Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:29

Alweer m’n dagcrème in m’n ogen gesmeerd. Doe het netjes op m’n gezicht en dan ga ik daarna in m’n ogen wrijven. Dat brandt als een gek.

Ik leer dat ook niet hè :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:02

Goedemorgen! :+

Afbeelding

spookyskippy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:07

Broeken. L is eigenlijk te strak en de XL net te ruim. Doel is wel weer wat meer te gaan bewegen thuis.
Dus dan maar de L kopen en hopen dat ik wat ga afvallen :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:27

Heen naar stal zag ik een aangereden kat op de mega drukke 80 weg. Ik hoopte dat hij terug er niet meer zou liggen maar helaas... Dus moed verzameld, vanaf de ventweg de berm door, 80 km weg over steken en die kat met een plastic zak aan m'n hand de berm in getrokken. Hij was echt helemaal aan gort ;( stomme manier de dag te beginnen....

(Ik heb t gemeld bij de bewoners aan de ventweg, die zouden het in de buurtapp zetten, waarschijnlijk 1 van de dochters van de man die ik sprak ;( )

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:16

Tancreda wat naar. Wat lief en dapper dat je de kat ben gaan zoeken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:02

Mn neus zit dicht en loopt leeg -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:24

Zit steeds tegen een paniekaanval aan te hikken. Heel irritant. Kan ze gelukkig redelijk nuchter benaderen, dus het is vooral dat ik ze fysiek voel en niet in mijn kop in paniek raak.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:34

denisesilver schreef:
Zit steeds tegen een paniekaanval aan te hikken. Heel irritant. Kan ze gelukkig redelijk nuchter benaderen, dus het is vooral dat ik ze fysiek voel en niet in mijn kop in paniek raak.

Even 10 min ademhalingsoefeningen doen. Ik zat er vanmorgen ook weer tegenaan. Ik zit nu braaf even op de bank.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:40

Pluisje, wat naar zeg dat de ocd zo heftig is!

Ik ben vanmorgen weer vertrokken van mn werk om mijn zieke dochtertje op te halen... Tegen de 40 koorts..
Had haar vanochtend weggebracht met wat verhoging..ze was vrolijk etc..
Uur lang oppas geprobeerd te vinden voor t geval dat..
Teamleidster niet bereikbaar...
Dus ik kwam al mega gestresst aan op mn werk...waar ik net 1.5 maand werk..

Gelukkig zeiden collegas dat ik moest gaan...en mn dochter voor gaat.

Voelt wel beetje l.llig.. maargoed..kind is ziek..en heeft me duidelijk nodig.

Netjes bericht ter info gestuurd naar tl. Ben benieuwd of ik nog wat hoor.
Vind het rot voor mn team. Maar kan mn kind ook niet op straat zetten zegmaar... Als de gastouder aangeeft dat ze gehaald moet worden.

Voel me nu ook zo kl.te dat ik haar gewoon weggebracht heb vanochtend...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:45

Caira schreef:
PotjeMayo schreef:
Hooikoorts... vanavond echt erg, slaap er ook al weken slecht door. Nies buien en erna zo honds benauwd ik voel me echt niet goed. Continu een bloedsmaakje in mn mond want longen zijn al weken geïrriteerd. Bahbah

Mijn ontzettende nuchtere loonwerker vriend heeft heel veel baat bij acupunctuur, misschien helpt het? Sterkte verder, dat lijkt me zo naar

Wat fijn dat jij de ziekte van je vriend hebt overleefd, maakte me zorgen na je berichtje pas geleden hier ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:47

Tancreda4 schreef:
Heen naar stal zag ik een aangereden kat op de mega drukke 80 weg. Ik hoopte dat hij terug er niet meer zou liggen maar helaas... Dus moed verzameld, vanaf de ventweg de berm door, 80 km weg over steken en die kat met een plastic zak aan m'n hand de berm in getrokken. Hij was echt helemaal aan gort ;( stomme manier de dag te beginnen....

(Ik heb t gemeld bij de bewoners aan de ventweg, die zouden het in de buurtapp zetten, waarschijnlijk 1 van de dochters van de man die ik sprak ;( )

Wat goed en dapper van je!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:48

Jolliegirl schreef:

Ik ben vanmorgen weer vertrokken van mn werk om mijn zieke dochtertje op te halen... Tegen de 40 koorts..

Vind het rot voor mn team. Maar kan mn kind ook niet op straat zetten zegmaar... Als de gastouder aangeeft dat ze gehaald moet worden.

Beterschap voor K.
En op je werk begrijpen ze het echt wel!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:49

Aan de hoefsmid die al weken te laat is en nu net afbelt voor onze afspraak die over een uur gepland stond :(

Verder erger ik me aan mijn hele leven momenteel :roll: Niets loopt zoals ik zou willen, geen tijd voor de paarden, te weinig tijd voor kind door werk, ik vind geen beter werk qua uren, ... -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:53

Dat is naar.
Tijd voor een andere hoefsmid.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:23

Mijn hoofd kan dit even niet aan.

Rond een uur of 11 ben ik aan een tafel buiten gaan zitten.
Met een stel anderen.

Er komt iemand van de Zb naar ons toe lopen om te vragen waar T. is dus ik zeg heel aardig zal der wel even bellen.

Kort daarvoor waren de kinderen met de 2 Oma's naar de tuin gelopen.

Terwijl ik aan de telefoon zit, hoor ik 1 van de 2 oma's iets zeggen over klusjes.
En dat T. in het weiland liep.

