Ik leer dat ook niet hè
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stomme manier de dag te beginnen....
) denisesilver schreef:Zit steeds tegen een paniekaanval aan te hikken. Heel irritant. Kan ze gelukkig redelijk nuchter benaderen, dus het is vooral dat ik ze fysiek voel en niet in mijn kop in paniek raak.
Caira schreef:PotjeMayo schreef:Hooikoorts... vanavond echt erg, slaap er ook al weken slecht door. Nies buien en erna zo honds benauwd ik voel me echt niet goed. Continu een bloedsmaakje in mn mond want longen zijn al weken geïrriteerd. Bahbah
Mijn ontzettende nuchtere loonwerker vriend heeft heel veel baat bij acupunctuur, misschien helpt het? Sterkte verder, dat lijkt me zo naar
Tancreda4 schreef:Heen naar stal zag ik een aangereden kat op de mega drukke 80 weg. Ik hoopte dat hij terug er niet meer zou liggen maar helaas... Dus moed verzameld, vanaf de ventweg de berm door, 80 km weg over steken en die kat met een plastic zak aan m'n hand de berm in getrokken. Hij was echt helemaal aan gortstomme manier de dag te beginnen....
(Ik heb t gemeld bij de bewoners aan de ventweg, die zouden het in de buurtapp zetten, waarschijnlijk 1 van de dochters van de man die ik sprak)
Jolliegirl schreef:Pluisje, wat naar zeg dat de ocd zo heftig is!
Ik ben vanmorgen weer vertrokken van mn werk om mijn zieke dochtertje op te halen... Tegen de 40 koorts..
Had haar vanochtend weggebracht met wat verhoging..ze was vrolijk etc..
Uur lang oppas geprobeerd te vinden voor t geval dat..
Teamleidster niet bereikbaar...
Dus ik kwam al mega gestresst aan op mn werk...waar ik net 1.5 maand werk..
Gelukkig zeiden collegas dat ik moest gaan...en mn dochter voor gaat.
Voelt wel beetje l.llig.. maargoed..kind is ziek..en heeft me duidelijk nodig.
Netjes bericht ter info gestuurd naar tl. Ben benieuwd of ik nog wat hoor.
Vind het rot voor mn team. Maar kan mn kind ook niet op straat zetten zegmaar... Als de gastouder aangeeft dat ze gehaald moet worden.
Voel me nu ook zo kl.te dat ik haar gewoon weggebracht heb vanochtend...
Jolliegirl schreef:Pluisje, wat naar zeg dat de ocd zo heftig is!
Ik ben vanmorgen weer vertrokken van mn werk om mijn zieke dochtertje op te halen... Tegen de 40 koorts..
Had haar vanochtend weggebracht met wat verhoging..ze was vrolijk etc..
Uur lang oppas geprobeerd te vinden voor t geval dat..
Teamleidster niet bereikbaar...
Dus ik kwam al mega gestresst aan op mn werk...waar ik net 1.5 maand werk..
Gelukkig zeiden collegas dat ik moest gaan...en mn dochter voor gaat.
Voelt wel beetje l.llig.. maargoed..kind is ziek..en heeft me duidelijk nodig.
Netjes bericht ter info gestuurd naar tl. Ben benieuwd of ik nog wat hoor.
Vind het rot voor mn team. Maar kan mn kind ook niet op straat zetten zegmaar... Als de gastouder aangeeft dat ze gehaald moet worden.
Voel me nu ook zo kl.te dat ik haar gewoon weggebracht heb vanochtend...
Pluisje1998 schreef:Wat lastig zo, Zebrastreep.
Ik ben echt zo moe van mezelf. Ik heb een dwangstoornis, en één van de zaken waar die zich in vast bijt is mijn gezondheid.
Laatst was ik bij de huisarts omdat ik soms pijn heb in een borst. Toen vroeg de HA of ik hoestte, waarop ik zei, "ja, nee, ik kuch nu nog een beetje, want ben deze maand verkouden geweest". Waarop zij iets zei van, "oke, weet je zeker dat je niet hoest?".
Foute vraag, nu maak ik me hier dus als sinds die dag druk om. Dat kuchje is nog niet weg, ik kuch nog een paar keer per dag. Omdat de HA dat zo vroeg is mijn OCD er nu dus van overtuigd dat ik iets als longkanker heb.
Het is zo verschrikkelijk vermoeiend, ik kan de hele dag nergens anders aan denken, en dat is gewoon heel zwaar.
Van de week toch maar weer naar de huisarts. Eigenlijk niet goed, want toegeven aan de compulsie, maar dit is zo ook geen doen...
een dwangstoornis is ook gewoon hels.Zebrastreep schreef:denisesilver schreef:Zit steeds tegen een paniekaanval aan te hikken. Heel irritant. Kan ze gelukkig redelijk nuchter benaderen, dus het is vooral dat ik ze fysiek voel en niet in mijn kop in paniek raak.
Even 10 min ademhalingsoefeningen doen. Ik zat er vanmorgen ook weer tegenaan. Ik zit nu braaf even op de bank.
denisesilver schreef:Werd net gebeld door een collega dat ik mijn vakantie maar moest verzetten, want het is niet handig als we allebei tegelijk op vakantie zijn, want dan kan niemand de verkoopfacturen versturen. Gaat serieus om een week, en een andere collega is gewoon aan het werk. Maar ik ben aardig geweest en heb het verzet. Gaat ze ook nog lopen zeuren om de zomervakantie, want ze wil dit jaar in september weg (wanneer ik altijd vakantie neem, omdat ik rekening houd met haar en andere collega ivm bouwvak en kinderen). Gezeik. Die vakantie ook maar een week naar voren gehaald, dus we hebben wederom geen overdracht in de zomervakantie. Volgend jaar flikker ik gelijk al mijn vakantieplannen in het Excel, dan kan niemand erover zeiken.