pmarena schreef:Gewoon lekker afwachten
Is voor een puber vrij ingewikkeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Als ze het Voor 29 mei had moeten versturen had je al een melding moeten hebben gehad normaliter, dat je geld terug zou krijgen. Als ze echt te laat is met inleveren, doet Vinted dat automatisch verwerken. Dus misschien dat ze wel nog vandaag heeft om in te leveren? of misschien is het ingeleverd en is de tracking op vinted nog niet bijgewerkt, zou ook kunnen. Gebeurd ook bij Homerr wel eens.
Ik zou anders gewoon even een berichtje doen hoor. Je mag een koper hier gerust naar vragen imo
BloemBloem schreef:cursebreaker schreef:Als ze het Voor 29 mei had moeten versturen had je al een melding moeten hebben gehad normaliter, dat je geld terug zou krijgen. Als ze echt te laat is met inleveren, doet Vinted dat automatisch verwerken. Dus misschien dat ze wel nog vandaag heeft om in te leveren? of misschien is het ingeleverd en is de tracking op vinted nog niet bijgewerkt, zou ook kunnen. Gebeurd ook bij Homerr wel eens.
Ik zou anders gewoon even een berichtje doen hoor. Je mag een koper hier gerust naar vragen imo
Ik krijg dus geen reactie, ik wacht vandaag nog even af, en anders is denk ik het enige
wat ik kan doen een probleem melden bij Vinted zelf.
foxy80 schreef:Ik zou er gewoon zelf een bericht tegenaan gooien als je het item graag wil hebben. Gewoon achterover leunen omdat verkoper toevallig NVDP heet vind ik niks, ze moet gewoon op tijd verzenden of netjes iets laten weten. 5 dagen is tijd zat, vind het niet meer dan beleefd dat je koper iets laat weten als het niet loopt zoals normaal.
cursebreaker schreef:foxy80 schreef:Ik zou er gewoon zelf een bericht tegenaan gooien als je het item graag wil hebben. Gewoon achterover leunen omdat verkoper toevallig NVDP heet vind ik niks, ze moet gewoon op tijd verzenden of netjes iets laten weten. 5 dagen is tijd zat, vind het niet meer dan beleefd dat je koper iets laat weten als het niet loopt zoals normaal.
Als verkoper ben je niet verplicht mensen te laten weten wanneer je verstuurd en als koper moet je in principe gewoon geduld hebben tot die allerlaatste dag. Tuurlijk is dat veel genuanceerder en ben ik als verkoper bv hier veel netter in (ik bedank mensen voor hun aankoop en wens ze een fijne dag en ik geef een indicatie wanneer ik denk in te leveren en mocht dat afwijken stuur ik alsnog een bericht + ik geef bevestiging wanneer ik het net heb ingeleverd), maar zwart/wit gezien is het wel zo. Ik als verkoper ben enorm communicatief maar niet elke verkoper is dat - en wie de naam van de verkoper is maakt idd natuurlijk niks uit - en zijn ze ook niet verplicht. Dat het netjes is, zeker. Maar ja ze doen in principe ook niks verkeerd… En mocht een verkoper het idd niet inleveren om wat voor reden dan ook en zonder communicatie, krijg je gelukkig wel netjes je geld automatisch terug. Dat is dan in ieder geval iets. Leuk is dat niet, maar ja het Mag en kan nu eenmaal wel op deze manier.
Maar hopelijk word het gewoon alsnog snel ingeleverd BloemBloem![]()
foxy80 schreef:Zo sta ik er zelf ook in, maar ik hoor alleen maar 'niks sturen' terwijl koper ongerust wordt, dan vind ik het afraden van het zenden van een bericht ook weer wat.
Alja schreef:Nou idd!
Ze hebben 5 dagen dus als je het daar niet mee eens bent, nieuw in de winkel kopen?
Dan heb je het wellicht wel de volgende dag binnen…..
BigOne schreef:Ik geef bij een verkoop ook een berichtje wanneer de verzending niet dezelfde of volgende dag gebeurd, merk dat dat toch op prijs wordt gesteld.