Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:44

black_kelpie schreef:
AmyII schreef:
…Kom ik vanavond bij mijn geliefde autootje (<3), heeft er een of andere autohandelaar een kaartje tussen mijn raam gestoken, of ik wil verkopen. Blijf. Gewoon. Van. Mijn. Auto. Af. Grrr. Hij is net gerepareerd na de diefstal van de katalysator.

Hadden wij een tijdje terug ook. Dat ging van: "Huh?? Een boete??" naar: "Wat is dit nou weer..." naar: "Gast... Blijf van m'n auto af >;) "

Oude Volvo diesel, zonder gejatte onderdelen, op een parkeerplaats in een stad waar we een paar keer per jaar komen.

Super irritant, ik voelde me meteen niet meer senang bij het instappen: stel dat ze al wat onderdelen van interesse mee hadden genomen?!

Mensen vergeten nl dat ik geen nieuwe auto heb voor het geld wat ik van de verzekering krijg. Blijf er dus gewoon van af, iets nieuws kan ik niet betalen en deze auto is echt (ook qua KMstand) vrijwel nieuw.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:01

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Het bespreken van andere bokkers is niet toegestaan binnen dit topic
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:52, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:12

Moderatoropmerking:
Bij deze wil ik jullie erop wijzen dat het op vervelende manier bespreken van mede-Bokkers niet toegestaan is. Dit kan immers kwetsend overkomen. Zouden jullie dit achterwege willen laten? :)

friendly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:24

Ff..als we niet hadden geweten dat t een bokker was mocht t wel. Niet zo kleinzerig he… Ze gedraagt zich gewoon zwaar beroerd en dat mag best gezegd worden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:05

friendly schreef:
Ff..als we niet hadden geweten dat t een bokker was mocht t wel. Niet zo kleinzerig he… Ze gedraagt zich gewoon zwaar beroerd en dat mag best gezegd worden.

Laten we bokker dan maar in de naam van die persoon veranderen, dan mag t wel :?. Dan gaat t immers om de persoon in dat programma.

Eens, idd.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:12

friendly schreef:

Hoe weten jullie eigenlijk dat t een Bokker is? Daar identificeren mensen zich toch niet mee neem ik aan? “Hallo, ik ben <naam> en ik ben een Bokker” _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:14

Ik herkende haar ook van die foto maar kan niet meer op haar boktnaam komen grrrrr.

Ik erger me er aan dat het tijd is om mijn lenzen uit te doen. Alleen pakte ik gisteren mijn hoornvlies (?) vast met mijn nagel in plaats van mijn lens. Echt een heel goor en naar gevoel. :r

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:17

Jongens sorry maar als je weet dat iemand het kan lezen en dan zo onaardig door blijven ratelen.. Nah. Niet chique. :n
Ik erger me daar aan. :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:21

_San87_ schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Je aanvallend of kwetsend richting anderen opstellen is niet toegestaan op Bokt. Ook het bespreken van andere bokkers is niet toegestaan binnen dit topic

Wat?
Want bokkers moeten voldoen aan bepaalde kopcriteria? Of hoe bedoel je dit?
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote leeggehaald bericht

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:29

Ik ken dat programma niet. Maar dit zal toch wel opgezet zijn zo?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:34

DuoPenotti schreef:
Ik ken dat programma niet. Maar dit zal toch wel opgezet zijn zo?

Ik gok zomaar dat ze de slechtste stukken eruit gepakt hebben (want het blijft tv) maar toch… Het fragment laat wel zien dat de dame in kwestie zooooo geeeeen zin heeft in deze date dat ik me afvraag waarom je aan het programma meedoet?

Aan de andere kant… Je hebt mensen die dit gedrag echt niet herkennen bij zichzelf tot ze zichzelf terug zien, dan leren ze ervan.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:47

Ik moet de hond uit laten maar heb geen zin

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:59

black_kelpie schreef:
AmyII schreef:
…Kom ik vanavond bij mijn geliefde autootje (<3), heeft er een of andere autohandelaar een kaartje tussen mijn raam gestoken, of ik wil verkopen. Blijf. Gewoon. Van. Mijn. Auto. Af. Grrr. Hij is net gerepareerd na de diefstal van de katalysator.

Hadden wij een tijdje terug ook. Dat ging van: "Huh?? Een boete??" naar: "Wat is dit nou weer..." naar: "Gast... Blijf van m'n auto af >;) "

Oude Volvo diesel, zonder gejatte onderdelen, op een parkeerplaats in een stad waar we een paar keer per jaar komen.

