Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Prijs enting hond
Alléén rabies, verder níets.
Gewoon gezonde hond, moest de driejaarlijkse rabiesenting. De rest had hij drie maanden geleden gehad, dys echt alleen de rabies.
Lieve mensen op die praktijk, daar hoor je me niet over.
Maar 95 euro voor alléén 1 rabies enting.
Mèèènnnnn
Charaz schreef:denisesilver schreef:Raya, ik zou het gedrag van deze assistente ook even aankaarten bij de huisarts. Als iemand vraagt om een bloedpriklijst, moeten ze die gewoon geven. Kleine moeite.
Moeten ze die gewoon geven?? En als patienten een MRI willen, of een verwijzing of een bepaald medicijn dat ze zelf gekozen hebben na googlen, dat moeten we ze dan ook gewoon geven zeker![]()
Heel normaal dat de assistente niet zomaar dingen mee gaat geven

denisesilver schreef:Charaz schreef:
Moeten ze die gewoon geven?? En als patienten een MRI willen, of een verwijzing of een bepaald medicijn dat ze zelf gekozen hebben na googlen, dat moeten we ze dan ook gewoon geven zeker![]()
Heel normaal dat de assistente niet zomaar dingen mee gaat geven
Ik wist dat ik deze opmerking zou krijgen, en ik wilde er eigenlijk nog "vind ik" achter gooien, maar wat een vergelijking ook. Hallo, het gaat om een bloedpriklijst hè. Overigens hebben wij afgelopen jaar een aantal keer het ziekenhuis af moeten dwingen een MRI te laten maken van mijn vader. Hadden we dat niet gedaan was hij gewoon dood geweest. En het had niet de eerste keer geweest dat ze hem met iets levensgevaarlijks naar huis zouden hebben gestuurd. Wijst wel weer duidelijk uit hoe serieus je als patient genomen wordt bij de huisarts, en hoe goed er naar een patient geluisterd wordt
Edit: en er wordt nergens gezegd dat deze dingen pronto per direct geregeld moeten worden, maar gewoon weggestuurd worden zonder naar de medische historie te kijken, zou gewoon niet moeten kunnen. Dat gebeurt hier wel.
Polarize schreef:Ik moet lopend naar het station, want ik heb een outfit aan waar ik echt niet in kan fietsenmaxi rok met veel laagjes, dat gaat geheid in mijn spaken of ketting komen
denisesilver schreef:Mavantos, key word: medische historie.
Bumperklevers zijn sowieso al een ergernis, maar bumperklevers in de file. Echt. Wil je dat ik eroverheen spring ofzo
DuoPenotti schreef:denisesilver schreef:Mavantos, key word: medische historie.
Bumperklevers zijn sowieso al een ergernis, maar bumperklevers in de file. Echt. Wil je dat ik eroverheen spring ofzo
de gedachte va moet ik opstijgen oid ken ik
A67
Tweebaans, rechterbaan vol met vrachtwagens, het reed wel allemaal. Maar allemaal minimale afstand.
Links waren 2 vrachtwagens de rechterbaan met 5km verschil aan het inhalen.
Daarna 5 auto's en dan ik.
Komt er vanachter en BMW aangestoven die gaat seinen.
Echt jongen waar denk jij dat ik heen moet?
Tussen die vrachtwagens recht, no way.
En stel ik deed dat wel? Wat dan, nog 5 auto's en 2 vrachtwagens te gaan...
Zo een wens je ook direct een platte band...
Josien_ schreef:Polarize schreef:Ik moet lopend naar het station, want ik heb een outfit aan waar ik echt niet in kan fietsenmaxi rok met veel laagjes, dat gaat geheid in mijn spaken of ketting komen
Ik zou zeker adviseren om te lopen ja..
Deze zomer ben ik met zo'n rok bijna van mijn fiets gevallen omdat hij dus vast zat in mijn wiel.
Kon ook niet meer verder fietsen want hij zat zo vastgedraaid dat mijn wiel niet meer draaide
Josien_ schreef:Polarize schreef:Ik moet lopend naar het station, want ik heb een outfit aan waar ik echt niet in kan fietsenmaxi rok met veel laagjes, dat gaat geheid in mijn spaken of ketting komen
Ik zou zeker adviseren om te lopen ja..
Deze zomer ben ik met zo'n rok bijna van mijn fiets gevallen omdat hij dus vast zat in mijn wiel.
Kon ook niet meer verder fietsen want hij zat zo vastgedraaid dat mijn wiel niet meer draaide
Kana schreef:Ik heb glitter gekocht voor dit weekend(feestje). Dacht ff testen.
Het wil er niet af, enige wat lukt is verspreiden hahahha. Heb natte doekjes, droge doekjes en zeep geprobeerd.![]()
En op magische wijze zit het nu overal, bank, vloer aanrecht allesssss. Wat een gekut hahahah
[ Afbeelding ]
Citaat:Wat ook kan helpen is om omleidingen duidelijker aan te geven, kan er heel slecht tegen dat je op een gegeven moment een bord krijg wat het einde van de omleiding aangeeft, maar je dan vervolgens nog niet weet welke kant je uit moet