Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 10:59

Ook geen geen L tussen plaatsen
Waar heb jij je abonnement? O bij dildo

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 11:00

DuoPenotti schreef:
Dat ik normaal bij migraine sumatriptan slik
Deze was niet leverbaar krijg je immigran mee. Fijn. Waren ze bij de apotheek wel even vergeten te vertellen dat deze ruim 100!! euro meer kost.... -:(-
Ja zo kom je wel door je eigen risico heen....

Zo dan :wow: triest dat er nog steeds vanalles niet leverbaar is en je daar toch als patiënt weer de dupe van bent..
Als ze het even hadden gemeld was de klap minder hard geweest :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 11:12

Nyaleti schreef:
DuoPenotti schreef:
Dat ik normaal bij migraine sumatriptan slik
Deze was niet leverbaar krijg je immigran mee. Fijn. Waren ze bij de apotheek wel even vergeten te vertellen dat deze ruim 100!! euro meer kost.... -:(-
Ja zo kom je wel door je eigen risico heen....

Zo dan :wow: triest dat er nog steeds vanalles niet leverbaar is en je daar toch als patiënt weer de dupe van bent..
Als ze het even hadden gemeld was de klap minder hard geweest :=

Ja schandalig hè.
Ik heb ze nooit helemaal op, bestel per 8 tegelijk.
Als ik dit had geweten had ik er 2 besteld en dan was daarna misschien de oude weer op voorraad.

Ik heb contact gehad ondertussen met de apotheek.
Aangegeven dat ik dit niet netjes vind. Kijk dat er aan prijsverschil in zit prima, maar meer dan 100!
Dan mogen ze mij wel even vragen of ik ze echt nu wil.
En dat ze maar een notitie bij mijn naam moeten maken dat ze me voor zoiets voortaan informeren.
De vrouw aan de telefoon gaf aan dat ze niet zeker wist of dat in het systeem gezet kon worden maar ging dat overleggen.

Werd ik net terug gebeld, het kon in het systeem, dus volgende keer krijg ik dan de melding van het prijsverschil.
Maar ze gaf zelf ook aan geschrokken te zijn van dit bedrag (wisten ze dat niet dan?)
En zou het ook in de teamvergadering aangeven, want ze verwacht nu wel meer telefoontjes. Dat zulke verschillen standaard gemeld gaan worden.
Fijn. Word het toch serieus opgenomen.
Al heb ik daar nu dus niks aan...

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 11:36

Kat heeft op mn toetsenbord gekotst...
Gelukkig heb ik verwijderbare keycaps maar aargh..

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 11:51

Tancreda4 schreef:
Aan dat m'n provider van naam veranderd. Hoe kan je iets serieus nemen dat zich odido gaat noemen ipv t-mobile. Waarom moet alles weer een andere naam krijgen?? Of mis ik een verlate 1 april grap?

Ik snap het ook niet. Kreeg het smsje vanochtend. Mijn hoofd gaat al de hele tijd zo ‘oooo di doooo’, waar komt het woord vandaan? Okido odido, ooooo dido, waar ben je. O di do. Blijft wel hangen dus. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 11:59

Zo dan DP ik snap wel dat je daar even van op tilt sloeg zeg. Fijn dat de apotheek het oppakt en iets met de feedback gaat doen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:07

fleurtjeuh schreef:
Kat heeft op mn toetsenbord gekotst...
Gelukkig heb ik verwijderbare keycaps maar aargh..

de kat van mijn ouders had laatst op een schilderij van mijn opa gekotst.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:08

Goed dat je hebt terug gebeld DP. Denk dat veel mensen thuis zouden gaan zitten mokken maar het niet terug koppelen naar de apotheek. Ze pakken het in iedergeval goed op, dat is wel fijn.

Ik weet niet of zij duidelijk in één oogopslag (aka zelfde scherm als wat ze gebruiken bij uitgave) prijs kunnen zien staan van een product (behalve vrije verkoop, Paracetamol etc) omdat het toch via je verzekering gaat?
Vind dat zo knullig dat je het niet per direct ofzo mag omwisselen. Wat DP zegt, dan had je een kleine hoeveelheid gehaald.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:08

Dan denk je op tijd de tram te kunnen halen, kom ik bij de halte staat er dat ik nog zeker 15 min. moet wachten...

En dan kijk je naar de volgende tijd dat er een tram moet komen, dik een half uur wachten.
Alleen omdat er personeels te kort zijn, skippen ze de laatste tijd 1-2 trams..

Net op tijd op de afspraak kunnen komen vanmorgen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:17

Siggislief schreef:
Dan denk je op tijd de tram te kunnen halen, kom ik bij de halte staat er dat ik nog zeker 15 min. moet wachten...

En dan kijk je naar de volgende tijd dat er een tram moet komen, dik een half uur wachten.
Alleen omdat er personeels te kort zijn, skippen ze de laatste tijd 1-2 trams..

Net op tijd op de afspraak kunnen komen vanmorgen.

