DuoPenotti schreef:Nee omdat er veel mensen erg nadenken groeit het niet. Veel kindervrije of met 1 kindje denken vaak beter na dan die er 4 uitpoepen. En blijkbaar zijn er best veel die wel eens verder kijken dan hun fokdrift neus lang is.
En de bevolking niet laten groeien, zou willen dat ze er wereldwijd eens wat mee deden....
Want dat is echt het enige echte probleem, het aantal mensen dat wereldwijd groeit.
Als klimaatverandering al door mensen veranderd is het door het aantal.
De honger die er is, word niet minder met meer mensen.
Dat er steeds meer mensen elkaar de kop in meppen in Nederland, het is gewoon te vol.
Maar nooit, echt nergens nooit word dat eens aangehaald.
Waarom zo om de pot heen l.llen?
Zo las ik van de week nog bij een artikel van een jongeman die was vermoord in Nederland.
oohh waar moet het toch heen met de wereld, ik ben bang voor mijn 2 jarige dochter voor de toekomst.
Ja oet.banketstaaf, dit is wel al langer aan de gang dan de 3 jaar geleden toen je lag te krikken....
Ik snap jou helemaal. Komt misschien ook deels omdat wij in de agrarische sector zitten en behoorlijk (weg)gepest worden door de overheid omdat wij de grote milieuvervuilers zijn terwijl we 30 hectare land om ons heen hebben met weidevogelbeheer, stroken bloemen aanleggen voor insecten en daarnaast veel voedsel produceren. Misschien moet je Tata Steel dan eens aanpakken.
Maar daardoor ben ik wel wat anders tegen klimaatproblematiek aan gaan kijken. Het echte probleem en de echte vervuilers worden niet aangepakt. Dat zijn niet Henk en Anita die elk jaar een week naar Mallorca gaan en ook niet Jan die een karbonaatje eet.