Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 21:30

Nyaleti schreef:
imaudy schreef:
Fjordjes, je man speelt op een vervelende manier de baas over je. Denk dat je het beste eens rustig met hem kunt gaan praten, het lijkt een wat ingesleten patroon.

Hoe kun je dit nou stellen?

Ik snap al jullie reacties sowieso niet. Fjordjes geeft zelf al aan gelukkig te zijn, waarom moet er nog over gesproken worden?
Het is een topic voor ergernissen. Tuurlijk komt iedereen over wie gepost wordt, dan slecht over. Je deelt alleen de ergernissen :)* je kan hier toch totaal geen oordeel over geven en dit topic geeft echt geen totaal plaatje weer.

Ik begrijp je reactie. Fjordjes heeft ook wel eens aangegeven dat haar man zich ook met haar uitgaven aan haar hobby bemoeid (als in mag niet :+) .
Met koorts verwachten dat iemand het huishouden doet vind ik niet netjes. Volgens mij is het ook nog gevaarlijk voor het lichaam.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 21:54

Merlen schreef:
Ik krijg het vuur maar niet aan in de haard en de aanmaakblokjes zijn op.

Niet gennoeg trek? Ergens raam of van de kachel wat meer open zetten…

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 22:19

Sanniejtjuh schreef:
Merlen schreef:
Ik krijg het vuur maar niet aan in de haard en de aanmaakblokjes zijn op.

Niet gennoeg trek? Ergens raam of van de kachel wat meer open zetten…

Een eierdoos deed de truc.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 22:23

Xandyandme schreef:
Ik word echt ongemakkelijk van instagramprofielen (beheerd door ouders) van kleine meisjes op pony's, beide van kop tot teen in setjes, rondvliegend in parcours op een pony, scherp bit erin, sporen aan de voetjes die nog niet stilgehouden kunnen worden, trekken en duwen,...maar waar duidelijk de basis ontbreekt.
En de daarop volgende oeh's en aaahhh's van andere gebruikers die schijnen te denken dat het zo moet of meer interesse hebben in waar de setjes te koop zijn.
En ik denk alleen maar arme, arme pony... :(

Vreselijk hè?

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 23:07

Die ranzige reclame van de Hornbach :r

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 23:17

rien10 schreef:
Xandyandme schreef:
Ik word echt ongemakkelijk van instagramprofielen (beheerd door ouders) van kleine meisjes op pony's, beide van kop tot teen in setjes, rondvliegend in parcours op een pony, scherp bit erin, sporen aan de voetjes die nog niet stilgehouden kunnen worden, trekken en duwen,...maar waar duidelijk de basis ontbreekt.
En de daarop volgende oeh's en aaahhh's van andere gebruikers die schijnen te denken dat het zo moet of meer interesse hebben in waar de setjes te koop zijn.
En ik denk alleen maar arme, arme pony... :(

Vreselijk hè?

Ik denk te weten wie je bedoelt.
Ik vind het tenenkrommend. En de mensen die er wel wat van zeggen, worden gewoon genegeerd. :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 00:04

[***] schreef:
Rawr schreef:
Oh oliebol iirrssjjee dat is een herkenbare situatie. Maar het is wel fascinerend om te zien als de nagel echt er compleet af valt en je een hele tijd zonder nagel door het leven gaat en er langzaam maar zeker weer een complete nagel terug groeit en vast zit aan de huid eronder. Het is toch best magisch en fascinerend dat je een stukje van je lichaam compleet kwijt kunt zijn maar dat het terug groeit. Of niet? Could be just me. :+

Ik zeg in zo'n situatie 'ieeuw wat erg, hopelijk is het snel meer normaal' en ik denk 'oh cool, echt interessant'. :')

Dusss iirrssjjee, hopelijk is je teen snel weer normaal. O:)

Lief van je, thanks! :+ En gefeliciteerd

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 06:25

Het tijdstop zegt genoeg. Vroeg wakker geworden. Ik heb gedroomd dat ik op een donker en stil treinstation werd aangevallen en beroofd -O- Dan word je zo raar wakker.

Kijken of ik nog een uurtje slaap kan pakken.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 08:18

Dat ik bijna 10-12 uur slaap er op heb zitten afgelopen nacht, maar toch nog tot 4.30/4.45u geslapen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 08:31

Dat ze op werk van die zogezegde zeer interessante Engelse benamingen gebruiken voor een functie.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 08:34

Het is ook een keuze van fjordjes om minder te werken en meer thuis te zijn. Niet heel apart dat er dan ook meer van haar verwacht wordt qua huishouden. En tja, ik snap best dat als er bv alleen die ene boxer met een gat nog in de kast ligt dat haar man wat irritatie uitspreekt.

Allemaal puur hypothetisch maar dit topic dient gewoon om te klagen en vind het best heftig dat er zo wordt geoordeeld over haar relatie.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 08:56

Regen.De wei was net mooi opgedroogd.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 09:34

Ik wilde gaan sporten maar het regent dus nogal hard de hele tijd. Ik heb echt geen zin om zeiknat geregend te worden op de heen en terugweg dus nu blijf ik thuis. Wanneer komt de zon weer??

