Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 20:33

Ho wacht even.

Zeg je nu serieus dat er een tijdperk komt waarin ik gewoon weer in m'n eentje naar de wc kan? Serieus??

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 20:37

Ik vind dat overal wat voor te zeggen is.....maar jezelf volledig wegcijferen voor je kinderen is ook niet goed. Ik denk ook dat het op zich totaal geen kwaad kan om kinderen op te voeden met het idee dat de "standaard" niet perse de standaard is. Er is veel meer mogelijk en dat je daar als ouder voor openstaat, vind ik alleen maar goed!

Ik vind wel dat er grenzen zijn, ik heb ook contact met mannen gehad die het normaal vonden om te pas en te onpas iemand mee naar huis te nemen en voor te stellen aan hun kinderen. Daar pas ik voor. Dat vind ik niet normaal.

Maar goed ik ben opgevoed door een moeder die het de normaalste zaak vond om savonds tegen 3 kinderen van 6, 9 en 12 te zeggen dat we de dag erna zouden verhuizen en trok doodleuk in bij haar blijkbaar reeds bestaande vriend die ook nog eens een leraar van onze basisschool was waar we alledrie opzaten....

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 20:37

MarcoBorsato schreef:
Ho wacht even.

Zeg je nu serieus dat er een tijdperk komt waarin ik gewoon weer in m'n eentje naar de wc kan? Serieus??

_O- _O- :') Herkenbaar he? Maar je krijgt je rust weer terug!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 20:40

daffodil schreef:
Ik vind dat overal wat voor te zeggen is.....maar jezelf volledig wegcijferen voor je kinderen is ook niet goed. Ik denk ook dat het op zich totaal geen kwaad kan om kinderen op te voeden met het idee dat de "standaard" niet perse de standaard is. Er is veel meer mogelijk en dat je daar als ouder voor openstaat, vind ik alleen maar goed!

Ik vind wel dat er grenzen zijn, ik heb ook contact met mannen gehad die het normaal vonden om te pas en te onpas iemand mee naar huis te nemen en voor te stellen aan hun kinderen. Daar pas ik voor. Dat vind ik niet normaal.

Maar goed ik ben opgevoed door een moeder die het de normaalste zaak vond om savonds tegen 3 kinderen van 6, 9 en 12 te zeggen dat we de dag erna zouden verhuizen en trok doodleuk in bij haar blijkbaar reeds bestaande vriend die ook nog eens een leraar van onze basisschool was waar we alledrie opzaten....

En dat is de reden dat ik géén mannen hier wil hebben, de kinderen hoeven geen kennis met ze te maken. Ik sta ook niet open voor een relatie dus dat hoeft niet: thuis is alleen voor mij en de kinderen, en papa is altijd welkom.

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 20:43

Marocje dat vind ik dus heel gezond klinken en wat je verder met wie doet, maakt toch niets uit? Respect hoor, denk ook aan je eigen geluk, het leven stopt niet als je kinderen hebt. Ok het rustig naar de wc gaan wel blijkbaar :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 21:20

Klinkt heel redelijk zo, Marocje.
Ik ben ook heel huiverig met mannen introduceren aan m'n kind. Bij voorkeur pas na een proeftijd van een maand of drie ofzo. :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 21:53

Ik heb in het ouderschapsplan 6 maanden plus stabiliteit staan.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 20:27

Nog leuke matches hier? Of andere verhalen? :Y)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 20:34

Nope, pas volgend weekend mijn date.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 21:09

Ah, wachten kan lang duren..

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 21:36

Nope, geen enkele match geeft antwoord

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 22:16

1 match die om de dag antwoord geeft.

1 match waar ik voor de 3e x match mee ben :')

Schiet niet bepaald op nee

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 22:16

Marocje schreef:
Ah, wachten kan lang duren..

Ja. Gelukkig appen we hele dagen met elkaar. Ben zo benieuwd of het in het echt ook zo klikt!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 22:25

Huh? Voor de derde keer? Das apart! Dan ben je dus eerst ont matcht ofzo?

En niet meteen antwoorden kan ook irritant worden ja, das geen gesprek..

Heb er nu twee die een vraag stellen, ik antwoord geef en wedervraag: geen reactie meer..