Ik kan kwartetten met die kaartjes. Minstens 2/3 keer per maand steken ze die onder mijn ruitenwisser. Gebeurd ook al jaren. Vind het vooral verspilling en milieu onvriendelijk, ze liggen ook regelmatig op straat.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 00:11

Naast de wc zitten omdat ik zo misselijk ben %)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 01:21

Even van mij af zeuren, zelfmedelijden post incoming.
Weer hulp moeten inschakelen omdat ik het alleen in huis en met maar 1 bruikbare arm gewoon niet red. Super lief dat ik die hulp krijg maar ik ben dit zooo zat. Ben er inmiddels 3 maanden zoet mee, de 4e maand gaat inmiddels in. Het doet nog altijd elke dag pijn, kan nog steeds niet tillen, geen kracht zetten en geen draaibewegingen maken ermee. Al mijn hobbies kan ik niet meer uitvoeren, maar het huishouden en dagelijks leven gaat ook gewoon slecht. Alles gaat met 1 hand, de was ophangen en vouwen, stofzuigen, dweilen, opruimen, boodschappen doen. Alles buiten huis moet ook lopend want om te rijden heb ik toch 2 handen nodig en die heb ik niet. Paarden? Wat zijn dat?

Zo dit was mijn moppermoment.
Soms weet ik niet of ik wil huilen of schelden. Waarom gaat het niet over, genees nou eens ofzo!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 06:46

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Je aanvallend of kwetsend richting anderen opstellen is niet toegestaan op Bokt. Ook het bespreken van andere bokkers is niet toegestaan binnen dit topic
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 07:55

Weer een aardbeving van 3.1 :x Straks maar weer een rondje huis doen om te kijken of er nieuwe schade is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 08:42

Telpeva schreef:
Weer hulp moeten inschakelen omdat ik het alleen in huis en met maar 1 bruikbare arm gewoon niet red. Super lief dat ik die hulp krijg maar ik ben dit zooo zat. Ben er inmiddels 3 maanden zoet mee, de 4e maand gaat inmiddels in. Het doet nog altijd elke dag pijn, kan nog steeds niet tillen, geen kracht zetten en geen draaibewegingen maken ermee. Al mijn hobbies kan ik niet meer uitvoeren, maar het huishouden en dagelijks leven gaat ook gewoon slecht. Alles gaat met 1 hand, de was ophangen en vouwen, stofzuigen, dweilen, opruimen, boodschappen doen. Alles buiten huis moet ook lopend want om te rijden heb ik toch 2 handen nodig en die heb ik niet. Paarden? Wat zijn dat?

Soms weet ik niet of ik wil huilen of schelden. Waarom gaat het niet over, genees nou eens ofzo!

Echt heel veel beterschap en sterkte, ik voel met je mee met die onmacht :knuffel:
Wat zegt de dokter hierover? Als je echt rust neemt en het verbeterd niet wat dan?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 09:04

Moet met de metro naar uni ipv de auto. Maar het is echt druk in de metro en sommige mensen zitten super luid te praten. Helemaal gek van

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 10:35

Ik stoor me aan mijzelf, dat ik dit topic weer binnen val, overal groene vakjes zie en nu super nieuwsgierig ben :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 10:35

PineApple schreef:
Ik stoor me aan mijzelf, dat ik dit topic weer binnen val, overal groene vakjes zie en nu super nieuwsgierig ben :')

+1 _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 11:00

Ineke2 schreef:
Telpeva schreef:

Echt heel veel beterschap en sterkte, ik voel met je mee met die onmacht :knuffel:
Wat zegt de dokter hierover? Als je echt rust neemt en het verbeterd niet wat dan?

De huisarts die gaf het 4 tot 6 weken en ik moest maar rustig aan doen en pijnstillers nemen, dat werkte dus echt helemaal niets. Verbetering kwam pas dankzij massages en oefeningen van de fysio, zij denkt gelukkig wel met mij mee. Volledig ontzien werkt niet, dan overbelast ik weer andere spiergroepen, en echt helemaal stil zitten dat kan denk ik geen enkel mens O:)
Ik wil verder onderzoek omdat het zo lang duurt maar dan moet ik weer contact opnemen met de huisarts, maar dat schuif ik bewust/onbewust voor mij uit want ik voel mij door haar niet serieus genomen. Heb helemaal geen zin om weer met haar te gaan praten :x

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 11:22

Ik erger me aan mijn werk. Op zoveel vlakken is het zo een mooie job en het zou echt quasi perfect kunnen zijn, als er 1 ding zou toegevoegd worden in de bedrijfscultuur: een gezond evenwicht tussen waardering en kritiek. Nu is het alleen van dat laatste heel veel en iedere keer weer probeer ik het van me af te laten glijden en aan de mooie kanten van mijn job te denken (die er zeker in overvloed zijn), maar toch raak ik er zo gedemotiveerd van. Zo zonde...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 12:10

Froukje schreef:
Weer een aardbeving van 3.1 :x Straks maar weer een rondje huis doen om te kijken of er nieuwe schade is.

Ai sterkte!
Ik kom zelf uit die regio dus weet helaas hoe het is..
Mijn ouders zijn inmiddels ook vertrokken ,na jaren vechten hadden ze er genoeg van

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 12:29

Froukje schreef:

Wow, ik zie net staan (door dit) en je post over een aardbeving dat je in Uithuizermeeden woont. Ik ben daar nu een weekje weg met vrienden, bij landgoed de Hefswal!

Heb alleen niets gevoeld maar misschien heb ik door bepaalde redenen te diep geslapen :+

Edit: aan de tijd te zien was ik nog wakker, maar echt niets gemerkt haha
Laatst bijgewerkt door Malbec op 16-11-21 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt