Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Ik vind dat overal wat voor te zeggen is.....maar jezelf volledig wegcijferen voor je kinderen is ook niet goed. Ik denk ook dat het op zich totaal geen kwaad kan om kinderen op te voeden met het idee dat de "standaard" niet perse de standaard is. Er is veel meer mogelijk en dat je daar als ouder voor openstaat, vind ik alleen maar goed!
Ik vind wel dat er grenzen zijn, ik heb ook contact met mannen gehad die het normaal vonden om te pas en te onpas iemand mee naar huis te nemen en voor te stellen aan hun kinderen. Daar pas ik voor. Dat vind ik niet normaal.
Maar goed ik ben opgevoed door een moeder die het de normaalste zaak vond om savonds tegen 3 kinderen van 6, 9 en 12 te zeggen dat we de dag erna zouden verhuizen en trok doodleuk in bij haar blijkbaar reeds bestaande vriend die ook nog eens een leraar van onze basisschool was waar we alledrie opzaten....
Marocje schreef:Huh? Voor de derde keer? Das apart! Dan ben je dus eerst ont matcht ofzo?
ReadTheRulez schreef:Marocje schreef:Huh? Voor de derde keer? Das apart! Dan ben je dus eerst ont matcht ofzo?
1e x hebben we 2 x "gedate"
2e x vroeg hij me weer of ik bij hem kwam maar kwam het er 2 x niet van en daarop heeft hij de match verwijdert
En nu de 3e keer..... gaat zo moeizaam dat ik niet geloof dat het nu beter zal gaan
Laurahh schreef:Ik heb morgen een date. Had er eerst heel zin in maar krijg nu wat twijfels of ik er wel goed aan doe om af te spreken in een bos/wandelgebied met een vreemde..
We gaan wandelen en hij neemt zijn hond mee als het goed is.
Laurahh schreef:Ik heb morgen een date. Had er eerst heel zin in maar krijg nu wat twijfels of ik er wel goed aan doe om af te spreken in een bos/wandelgebied met een vreemde..
capopjekop schreef:Ik vroeg of hij het nog wel zag zitten maar hij geeft aan het druk te hebben maar er nog steeds veel zin in te hebben. Maar er is nog geen precieze tijd afgesproken. Dus ik twijfel behoorlijk aan dat zin hebben
Urielle schreef:Laurahh schreef:Ik heb morgen een date. Had er eerst heel zin in maar krijg nu wat twijfels of ik er wel goed aan doe om af te spreken in een bos/wandelgebied met een vreemde..
Gewoon gaan. De kans dat je net toevallig een seriemoordenaar treft is maar minimaal hoor!