Doubtless schreef:Ik heb geen spiegelEn ook geen selfiestok haha. Foto wordt dus lastig!
Zelfontspanner aan en snel rennen
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:Oh, dat wist ik niet.. ik heb hem nu al geannuleerd, maar nog geen bevestiging o.i.d. gehad. Heb al een mailtje gestuurd naar de helpdesk. Als ik vrijdag nog geen antwoord heb, bel ik wel eventjes met de helpdesk. Maar denk dat ze gewoon het geld terugstorten uiteindelijk, toch?
Mijn all stars van spartoo zijn trouwens al aangemeld bij PostNL, denk dat ik ze donderdag binnen krijg, PostNL kennende.
Lindee schreef:Ik vind het ook niet zo fijn om alles bij m'n bh in te drukken, zit voor geen meter.
Haha erg leuk Doubtless![]()
Vandaag ook weer even wat gekocht in de stad.
Van rechter plaatje de trui btw.
[ Afbeelding ]
Varekaj schreef:Je trekt een roze nuon legging aan en dan daar je zwarte body met bloemenprint overheen, zwarte beenwarmers, roze haarband en nep bontjas en klaar!
Of een zwarte legging onder je panterprint pakje, panteroortjes of kattenoortjes kopen, zwarte beenwarmers en makkelijke zwarte schoenen, op je neus een zwarte stip tekenen met oogpotlood en 3 strepen als snorharen. Klaar!
Ik heb vandaag de Primark in Brussel geplunderd€85 voor 15 stuks: 2 sjaaltjes, 2 sets armbanden, 2x een pack van 5 paar sokjes (1 pack zwarte en 1 pack nuon kleurtjes), 1 transpartante witte kaftan, 3 jurkjes, 1 grijze sportbh, 2 losse blousjes en 2 tops.
Rebeccaa schreef:Ik wil nog zo graag een paar erbij, rode pascal's. Ik draag het liefste al mijn andere schoenen niet meer sinds ik ze heb.