Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Wat een mooierds Berdien![]()
![]()
Ik heb een broer en die heeft een dochter, maar dat heeft nooit echt gekke dingen opgeleverd tussen mijn ouders en mij. Ook niet met mijn broer. Ook niet dat het alleen maar over mijn nichtje ging of zo. Dus dat ging allemaal wel soepel eigenlijk, gelukkig.
Maar bij onze familie spelen dan weer andere dingen
VuurVleugels schreef:Niobe schreef:Wat een mooierds Berdien![]()
![]()
Ik heb een broer en die heeft een dochter, maar dat heeft nooit echt gekke dingen opgeleverd tussen mijn ouders en mij. Ook niet met mijn broer. Ook niet dat het alleen maar over mijn nichtje ging of zo. Dus dat ging allemaal wel soepel eigenlijk, gelukkig.
Maar bij onze familie spelen dan weer andere dingen
Bij ons speelde en speelt ook heel veel, misschien is het dus een soort 'pick your battles'
Citaat:De topman was naar eigen zeggen flink geschrokken van foto's van de beschadigde romp van het toestel. "Ik heb kinderen, ik heb kleinkinderen... En jullie ook", zei hij. "Elk detail is belangrijk."
Vjestagirl schreef:Ja, en dode Nederlanders zijn erger dan dode niet-Nederlanders.
VuurVleugels schreef:Niet zolang de rijken rijker blijven worden en geen hinderingen voelen in hun doen en laten. Dan voelen ze geen enkele impuls om dingen anders te doen.
Bloodymary schreef:VuurVleugels schreef:Niet zolang de rijken rijker blijven worden en geen hinderingen voelen in hun doen en laten. Dan voelen ze geen enkele impuls om dingen anders te doen.
Wat heeft dat hier nu weer mee te maken? Welke rijken?
Pieter zegt het goed. Er moeten straks weer mensen bij komen omdat er mensen bij zijn gekomen. En zo blijf je bezig.
Er zijn gewoon al veel te veel mensen, dat merk je dagelijks. Dan maar een aantal jaar kampen met personeelstekort etc. op een gegeven moment komt het dan wellicht weer weer in balans. Maar zo kan het niet door blijven gaan.
Roosch schreef:Ik ben toch altijd zo verbaasd over dit soort dingen.
https://www.nu.nl/economie/6297297/boei ... efout.htmlCitaat:De topman was naar eigen zeggen flink geschrokken van foto's van de beschadigde romp van het toestel. "Ik heb kinderen, ik heb kleinkinderen... En jullie ook", zei hij. "Elk detail is belangrijk."
Echt. Wtf heeft het hebben van nageslacht hier mee te maken?
Als ik door dat raam naar buiten was geflikkerd was het vast niet erg geweest want ik heb mezelf niet voortgeplant.