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 10:04

Het weer is omgeslagen van redelijk zonnig naar regenachtig en mijn arm functioneert meteen niet meer. En wie gaat er zo een knutsel workshop geven waar 12 man zich voor heeft aangemeld, waarbij je constant je handen moet gebruiken? Yay me

Geen zin in in :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 10:10

Zebrastreep schreef:
Dat ze op werk van die zogezegde zeer interessante Engelse benamingen gebruiken voor een functie.

Daar had ik het gisteren nog met mijn man over. Je komt tegenwoordig de meest belachelijke benamingen tegen voor een functie. Ik krijg dan sterk het idee dat de functie dan nog wat lijkt, terwijl het helemaal niets voorstelt. Je bent met een Engelse benaming echt niet meer of belangrijker dan een ander.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 10:14

Shenavallie schreef:
Zebrastreep schreef:

Daar had ik het gisteren nog met mijn man over. Je komt tegenwoordig de meest belachelijke benamingen tegen voor een functie. Ik krijg dan sterk het idee dat de functie dan nog wat lijkt, terwijl het helemaal niets voorstelt. Je bent met een Engelse benaming echt niet meer of belangrijker dan een ander.

Dus wat je zegt is dat 'Logistical Enticement Distribution Engineer' niet belangrijker is dan 'Folderrondbrenger'? :oo

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 10:38

Schuur_ schreef:
Allemaal puur hypothetisch maar dit topic dient gewoon om te klagen en vind het best heftig dat er zo wordt geoordeeld over haar relatie.

Geoordeeld? Ik geef gewoon mijn mening dat het niks voor mij zou zijn. Ik zou doodongelukkig worden in zo’n rolverdeling.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 11:04

Suzanne F. schreef:
Schuur_ schreef:

Geoordeeld? Ik geef gewoon mijn mening dat het niks voor mij zou zijn. Ik zou doodongelukkig worden in zo’n rolverdeling.

Ik mis alleen waar er naar die mening wordt gevraagd.. :)

Met alle respect hoor. Maar ik vind het inderdaad ook veroordelend overkomen en iemand met een minder traditionele rolverdeling zou nooit zo'n reactie krijgen. Als het voor fjordjes en haar man normaal gesproken werkt, dan is dat toch prima?

Er is nu ook sprake van een uitzonderingssituatie, haar hond is net overleden en haar partner lijkt hiervoor niet zo veel empathie te tonen. Dat is m.i. een ander probleem dan de rolverdeling in het huishouden. Ik zou die twee in dat geval vooral gescheiden houden..

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:13

wyoming schreef:
Foaly schreef:
Bol.com heeft het verkeerde boek bezorgd. En niet zomaar een verkeerd boek, maar een boek waar ik nog nooit op geklikt of naar gekeken heb. Ik wilde Watership Down van Richard Adams en ik kreeg For Whom The Bell Tolls van Ernest Hemingway, hoe dan _O-

Het is tenminste nog een boek :') ik bestelde een keer lego voor de kinderen en kreeg een 18+ pretpakket.

Sorry maar :D :D :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:16

Dat is het een beetje ja. Het stuit mij tegen de borst dat er geen medeleven / meedenken lijkt te zijn vanuit haar man naar Fjordjes toe. Maar ik weet ook wel dat mannen regelmatig heel anders denken dan vrouwen :')
Ik vind het vooral sneu en wil Fjordjes een extra dikke knuffel geven. Ik hoop dat ze zich vandaag weer een beetje beter voelt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:22

Wakker worden en voelen alsof je onder een vrachtwagen terecht gekomen bij.

Zal wel bij reuma horen, maar fijn is het niet. En medicatie had ik ingenomen dus daar ligt het ook niet aan. Heb ook onrustig geslapen dus zou ook daardoor kunnen.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:24

Ongemotiveerde (potentiële) stagiaires tegenwoordig. Kreeg een 'motivatiebrief' van 2 zinnen waarin al 4 spelfouten stonden (waaronder in de eigen naam), en een 'cv' wat gewoon wat zinnetjes onder elkaar in Word was, en het dan nog gek vinden dat we diegene niet uitnodigen voor een gesprek >;)

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:27

Wanneer je gedacht had dat alle DA kosten wel achter de rug zouden zijn nu.

Word een van die katten vannacht ziek, veel overgeven veel zacht ontlasting en enorm narrig. 2 jaar terug een verstopping gehad met vage klachten dus de DA vanmorgen vertrouwde het niet.

Morgen dus een echo ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:30

Vriendin van me is ziek, dat is al een ergernis want ze heeft echt flinke griep. Dus ik had gezegd van joh ik laat jouw 2 hondjes wel even goed en flink uit vanmorgen. Ze woont toch op 3 min fietsen. Maar ik werd wakker met enorme hoofdpijn en het regende. Nou hup sterke naproxen er in en maar gaan door de regen. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:32

Westhof schreef:
Ongemotiveerde (potentiële) stagiaires tegenwoordig. Kreeg een 'motivatiebrief' van 2 zinnen waarin al 4 spelfouten stonden (waaronder in de eigen naam), en een 'cv' wat gewoon wat zinnetjes onder elkaar in Word was, en het dan nog gek vinden dat we diegene niet uitnodigen voor een gesprek >;)

:')
Je zou het bijna doorsturen naar de school met de woorden; wij zien nogal een gebrek aan motivatie.