Nu 1 die me bekend voor kwam maar naam klopte niet, zijn we een match en stuurt ie een lang bericht, superleuk! Ik herkende hem nog niet (moest raden) maar het bleek gewoon van 26 jaar geleden!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 22:32

Marocje schreef:

1e x hebben we 2 x "gedate"
2e x vroeg hij me weer of ik bij hem kwam maar kwam het er 2 x niet van en daarop heeft hij de match verwijdert

En nu de 3e keer..... gaat zo moeizaam dat ik niet geloof dat het nu beter zal gaan :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 23:31

Drie keer is scheepsrecht toch? :')

Gefeliciteerd :D

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 23:41

Ik heb morgen een date. Had er eerst heel zin in maar krijg nu wat twijfels of ik er wel goed aan doe om af te spreken in een bos/wandelgebied met een vreemde..

We gaan wandelen en hij neemt zijn hond mee als het goed is.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 23:49

ReadTheRulez schreef:
Marocje schreef:

1e x hebben we 2 x "gedate"
2e x vroeg hij me weer of ik bij hem kwam maar kwam het er 2 x niet van en daarop heeft hij de match verwijdert

En nu de 3e keer..... gaat zo moeizaam dat ik niet geloof dat het nu beter zal gaan :')

Seks gehad bedoel je? (Sorry hou van duidelijkheid, kan niet zo goed tussen de regels lezen :Y) )
Als het nu al zo moeizaam gaat, lekker laten gaan..

Laurah: spannend! Ik weet ook nog niet wat handig is qua afspreken. Eerste date sprak ik bij hem thuis af maar het was wel duidelijk dat het een seksdate was, Haha. Toen ik hem zag toen ik de auto uitstapte en hij voor de deur stond, wist ik dat het goed zat :j :))

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 23:54

Ik heb morgen ook een date maar ga het afzeggen denk ik. Het gesprek was heel leuk. Maar nu loopt het voor geen meter meer. Ik vroeg of hij het nog wel zag zitten maar hij geeft aan het druk te hebben maar er nog steeds veel zin in te hebben. Maar er is nog geen precieze tijd afgesproken. Dus ik twijfel behoorlijk aan dat zin hebben :') en door alles wat er met mijn ex is voor gevallen zie ik overal rode vlaggen in, dus ik ben er eigenlijk alweer klaar mee :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 23:58

Oh lastig! Zelf een tijd zeggen? Ik vind dat echt heel moeilijk om zelf duidelijk te zijn, dus heel fijn als een ander een tijd noemt, kan ik daarop ingaan..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 00:06

Laurahh schreef:
Ik heb morgen een date. Had er eerst heel zin in maar krijg nu wat twijfels of ik er wel goed aan doe om af te spreken in een bos/wandelgebied met een vreemde..

In een wandelgebied zit je behoorlijk openbaar, zie ik niet echt een probleem in?

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 00:08

Oh, bij mij is het soms ook vaak om wat voor tijd we gaan afspreken, soms ook nog op de dag zelf :') Hoeft in principe niks te betekenen, hij kan het inderdaad gewoon druk hebben! Of in ieder geval, bij mij was het telkens nog gezellig, ondanks het afspreken soms moeizaam liep.
Misschien is het toch heel leuk? Heb je veel te verliezen? :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 08:04

Laurahh schreef:

Gewoon gaan. De kans dat je net toevallig een seriemoordenaar treft is maar minimaal hoor! :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 08:08

capopjekop schreef:
Ik vroeg of hij het nog wel zag zitten maar hij geeft aan het druk te hebben maar er nog steeds veel zin in te hebben. Maar er is nog geen precieze tijd afgesproken. Dus ik twijfel behoorlijk aan dat zin hebben :')

Jij hebt ook geen tijd voorgesteld en jij wilde toch ook afspreken? Wat er met je ex is gebeurd kan een nieuwe date niks aan doen natuurlijk. Zou gewoon een berichtje sturen, Hoi Karel, 14 uur op de Weetikveelweg bij de parking van het Noemeenswatbos?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 09:45

Urielle schreef:
Laurahh schreef:

Gewoon gaan. De kans dat je net toevallig een seriemoordenaar treft is maar minimaal hoor! :D

Verkracht worden kan ook nog.. Verbaas je je nog over hoeveel mafketels er rondlopen. Ik snap de angst wel en sprak de eerste keer altijd af op een plek waar veel mensen waren.