Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 09:33

DuoPenotti schreef:
Rytir schreef:
Gefeliciteerd!

Ik heb last van mijn besluitloosheid :') . Ik kan maar geen keuze maken tussen de e-bike van de kruitvat of lidl. Dus zit ik ze al een week op internet te bekijken... Make up your mind woman! Het is maar een fiets :o

Hoe en waar moet je zijn als hij kapot gaat?

Wij hebben vorig jaar ook naar die van het kruidvat gekeken. En er niet voor gegaan.
Meen dat de reparatie ergens aan de Franse grens was en ze niet zo makkelijk daar in waren.

Ik had mijn ergernis dus vorige week moeten plaatsen, had mij een paar uur gescheeld :D . Thanks, daar had ik dus totaal niet over na gedacht!

Winged

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 09:57

Dat mijn zus net appt dat er 2 lammeren zijn vermoord en 3 zo erg zijn verwond dat ze in moesten worden geslapen. Leuk hoor, zo'n wolf. -O-

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 10:09

Heftig Winged! Sterkte...

Taartje, succes en beterschap voor je moeder!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 10:47

Jongste kat die ineens in de lamp hing. >;)
Leidinggevende die opmerkte o je ben jarig. Gefeliciteerd. 8)7 Kom maar terug als je het meen en stop dat maar even in een donker gat. _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 11:11

Deuren gingen niet open bij mijn treinstation en de trein reed doodleuk verder dus ik sta zometeen in fiets Klarenbeek.

Niet. Mijn. Dag.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 11:14

Winged schreef:
Dat mijn zus net appt dat er 2 lammeren zijn vermoord en 3 zo erg zijn verwond dat ze in moesten worden geslapen. Leuk hoor, zo'n wolf. -O-

|( |( |(

Verschrikkelijk... geen woorden voor.
Of ja eigenlijk wel maar die zijn niet netjes.

Sterkte voor je zus.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 12:09

Een wimper krult mijn oog in... heb al anderhalve dag enorm last van mijn oog en kon net pas ontdekken waarom. Maar ik krijg hem niet weg

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 12:24

MyWishMax schreef:
Een wimper krult mijn oog in... heb al anderhalve dag enorm last van mijn oog en kon net pas ontdekken waarom. Maar ik krijg hem niet weg

Hier heb ik heel vaak last van. Ik krul mijn wimpers daarom nu in de ochtend zodat ik er geen last van heb, maar het is vervelend.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 12:26

Ik ben diep verbaasd dat het mogelijk is. Maar besef me net dat er mensen zijn waarvan de wimpers niet omhoog staan. Sorry. :=

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 15:28

Dat het regelen van het privé vervoer voor zoon zolang duurt.
Eerst kon het, toen toch niet, toen kon het wel maar alleen met een medische verklaring. Die geregeld, duurde 1,5 week, gemaild naar de gemeente, niet ontvangen. Weer een week verder. Doorgezet naar de vervoerder en daar ligt het nu ook al ruim een week. Ondertussen al 4 weken bezig dus vanaf het telefoontje met de arts. En al 7 weken zelf aan het rijden. Ondertussen blijf ik al mijn afspraken verzetten/afzeggen en achteraan bellen.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 13-04-22 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 15:59

De rookstank in mijn muurkast, en keukenkastjes. De stank van frituur en rookgeur in mijn meterkast. Ik wil zo graag verhuizen...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 16:33

Lestrange01 schreef:
MyWishMax schreef:

Hier heb ik heel vaak last van. Ik krul mijn wimpers daarom nu in de ochtend zodat ik er geen last van heb, maar het is vervelend.

