corrina1994 schreef:Leuke blogs weer! Ik vroeg mij af, laten jullie je blogs ook altijd nalezen door iemand?
En wat is volgens jullie de beste tijd om te posten?
Ja en ik heb spellingscontrole aan staan. Maar ik laat het altijd door een ander nalezen. Ik had laatst een post waarin me me nogal....nadrukkelijk uitgedrukt had. Lees: het zou echt beledigend kunnen zijn voor een deel van mijn lezers. Daar werd ik op gewezen voor ik het publiceerde. Toen heb ik gekozen om het aan te passen want dat schoot mijn doel voorbij. Dus ik ben wel blij met een second opinion. Ook vanwege eventuele taalfouten of herhalingen die een spellingscontrole er niet uithaalt.
Ik post altijd 's ochtends (om een paar minuten na middernacht) zodat ik de Nederlandse/Europese lezers op de publiceer datum in mijn stats krijg. Er is 9 uur tijdsverschil namelijk.
corrina1994 schreef:Heb je echt zo veel meer views als je elke dag post? Want ik denk dat 2-3 keer per week ook prima is. Heb nu zo'n 20 bezoekers per dag...
Ik postte in het begin 3-4 x per week en dat zie je terug in het aantal bezoekers, maar daarnaast is consistentie ook erg belangrijk. Ik post nu op 2 vaste dagen (ma en vrij) en misschien in de toekomst een dag erbij.
Meer posts is meer lezers, maar als je de ene week dagelijks post en de week erop 2x zou ik toch kiezen voor consistentie.
sietje22 schreef:Ik laat mijn blogs altijd nalezen op spelling en interpunctie. Ben sinds mijn zwangerschap nogal slordig geworden. Hoop dat het weer overgaat.

Wordt beter hoor! Ik had ook zo'n spons-brain.
sietje22 schreef:Ik lees hier trouwens dat mensen vlogs niet zo leuk vinden. Geld deze mening ook voor informatieve instructiefilmpjes of vinden jullie dat wel leuk? Ik ben namelijk van plan om bij collega's op bezoek te gaan om behandelingen te filmen. Leek mij wel leuk om te laten zien hoe bijvoorbeeld laserbehandelingen er uitzien. Nu loop ik enorm te twijfelen of dit wel leuk is.
Ja ik ben dol op informatieve filmpjes! Dat is ook de reden waarom ik een apart YT topic zou willen zien! Het is geheel anders dan vloggen!
Wist je dat YT de twee-na-grootste search engine is, na Google? Het is echt zo groot! Daarom zou ik ervaringen willen delen met andere YT-ers!
Zeg nu zelf: als je wilt weten wat een laserbehandeling inhoudt, lees je dan liever een artikel of kijk je video's waarbij je ook ziet hoe het gaat. Ik het laatste, hoor.
Tazzey schreef:Een info filmpje vind ik geen vlog. Onder een vlog wordt meestal toch wel een dag verslag verstaan.
Informatieve filmpjes vind ik leuk.
Daarom denk ik dat een apart topic wel zou lopen.
NienkeV1994 schreef:Wat Tazzey zegt ja, info filmpjes is iets heel anders dan vlogs

ik zou info filmpjes ook wel interessant vinden!
Knotten met naald en draad heeft iemand me ooit uitgelegd, maar het wil niet erg lukken. Nou heeft Loulou ook manen waar je niks mee kan, maar toch.
Filmpje zou handig zijn als uitleg!
(nu ga ik al jullie blogs lezen)