Zoe_97 schreef:
Is het niet service met een c?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
guusje_h schreef:Verkoper van het paard begint nu ineens terug te krabbelenHeb haar over een nare ervaring met een ander paard verteld en nu krijg ik ineens een mail dat ik nog maar even op de manege rond moet gaan hobbelen als ik van zo'n ervaring al onzeker word (lees: dat paard sprintte ervandoor en was met geen mogelijkheid te stoppen, dus de schrik zat er wel even in inderdaad, maar dat lijkt mij niet zo heel raar). Word er een beetje hopeloos van... Ik heb goed en lang nagedacht over een paard aanschaffen en ik ga door één zo'n ervaring niet meer naar een manege waar ik niets leer en er geen lol in heb
Ook mag ik er absoluut niet een rondje (desnoods aan de hand) mee het erf af om te zien of hij in het verkeer echt zo braaf is als zij zegt.
Yessy schreef:Ik kan me voorstellen dat als er nog 5 mensen geïnteresseerd zijn, ze liever in eerste instantie gaat voor iemand die niet heeft aangegeven bang te zijn. Zij is verantwoordelijk voor haar paard en als jij angstig bent en naar buiten wil is dat toch een risico. Ik heb zelf een paard waar je kinderen van 7 zo op kan zetten en eropuit kan sturen, maar als iemand aangeeft bang te zijn gaat er een longeerlijn aan want ik ga geen risico's lopen. In die 14 jaar dat ik haar heb is ze twee keer gaan rennen waarbij ze moeilijk te stoppen was maar toch, voor jou zou dat twee keer teveel zijn.
Waarbij ik natuurlijk even voor het gemak ervan uit ga dat zij jouw verhaal over dat je was geschrokken heeft geïnterpreteerd als angst