De app ov info even downloaden. Dan heb je alle tijden up to date.
Als ze geen personeel hebben kunnen ze ook geen trams laten rijden

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:20

paddington schreef:
Tancreda4 schreef:
Aan dat m'n provider van naam veranderd. Hoe kan je iets serieus nemen dat zich odido gaat noemen ipv t-mobile. Waarom moet alles weer een andere naam krijgen?? Of mis ik een verlate 1 april grap?

Ik heb tele-2 mobiel en die veranderd ook naar Odido..

Ik heb echter niets van vernomen van tele2.

Vind het net een geslachtsziektenaam. :')

Oh help. Tele 2 en t mobile worden dus 1? Ik vond de naam al een achteruit gang maar als ze net tele 2 samen gaan moet ik toch gaan overwegen om over te stappen.....

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:21

Suliko schreef:
Tancreda4 schreef:

Ik snap het ook niet. Kreeg het smsje vanochtend. Mijn hoofd gaat al de hele tijd zo ‘oooo di doooo’, waar komt het woord vandaan? Okido odido, ooooo dido, waar ben je. O di do. Blijft wel hangen dus. :')

:')

Ik vind het een kinderachtige naam voor een peuterspeelzaal of iets en dat helpt niet :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:37

Als ik in mijn scherm kijk staat er OdidoOdido... hoe the hell spreek je dit uit

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:41

Ik vind oKido dan beter. Blijft een kinderachtige naam.

Mensen die hun pianomuziek loeihard aanhebben.
Doe je tuindeuren dicht.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:44

Gister heel erg verkouden geworden, en wordt alleen maar erger nog ipv minder. En ik zou morgen een ochtendje meedraaien met een misschien toekomstige werkplek. Maar nu twijfel ik of het niet handiger is om te verplaatsen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:55

Tancreda4 schreef:

Dit dus en kon ook gelijk niet meer mobiel inloggen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 12:56

Ik zou het verplaatsen Tessa. Sinds corona zit niemand te wachten op verkouden collega’s als dat niet perse nodig is.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:13

Ineke2 schreef:
Ik zou het verplaatsen Tessa. Sinds corona zit niemand te wachten op verkouden collega’s als dat niet perse nodig is.

Nee daarom, ga straks mijn reintrigatie coach even bellen. En heb nu net een corona test gedaan dus eerst die even afwachten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:22

TessaxQuincy schreef:
Ineke2 schreef:

Nee daarom, ga straks mijn reintrigatie coach even bellen. En heb nu net een corona test gedaan dus eerst die even afwachten

Als je corona hebt hoef je niet meer in quarantaine. Ik snap sowieso niet waarom mensen nog testen. Met klachten of het nou corona is of een verkoudheid blijf je uit de buurt van kwetsbare mensen

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:41

Uitslag van ruwvoer quickscan terug, suiker super hoog. Altijd mooi hooi gehad, nu vorig jaar en dit jaar suiker ineens heel hooi. Schiet mij maar lek…

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:45

Sanniejtjuh schreef:
Uitslag van ruwvoer quickscan terug, suiker super hoog. Altijd mooi hooi gehad, nu vorig jaar en dit jaar suiker ineens heel hooi. Schiet mij maar lek…

Hele hete junimaand vs natte juli + augustus. Krijg je meer suiker van.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:50

Ik moet opnieuw leren lopen, zover dat kan dan. Vanmorgen 20 meter bij de fysio gedaan. Ben echt doodmoe.
Bij alles wat ik doe moet nu heel erg opletten hoe het doe, hoe ik mijn lijf gebruik zodat ik de juiste spieren zoveel mogelijk train.
Ik wil het zo graag goed doen. Het is frustrerend als je ziet hoe iemand anders het simpel doet en het bij jou niet gaat of maar half met heel veel inspanning.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:51

Ik zou deze week een sollicitatiegesprek hebben. Van beide kanten uit bleek de datum toch niet uit te komen. Daar vorige week maandag contact over gehad. Sindsdien alleen een mail dat het waarschijnlijk volgende week wordt. Maar ik ben afhankelijk van auto en oppas dus onderhand wil ik het wel weten...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:52

Daphne__ schreef:
Katten -O-
[ [url=m/cJuwqf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kitten was super lief naar me aan het mauwen en ik wou hem een snoepje geven.. En toen besloot hij mijn hele vinger erbij te nemen :')

Maargoed, kijk dit snoetje.. Zal ik m'n andere vinger ook geven? <3

[ [url=m/MqK5Ss.jpg]Afbeelding[/url] ]

OMG wat een schatje!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:53

Ineke2 schreef:
Ik moet opnieuw leren lopen, zover dat kan dan. Vanmorgen 20 meter bij de fysio gedaan. Ben echt doodmoe.
Bij alles wat ik doe moet nu heel erg opletten hoe het doe, hoe ik mijn lijf gebruik zodat ik de juiste spieren zoveel mogelijk train.
Ik wil het zo graag goed doen. Het is frustrerend als je ziet hoe iemand anders het simpel doet en het bij jou niet gaat of maar half met heel veel inspanning.

Leg je eigen lat! Niet die van een ander. Je weet niet waar die vandaan komt en jij wel van jezelf. Je kunt dit! Jouw tempo, jouw manier! :knuffel: