Doubtless schreef:Ik heb geen spiegelEn ook geen selfiestok haha. Foto wordt dus lastig!
Zelfontspanner aan en snel rennen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onmogelijk (voor mij) om dat ding leuk te combineren. Draag 'm dus maar onder m'n rijbroek als 't koud is 

Ik zeg enkellaarsjes eronder en een grote slobbertrui (bij voorkeur zwart) en je bent klaar
Kan er helemaal een outfit mee voor me zien

Kon mijn bestelling nog annuleren, maar heb geen flauw idee wat er nu gaat gebeuren? Ik heb geen mail gehad met dat mijn bestelling is geannuleerd en heb wel al betaald natuurlijk. Iemand ervaring met een bestelling annuleren bij Bershka/Zara/Pull & bear toevallig? (Allemaal inditex, dus zal wel hetzelfde gaan allemaal.) Op de sites staat alleen informatie over iets retour sturen, maar het was nog niet eens verzonden, dus dat is niet echt relevant.. Achteraf gezien had ik beter kunnen wachten tot ie binnenkwam en hem dan in de winkel terugbrengen, maar ja, achteraf he haha.
Rebeccaa schreef:Oh, dat wist ik niet.. ik heb hem nu al geannuleerd, maar nog geen bevestiging o.i.d. gehad. Heb al een mailtje gestuurd naar de helpdesk. Als ik vrijdag nog geen antwoord heb, bel ik wel eventjes met de helpdesk. Maar denk dat ze gewoon het geld terugstorten uiteindelijk, toch?
Mijn all stars van spartoo zijn trouwens al aangemeld bij PostNL, denk dat ik ze donderdag binnen krijg, PostNL kennende.
Lindee schreef:Ik vind het ook niet zo fijn om alles bij m'n bh in te drukken, zit voor geen meter.
Haha erg leuk Doubtless![]()
Vandaag ook weer even wat gekocht in de stad.
Van rechter plaatje de trui btw.
[ Afbeelding ]
Dus ik ga ze waarschijnlijk voor mijn verjaardag vragen, tegen die tijd is het weer najaar en in de zomer doe ik ze toch niet aan en dan hoef ik ze tenminste niet zelf te betalen, dan voelt het minder pijnlijk
€85 voor 15 stuks: 2 sjaaltjes, 2 sets armbanden, 2x een pack van 5 paar sokjes (1 pack zwarte en 1 pack nuon kleurtjes), 1 transpartante witte kaftan, 3 jurkjes, 1 grijze sportbh, 2 losse blousjes en 2 tops. Varekaj schreef:Je trekt een roze nuon legging aan en dan daar je zwarte body met bloemenprint overheen, zwarte beenwarmers, roze haarband en nep bontjas en klaar!
Of een zwarte legging onder je panterprint pakje, panteroortjes of kattenoortjes kopen, zwarte beenwarmers en makkelijke zwarte schoenen, op je neus een zwarte stip tekenen met oogpotlood en 3 strepen als snorharen. Klaar!
Ik heb vandaag de Primark in Brussel geplunderd€85 voor 15 stuks: 2 sjaaltjes, 2 sets armbanden, 2x een pack van 5 paar sokjes (1 pack zwarte en 1 pack nuon kleurtjes), 1 transpartante witte kaftan, 3 jurkjes, 1 grijze sportbh, 2 losse blousjes en 2 tops.
Rebeccaa schreef:Ik wil nog zo graag een paar erbij, rode pascal's. Ik draag het liefste al mijn andere schoenen niet meer sinds ik ze heb.
Mijn wreven doen trouwens ongelooflijk zeer, echt awesome om ze in te breken