Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat ik normaal bij migraine sumatriptan slik
Deze was niet leverbaar krijg je immigran mee. Fijn. Waren ze bij de apotheek wel even vergeten te vertellen dat deze ruim 100!! euro meer kost....![]()
Ja zo kom je wel door je eigen risico heen....
Nyaleti schreef:DuoPenotti schreef:Dat ik normaal bij migraine sumatriptan slik
Deze was niet leverbaar krijg je immigran mee. Fijn. Waren ze bij de apotheek wel even vergeten te vertellen dat deze ruim 100!! euro meer kost....![]()
Ja zo kom je wel door je eigen risico heen....
Zo dantriest dat er nog steeds vanalles niet leverbaar is en je daar toch als patiënt weer de dupe van bent..
Als ze het even hadden gemeld was de klap minder hard geweest
Tancreda4 schreef:Aan dat m'n provider van naam veranderd. Hoe kan je iets serieus nemen dat zich odido gaat noemen ipv t-mobile. Waarom moet alles weer een andere naam krijgen?? Of mis ik een verlate 1 april grap?
Siggislief schreef:Dan denk je op tijd de tram te kunnen halen, kom ik bij de halte staat er dat ik nog zeker 15 min. moet wachten...
En dan kijk je naar de volgende tijd dat er een tram moet komen, dik een half uur wachten.
Alleen omdat er personeels te kort zijn, skippen ze de laatste tijd 1-2 trams..
Net op tijd op de afspraak kunnen komen vanmorgen.
paddington schreef:Tancreda4 schreef:Aan dat m'n provider van naam veranderd. Hoe kan je iets serieus nemen dat zich odido gaat noemen ipv t-mobile. Waarom moet alles weer een andere naam krijgen?? Of mis ik een verlate 1 april grap?
Ik heb tele-2 mobiel en die veranderd ook naar Odido..
Ik heb echter niets van vernomen van tele2.
Vind het net een geslachtsziektenaam.
Suliko schreef:Tancreda4 schreef:Aan dat m'n provider van naam veranderd. Hoe kan je iets serieus nemen dat zich odido gaat noemen ipv t-mobile. Waarom moet alles weer een andere naam krijgen?? Of mis ik een verlate 1 april grap?
Ik snap het ook niet. Kreeg het smsje vanochtend. Mijn hoofd gaat al de hele tijd zo ‘oooo di doooo’, waar komt het woord vandaan? Okido odido, ooooo dido, waar ben je. O di do. Blijft wel hangen dus.
TessaxQuincy schreef:Ineke2 schreef:Ik zou het verplaatsen Tessa. Sinds corona zit niemand te wachten op verkouden collega’s als dat niet perse nodig is.
Nee daarom, ga straks mijn reintrigatie coach even bellen. En heb nu net een corona test gedaan dus eerst die even afwachten
Daphne__ schreef:Katten![]()
[ [url=m/cJuwqf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kitten was super lief naar me aan het mauwen en ik wou hem een snoepje geven.. En toen besloot hij mijn hele vinger erbij te nemen
Maargoed, kijk dit snoetje.. Zal ik m'n andere vinger ook geven?![]()
[ [url=m/MqK5Ss.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ineke2 schreef:Ik moet opnieuw leren lopen, zover dat kan dan. Vanmorgen 20 meter bij de fysio gedaan. Ben echt doodmoe.
Bij alles wat ik doe moet nu heel erg opletten hoe het doe, hoe ik mijn lijf gebruik zodat ik de juiste spieren zoveel mogelijk train.
Ik wil het zo graag goed doen. Het is frustrerend als je ziet hoe iemand anders het simpel doet en het bij jou niet gaat of maar half met heel veel inspanning.