Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:53

Doubtless schreef:
Ik heb geen spiegel :oo En ook geen selfiestok haha. Foto wordt dus lastig!

Zelfontspanner aan en snel rennen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:10

Ik zou de space legging doen met de panterprint body. {:} En dan met een zwart broekje erover, of als je het echt heel fout wilt maken: knal roze. *\o/*

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:11

Je hebt toch huisgenoten? :D

Qua combinatie zeg ik, denk Hotter than my daughter en zoek uit wat er het meest bij in de buurt komt :'). Die legging op de foto vind ik trouwens stiekem wel heel leuk.

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:16

De print vd legging vind ik ook erg mooi, maar om te dragen vind ik 'm echt lelijk :') Onmogelijk (voor mij) om dat ding leuk te combineren. Draag 'm dus maar onder m'n rijbroek als 't koud is :')

Haha da's een combinatie waar ik nog niet aan gedacht had Rebecca, thanks :D
Ik wil er ook nog een afro pruik bij kopen om het af te maken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:16

Niet te dragen? :oo Ik zeg enkellaarsjes eronder en een grote slobbertrui (bij voorkeur zwart) en je bent klaar :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:18

Of een zwart jurkje of overgooier ding en zwarte laarsjes eronder en klaar..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:19

Ik heb daar niet de goede enkellaarsjes voor :Y) Vind die moterboots heel tof, maar die staan me niet :+ Dus die heb ik niet! Een grote slobbertrui overigens ook niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:20

Haha jammer Lau... Vind hem echt super leuk :D Kan er helemaal een outfit mee voor me zien

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:21

Het is een M, mocht iemand 'm willen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:26

ZEG HET NOU NIET LAU |(

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:36

Oehh leuke carnaval outfit Lau, mij klinkt space legging met bloemenbody of de bloemenlegging met bloemenbody wel goed.

En dan een neon kleurig shortje er onder/over, zelfde kleurige beenwarmers erbij. Fout to the max {:}

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:22

Ik vind het ook niet zo fijn om alles bij m'n bh in te drukken, zit voor geen meter. :')

Haha erg leuk Doubtless :))

Vandaag ook weer even wat gekocht in de stad.
Van rechter plaatje de trui btw.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:23

Leuk! Helemaal mijn ding. <3

Ik had mijn Bershka kimono geannuleerd trouwens. Kwam hem tegen in de stad gisteren en vond hem in het echt helemaal niet zo leuk. :+ Kon mijn bestelling nog annuleren, maar heb geen flauw idee wat er nu gaat gebeuren? Ik heb geen mail gehad met dat mijn bestelling is geannuleerd en heb wel al betaald natuurlijk. Iemand ervaring met een bestelling annuleren bij Bershka/Zara/Pull & bear toevallig? (Allemaal inditex, dus zal wel hetzelfde gaan allemaal.) Op de sites staat alleen informatie over iets retour sturen, maar het was nog niet eens verzonden, dus dat is niet echt relevant.. Achteraf gezien had ik beter kunnen wachten tot ie binnenkwam en hem dan in de winkel terugbrengen, maar ja, achteraf he haha.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:44

Je kunt bestellingen ook aan de deur weigeren, hè, dan worden ze automatisch weer retour gestuurd. Scheelt gedoe. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:19

Oh, dat wist ik niet.. ik heb hem nu al geannuleerd, maar nog geen bevestiging o.i.d. gehad. Heb al een mailtje gestuurd naar de helpdesk. Als ik vrijdag nog geen antwoord heb, bel ik wel eventjes met de helpdesk. Maar denk dat ze gewoon het geld terugstorten uiteindelijk, toch?

Mijn all stars van spartoo zijn trouwens al aangemeld bij PostNL, denk dat ik ze donderdag binnen krijg, PostNL kennende. :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:51

Rebeccaa schreef:
Oh, dat wist ik niet.. ik heb hem nu al geannuleerd, maar nog geen bevestiging o.i.d. gehad. Heb al een mailtje gestuurd naar de helpdesk. Als ik vrijdag nog geen antwoord heb, bel ik wel eventjes met de helpdesk. Maar denk dat ze gewoon het geld terugstorten uiteindelijk, toch?

