Needje schreef:Nou ja ik vraag me af of het überhaupt mág, zoveel uur werken zonder pauze.
Dat zat ik me net te bedenken. In mijn CAO (VVT) staat dus heel nadrukkelijk benoemd dat het niet mag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Nou ja ik vraag me af of het überhaupt mág, zoveel uur werken zonder pauze.
Biks2 schreef:Ik zou zo graag willen dat het achter de rug is. Las gister op NOS dat 44% in het ziekenhuis wel gevaccineerd is.
Zijn er eigenlijk plannen om de IC's/ziekenhuiscapaciteit blijvend op te schalen?
Aantal gevaccineerden in ziekenhuis neemt toe, 'optelsom van factoren' - https://nos.nl/l/2404263
Biks2 schreef:Ik zou zo graag willen dat het achter de rug is. Las gister op NOS dat 44% in het ziekenhuis wel gevaccineerd is.
Zijn er eigenlijk plannen om de IC's/ziekenhuiscapaciteit blijvend op te schalen?
Aantal gevaccineerden in ziekenhuis neemt toe, 'optelsom van factoren' - https://nos.nl/l/2404263
ravellie schreef:Biks2 schreef:Ik zou zo graag willen dat het achter de rug is. Las gister op NOS dat 44% in het ziekenhuis wel gevaccineerd is.
Er liggen vooral gevaccineerden in het ziekenhuis
Maar dat zei ik vorige week geloof ik ook al
Leeftijd wisselend, over het algemeen vanaf 60 jaar.
Enkeling jong op de IC, maar daar zit dan wel een verhaal aan vast, wat ik helaas niet kan delen omdat iets al gauw te herleiden is of patient gevoelige informatie is.
Op onze afdeling nog maar 1 kamer niet in iso, ik ben nu twee dagen vrij dus kan al gauw weer anders zijn.
Opstropen van zorg nu komt door het jarenlang afschalen van zorg.
En doordat mensen die covid + zijn, tien dagen op hun kamer dienen te verblijven.
ravellie schreef:Geen idee, maar het eerste wat voorbij komt is of iemand vaccinaties heeft gekregen bij opname in het zh.
En voorlopig zijn dat er veel.
Blijkbaar komt dat nu ook naar voren uit de laatste berichten van de NOS
bigone schreef:ravellie schreef:Geen idee, maar het eerste wat voorbij komt is of iemand vaccinaties heeft gekregen bij opname in het zh.
En voorlopig zijn dat er veel.
Blijkbaar komt dat nu ook naar voren uit de laatste berichten van de NOS
Op welke afdeling werk je? Intake, ortho of ic verpleegkunde ?
En Dordrecht was het toch?
tammiebels schreef:Waarom wordt ravellie zo afgeschoten als ze HAAR ervaringen verteld? We hebben inderdaad al duizenden keren gehoord dat ieder ziekenhuis anders is. Laat haar gewoon haar ervaringen melden zonder direct in de verdediging te gaan met ja maar.
tammiebels schreef:Waarom wordt ravellie zo afgeschoten als ze HAAR ervaringen verteld? We hebben inderdaad al duizenden keren gehoord dat ieder ziekenhuis anders is. Laat haar gewoon haar ervaringen melden zonder direct in de verdediging te gaan met ja maar.
bigone schreef:tammiebels schreef:Waarom wordt ravellie zo afgeschoten als ze HAAR ervaringen verteld? We hebben inderdaad al duizenden keren gehoord dat ieder ziekenhuis anders is. Laat haar gewoon haar ervaringen melden zonder direct in de verdediging te gaan met ja maar.
Omdat de Dordtse ziekenhuizen aangeven dat ze het niet aankunnen , door de lage vaccinatie graad in de regio komen er ladingen ongevaccineerden binnen. En dan komt Ravellie die alle ins en outs weet hier elke keer zonder enige bron even vertellen dat er veel meer gevaccineerden liggen dan ongevaccineerden terwijl de intensivisten iets compleet anders vertellen.