Dus ik dacht laat ik even via de tuin in het weiland kijken.

Ze gaat mij een partij schreeuwen dat ik de tuin niet in mocht.
En dat het de beurt was van de kinderen en niet wij.

Ik heb haar niet op aangesproken want ik snap dat schreeuwen niet.

En iedereen die erbij zat zeiden ook van waar komt dat van vandaan.

Het vervelende is ook, durf ook niet aan te spreken er op.

En ook niet met de mensen die hier de baas zijn, want heb nu al hey gevoel van huilen.

Dat je iets wilt hoeft dat toch niet met schreeuwen opgelost te worden?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

Jolliegirl schreef:

:(:)

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:39

Tuin tegels uitgehaald van de eerste twee rijen en de boel opgehoogd om de verzakking iets tegen gaan in die eerste twee rijen zat een hele rare kuil .

Ik had eigenlijk gelijk willen beginnen met de hogedrukreiniger ook vandaag maar ik ben helemaal dood op nu . Ik zou nog wel een uurtje kunnen spuiten hoor daar niet van maar ik ben fysiek gewoon even gaar nu van het straten .

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:43

Vind ik niet gek, want straten is gewoon fysiek zwaar werk. :j :(:)

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:14

Pluisje1998 schreef:
Wat lastig zo, Zebrastreep.

Ik ben echt zo moe van mezelf. Ik heb een dwangstoornis, en één van de zaken waar die zich in vast bijt is mijn gezondheid.
Laatst was ik bij de huisarts omdat ik soms pijn heb in een borst. Toen vroeg de HA of ik hoestte, waarop ik zei, "ja, nee, ik kuch nu nog een beetje, want ben deze maand verkouden geweest". Waarop zij iets zei van, "oke, weet je zeker dat je niet hoest?".

Foute vraag, nu maak ik me hier dus als sinds die dag druk om. Dat kuchje is nog niet weg, ik kuch nog een paar keer per dag. Omdat de HA dat zo vroeg is mijn OCD er nu dus van overtuigd dat ik iets als longkanker heb.

Het is zo verschrikkelijk vermoeiend, ik kan de hele dag nergens anders aan denken, en dat is gewoon heel zwaar.
Van de week toch maar weer naar de huisarts. Eigenlijk niet goed, want toegeven aan de compulsie, maar dit is zo ook geen doen...

:knuffel: een dwangstoornis is ook gewoon hels.
Heb je iets van afleiding door de dag heen? Ik merk dat dat mij heel erg helpt wanneer ik merk dat de dwanggedachtes sterker zijn, dan ga ik iets met m'n handen maken en dan het liefst ook terwijl ik naar een podcast luister. Dan hebben mijn handen iets anders te voelen dan die nare drang om compulsies uit te voeren, en met een podcast op heeft mijn brein iets anders te verwerken zodat er geen ruimte is voor dwanggedachtes en ruminaties

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:22

Zebrastreep schreef:
denisesilver schreef:

Even 10 min ademhalingsoefeningen doen. Ik zat er vanmorgen ook weer tegenaan. Ik zit nu braaf even op de bank.

Muziek op scheelt vaak bij mij. Dan ben ik afgeleid en let ik niet steeds op hoe mijn lichaam reageert. Het is druk op kantoor en daar kan ik vaak slecht tegen.

Knuffel voor wie het vandaag nodig heeft :(:)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

Bedankt voor de knuffel

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:47

Krijg een aangetekende brief thuis gestuurd met een boete die ik in Italië heb gereden met m'n auto.
Ik ben alleen nog nooit in Italië geweest en moment van de boete had ik de auto nog niet eens.
Nice try scammers.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:19

Werd net gebeld door een collega dat ik mijn vakantie maar moest verzetten, want het is niet handig als we allebei tegelijk op vakantie zijn, want dan kan niemand de verkoopfacturen versturen. Gaat serieus om een week, en een andere collega is gewoon aan het werk. Maar ik ben aardig geweest en heb het verzet. Gaat ze ook nog lopen zeuren om de zomervakantie, want ze wil dit jaar in september weg (wanneer ik altijd vakantie neem, omdat ik rekening houd met haar en andere collega ivm bouwvak en kinderen). Gezeik. Die vakantie ook maar een week naar voren gehaald, dus we hebben wederom geen overdracht in de zomervakantie. Volgend jaar flikker ik gelijk al mijn vakantieplannen in het Excel, dan kan niemand erover zeiken.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:33

Wow, jij bent echt heel aardig Denise. Ik had gedacht, stik erin. Zolang de manager het goed heeft gekeurd heeft is het niet jouw probleem

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:42

denisesilver schreef:
Werd net gebeld door een collega dat ik mijn vakantie maar moest verzetten, want het is niet handig als we allebei tegelijk op vakantie zijn, want dan kan niemand de verkoopfacturen versturen. Gaat serieus om een week, en een andere collega is gewoon aan het werk. Maar ik ben aardig geweest en heb het verzet. Gaat ze ook nog lopen zeuren om de zomervakantie, want ze wil dit jaar in september weg (wanneer ik altijd vakantie neem, omdat ik rekening houd met haar en andere collega ivm bouwvak en kinderen). Gezeik. Die vakantie ook maar een week naar voren gehaald, dus we hebben wederom geen overdracht in de zomervakantie. Volgend jaar flikker ik gelijk al mijn vakantieplannen in het Excel, dan kan niemand erover zeiken.

Pfff ik snap dat je het doet om de vrede te bewaren.

Maar nee is ook een antwoord hè. :(:)