Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:11

Pjer, heeft de dierenarts je niet geadviseerd over een rustgevend middel die je van te voren al kan toe dienen? Of als de afspraak pas later staat, kun je daar nog om vragen.
Sneu is het wel zeg, de hele onderneming maar ook dat ze mank loopt :(:)

Evaluatiegesprek gehad op werk, vooral de sfeer en akkefietjes in het team besproken. Continu "ja maar.." terug krijgen van de leidinggevende. Ik weet ook niet hoe je het moet oplossen maar ik heb ook geen leidinggevende functie? Doe er wat mee want dat er problemen zijn is duidelijk.
Ze wilde duidelijk een naam hebben van een onrust stoker en die heb ik uiteindelijk gegeven en het was duidelijk dat ze gewoon bevestiging wilde, want ze weten al lang dat het probleem bij haar zit. Maar zo bewust een naam geven voelt ook niet lekker..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:25

Bijna een frontale aanrijding gehad met een fietser die spookrijdend de bocht afsneed :roll:

Sterre98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:37

Ik heb/had een telefonisch sollicitatie gesprek om half 4.

Heb mijn hele planning omgegooid zodat ik pas naar t paard kan wanneer t donker is. Wie heeft er nog niks gehoord? Juist.

Slaat toch nergens op dit :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:47

Ik zit dus in de freeze stand door angst en burn-out. Het legt heel veel uit en er gingen echt 10 deuren open :')

Morgen start ik met een hele lage dosering betablokkers om wat rustiger te worden.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:53

Uitgegleden in de stal... ja, over koeienstront :+
Ging bijna in de spagaat, broek smerig, knie pijnlijk en een spier in bovenbeen die ook niet helemaal fijn voelt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:04

juval schreef:
Ging bijna in de spagaat, broek smerig, knie pijnlijk en een spier in bovenbeen die ook niet helemaal fijn voelt.

Oh dit is mij ook wel eens overkomen tijdens mijn stage :')

Sterkte!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

juval schreef:

Dat word een warme douche of bad, hopelijk blijft de pijn een paar dagen.

Mijn ergernis is heb 14 en 15 Oktober een kweek af laten nemen van mijn oorpiercing.
De 14e kwam er al weinig af en de 15e moest er goed geschept worden om iets eraf te krijgen.
Maar op de dag van vandaag nog steeds geen uitslag, Vrijdag nog gevraagd niks binnen...
Vanmorgen even gebeld naar de Huisarts en daar kwam ook uit dat er niks binnen was gekomen,
en vanmiddag nog een telefoontje gehad dat de laboratorium niet te bereiken was telefonisch dus is er een mail uit gegaan.

Ik moet Donderdag opnieuw bellen of er uitslag is... 8)7

(Had 11 Oktober ineens koorts en voelde mij daar te kiplekker voor)

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23 min geleden

Voor een goede kweek gaat best wel wat tijd over zover als ik weet.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16 min geleden

Ik heb vanmiddag drie mails er uit gegooid om geld los te krijgen van verschillende partijen waar ik nog recht op heb ( ik sta momenteel 80 euro in de min en de maand november moet nog beginnen omdat ze allemaal te laat zijn ) .

Krijg ik van het uwv het telefoontje een uur later, ja u krijgt een nabetaling van 478 euro bruto mevrouw maar we gaan wel uw aanvullende wia toeslag verlagen want we hebben bepaalde inkomsten niet meegerekend de afgelopen twee jaar.

Uuh neen dat gaat dus niet gebeuren . Want dan kom ik onder het sociaal minimum te zitten en dat mag niet gezien ik voor 12 uur werk en dat aantal uur niet kan verhogen. Los daarvan... welke inkomsten? Ik heb maar 1 baan .
Stuur maar een berekening via de mail zeg ik dus. Nee dat kan ze niet doen ( ook illegaal ik heb recht op een volledige berekening) .

Dus morgen weer mailen met een bezwaarschrift en dat ik alsnog de volledige berekening wil hebben als zij het door willen zetten. En anders gaat de rechtsbijstand erop.

Ik wordt zo ontiegelijk schijtziek van het uwv . Elke paar jaar flikken ze het weer.
Laatst bijgewerkt door Absolem op 15 min geleden, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15 min geleden

Nou, gaan we dan. Mijn kat aan de puf.

Afbeelding