Het was dit keer aan de onderkant en blijkbaar groeide hij ook echt omhoog mijn oog in ipv naar beneden. Maar mijn wimpers houden ook geen krul vast :') boven kant heb ik het ook wel eens, maar die zijn makkelijker te verhelpen idd

Haha marlinde :+ Mijne staan recht naar voren, helaas. Niet naar boven.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 17:03

Medicijnen werken niet -O-
ik voel me beroerd als wat en ik ben aan het werk.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 17:22

Dat ik net in de supermarkt krom liep van buikpijn omdat ik zo'n honger heb.. terwijl ik vandaag toch niet minder heb gegeten dan normaal of zo. Erg irritant

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 17:22

Geen zin om naar stal te gaan... Ben zo moe...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 17:24

Mensen die niet snel reageren op app. (lees, binnen 4 uur)
En hoofdpijn
En morgen werk + moeilijk gesprek

Word echt goed slapen vannacht :')

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 17:34

Dat ik momenteel geen regie over m'n eigen leven lijk te hebben, en dat mensen keuzes voor mij gaan maken (lang verhaal).
Huilen staat me even nader dan het lachen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 18:53

Mijn bijna 4 jarige dochter. Alles van medicatie, zoals hoestsiroop of puffers bv, is altijd zo een drama. Ze gaat er zo in op dat ze 3 kwartier later nog zit te wurgen/kokhalen/overgeven.

Gouden tips zijn welkom. Elke beloning die je jou maar kunt bedenken werkt aller sinds niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 19:06

Mijn moeder deed pillen in yoghurt voor me, anders kreeg ik het niet weg. Maar dan paar lepels zonder, 1 met en dan weer zonder. Net als bij een hond met worst := wel zo klein gemaakt dat ik het ook niet voelde/doorhad

Maar die zal je vast geprobeerd hebben al. Sterkte ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 19:13

Het zijn nog siropen dat ze krijgt en geen pillen. We krijgen nu al voornamelijk puffers voor bv slijm op de longen omdat ze zo over haar grens gaat dat ze een siroop weer over geeft. Koortsremmer is al in supo vorm omdat ze die ook gewoon over geeft. Nu net met de puffers was het weer een gevecht. Je moet haar met 2 man vast houden zodat ze toch maar een paar keer ademt met de puffer. Ze is nu nog aan het nasnikken van een uur terug. Wij hebben alles al geprobeerd lijkt het en dit is al een probleem vanaf dag 1. Maar na 8 dagen koorts is het echt wel duidelijk dat ze er niet zelf over komt en MOET ze puffen.

Vorige week moest ze een poeder nemen en het maakte niet uit hoe we het deden, waardoor we het deden. Ze zag niet dat het erin zat. Ze neemt 1 mini hap en ze laat alles staan. Ze weigert nu nog steeds om pudding te eten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-22 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 19:13

Het passieve agressieve gedrag van mn vriend, kerel je kan ook gewoon zeggen wat je dwars zit. :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 19:14

Jemig wat heftig zeg. Ik kon ook wel heftig zijn, maar werkte eerder mee en was er daarna vrij snel aan gewend.

Heel veel sterkte en hopelijk heeft iemand een goede tip

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 19:30

@Moestuin, zo vervelend! Ik had zelf ook altijd moeite om over de koorts heen te komen ivm overprikkeling en kan dan ook niets wegkrijgen. Enige wat dan hielp was een zetpil van de huisarts, maar dan uiteraard wel nadat het met hem/haar besproken was..
Op de een of andere manier miste ik dat seintje van stoppen….

Heel veel beterschap gewenst!

Hier ergernis omdat ik van de week voor het syndroom van ACNES ben behandeld, wist dat ik daar last van ging krijgen, maar man, vrije dag was meer in bed liggen dan ontspannen… Niet van de buikpijn, maar duizeligheid. Gelukkig nu wel wat weggetrokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 19:34

Dank je! Ik gok dat het ook overprikkeling is. Maar ik weet niet hoe ik er mee moet omgaan. Ik haalde daar straks bv de puffer uit. Ze zag hem en liep direct gillend weg : NEE NEE NEE!!! En ze is gewoon al overstuur voor we iets hebben gedaan. En dit is nu gewoon een ontzettend negatieve spiraal. Nu houden wij haar met 2 vast maar mijn hart breekt dan want het is echt een gevecht. Belonen, smeken, zelf laten doen, noem maar op. Niets helpt. Het is gewoon direct blinde paniek. Ik weet het niet meer. Echt niet.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-22 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 19:36

En echt goed en duidelijk uitleggen waar het voor is?