naar mijn smaak is.
Als iemand hier weet waar ik zoiets kan vinden hoor ik dat graag