Mijn all stars van spartoo zijn trouwens al aangemeld bij PostNL, denk dat ik ze donderdag binnen krijg, PostNL kennende. :)

Ik kreeg ook zo'n mailtje. :j

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:03

Lindee schreef:
Ik vind het ook niet zo fijn om alles bij m'n bh in te drukken, zit voor geen meter. :')

Haha erg leuk Doubtless :))

Vandaag ook weer even wat gekocht in de stad.
Van rechter plaatje de trui btw.
[ Afbeelding ]

Leuk, ook helemaal mijn stijl. :D

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:42

Ik roep al een paar jaar dat ik Dr. Martens helemaal niks vind, maar de laatste tijd begin ik ze steeds mooier te vinden :') Dus ik ga ze waarschijnlijk voor mijn verjaardag vragen, tegen die tijd is het weer najaar en in de zomer doe ik ze toch niet aan en dan hoef ik ze tenminste niet zelf te betalen, dan voelt het minder pijnlijk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:13

Ik wil nog zo graag een paar erbij, rode pascal's. Ik draag het liefste al mijn andere schoenen niet meer sinds ik ze heb. <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:28

Ik vind die body met bloemen echt leuk, evenals de legging! Helemaal gaaf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 22:32

Je trekt een roze nuon legging aan en dan daar je zwarte body met bloemenprint overheen, zwarte beenwarmers, roze haarband en nep bontjas en klaar!

Of een zwarte legging onder je panterprint pakje, panteroortjes of kattenoortjes kopen, zwarte beenwarmers en makkelijke zwarte schoenen, op je neus een zwarte stip tekenen met oogpotlood en 3 strepen als snorharen. Klaar!

Ik heb vandaag de Primark in Brussel geplunderd :') €85 voor 15 stuks: 2 sjaaltjes, 2 sets armbanden, 2x een pack van 5 paar sokjes (1 pack zwarte en 1 pack nuon kleurtjes), 1 transpartante witte kaftan, 3 jurkjes, 1 grijze sportbh, 2 losse blousjes en 2 tops.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 08:26

Varekaj schreef:
Je trekt een roze nuon legging aan en dan daar je zwarte body met bloemenprint overheen, zwarte beenwarmers, roze haarband en nep bontjas en klaar!

Of een zwarte legging onder je panterprint pakje, panteroortjes of kattenoortjes kopen, zwarte beenwarmers en makkelijke zwarte schoenen, op je neus een zwarte stip tekenen met oogpotlood en 3 strepen als snorharen. Klaar!

Ik heb vandaag de Primark in Brussel geplunderd :') €85 voor 15 stuks: 2 sjaaltjes, 2 sets armbanden, 2x een pack van 5 paar sokjes (1 pack zwarte en 1 pack nuon kleurtjes), 1 transpartante witte kaftan, 3 jurkjes, 1 grijze sportbh, 2 losse blousjes en 2 tops.

Leuk leuk! Ik moet ook hoooooognodig shoppen (:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:11

Rebeccaa schreef:
Ik wil nog zo graag een paar erbij, rode pascal's. Ik draag het liefste al mijn andere schoenen niet meer sinds ik ze heb. <3

Mijn rode pascal's zijn binnen, ik ben intens verliefd. Jammer dat je net te laat bent voor de sale :( Mijn wreven doen trouwens ongelooflijk zeer, echt awesome om ze in te breken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:35

Ik heb echt geluk gehad met mijn zwarte Pascal's, ze hebben nooit pijn gedaan. <3 Kon er gelijk hele dagen mee winkelen. Volgend jaar komen de rode er ook, vind ze echt prachtig. (Ben stiekem een beetje jaloers op je, haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:02

Ik heb zonet de zak van Primark vernietigd :')
Vriendje mag vandaag naar huis en die krijgt wat als ie weet dat ik ben wezen shoppen. Dus de kleding ligt/hangt al lekker in de kast en alle "bezwarend" bewijsmateriaal zoals ticket, kaartjes etc. zit stragetisch verstopt in mijn versnipperaar :')