Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:06

Bij mij komen de likes niet altijd direct hoor
Zoals deze staat er 13u op en de laatste uren zijn er veeel likes bijgekomen
De eerste uren geraakte het amper tot 175likes
Afbeelding

Naar het uur kijk ik niet meer om te posten
Ik doe nu zomaar wat :+
De ene keer werkt dat goed en de andere keer blijft het steken
Trial and error nee? :')

billionache

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:17

Ik doe ook maar wat :')

Bestaat er trouwens een app waarmee je kan zien welke volgers het actiefste zijn? Dus die het meeste liken, commenten etc? Heb even gezocht via Google maar vond niet meteen iets :+

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:30

Hmm geen idee.. misschien wel maar betalend denk ik dan?

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:41

Ik snapte al nooit iets van instagram maar nu helemaal niet meer. Gisteren niets gepost (alleen op mijn verhaal) en 40 volgers erbij. Vandaag wel gepost en 10 volgers minder (en dan vooral mensen die ik ook terug volgde) niet de nieuwe van gisteren. Betekent het dat ik maar niet meer moet posten of zo 8)7 :') .

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:10

Sharani - Echt heel vaag!

Ik ben aan het experimenteren. Uit de statistieken blijkt dat rond 12 uur, 3 uur, 6 uur en 9 uur de meeste volgers “online” zijn. Dus vandaag om 12 uur, 3 uur en nu 6 uur een foto gepost. Die van 12 uur deed het een stuk beter dan die van 3 uur. Ik ben benieuwd hoe deze het gaat doen en die van vanavond.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:28

Ik ben ook ineens van 10.195 naar 10.136 gegaan terwijl ik net weer dat actiever aan het plaatsen ben

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:29

Ik zou juist als ik in eens zo veel posts van een persoon zie niet meer liken. Dus dat zou ook de reden kunnen zijn dat die van 12 uur het beter doet. Ook zijn het overigens tijdsblokken van 3 uur, dus dat betekent niet dat je om precies 12 uur meer interactie hebt, maar tussen 12-3. :)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:47

Denk inderdaad niet dat je het zo kan testen. Dan kun je beter iedere dag om een andere tijd posten.

@granouk: vaag hè, we moeten gewoon maar niet meer posten. Beter voor het account _O-

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:59

Mijn instagram had de afgelopen dagen ook een ‘dipje’. Inderdaad ook een hoop volgers kwijt. Misschien zijn ze wel weer aan het opschonen geweest?

3x op 1 dag posten zou ik ook niet doen. Dan gaan mensen je wel ontvolgen denk ik :o

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:01

Oh met actiever bedoelde ik 1 foto per dag/2dagen haha. Had even een dipje waarin ik paar dagen niks deed maar heb 2 jaar lang bijna altijd 1 foto per dag gepost en dat ging prima. Nu ineens volle snelheid downhill haha

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:08

Ik post ook nooit vaker dan maximaal 1 keer per dag.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:22

Oh ik post juist elke dag 2/3 keer en heb er elke dag wel tussen de 5-10 volgers bij. Misschien leuk om te kijken hoe het gaat als ik 1 keer per dag post. (Die van 6 uur doet het trouwens net zo goed als die van 12 uur, dat is wel leuk om zo te ontdekken).

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:45

Mensen die vaker dan 1 keer per dag posten ontvolg ik meestal ook. Maar 1 iemand die ik volg mag dat doen van mij. Haar knappe hengst wil ik 100x per dag zien haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 21:29

Ik post soms ook 2x per dag :+ maar heb het idee dat mijn volgers t niet echt zien haha.

@furioso: veel likes zeg wauw! Ik ben je gaan volgen :)

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 11:57

Frummels ik volg je nu een aantal dagen en ik vind dat je net genoeg post! Sommige accounts posten inderdaad op 1 dag een paar foto's, en dan vaak ook nog foto's die op elkaar lijken. Dat vind ik teveel van het goede.
Ik probeer zelf 1 post per dag aan te houden, en sla eerder een dag over dan 2 keer op een dag. Maar dat is misschien ook niet ideaal to be honest, ik stagneer echt qua volgers. :') Bijna 280 nu, maar dat is al een hele tijd zo.
Ik heb ook de indruk dat sommige mensen je volgen om zelf gevolgd te worden, je volgt dan terug als hun account je aanspreekt en dan ontvolgen ze je weer. :evaw: Vind ik super raar, ik ga sowieso niemand volgen als hun account me niks lijkt. :')

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:31

Soms plaatsen mensen ook meerdere foto's binnen een paar minuten tijd en vaak zien die er dan ook nog hetzelfde uit. Dat vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede. 1x per dag vind ik genoeg, ook al moet ik eerlijk toegeven dat de kans groot is dat ik het ook niet door zou hebben als iemand meerdere foto's op een dag plaatst aangezien ik vaak gewoon snel door de foto's heen scroll :')

Ik heb momenteel een giveaway lopen, maar nog maar weinig animo. Beetje jammer -O-

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:38

Ik post eigenlijk alleen als ik denk dit is een goede, leuke of grappige foto. Dus ben niet zo consistent in vaste tijdstippen/dagen plaatsen. Ik moet zeggen dat ik het ook wel wat irritant vind als mensen meerdere keren op een dag dezelfde soort foto's plaatsen.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 13:57

Oeh horserider, leuke giveaway! Jammer genoeg wat ver voor mij, maar heb je gevolgd en je post gedeeld. Raar dat er weinig animo is, ik zou direct meedoen moest het hier in Frankrijk zijn!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 14:05

horserider22 schreef:
Soms plaatsen mensen ook meerdere foto's binnen een paar minuten tijd en vaak zien die er dan ook nog hetzelfde uit. Dat vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede. 1x per dag vind ik genoeg, ook al moet ik eerlijk toegeven dat de kans groot is dat ik het ook niet door zou hebben als iemand meerdere foto's op een dag plaatst aangezien ik vaak gewoon snel door de foto's heen scroll :')

Ik heb momenteel een giveaway lopen, maar nog maar weinig animo. Beetje jammer -O-

Ik denk vanwege de reiskosten, dat schrikt mensen toch al snel af als ze iets verder wonen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 18:58

Ik ga eens proberen 1x per dag te doen :)

Horserider ik denk idd dat het misschien komt omdat veel mensen toch te ver weg wonen

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:06

Ik haat het als er meer dan 1x per dag gepost wordt en dan zeker zo allemaal bijna dezelfde foto :+

Zelf post ik nu ongeveer 2-3x per week
De ene week is meer dan de andere keer

Mijn retard video gaat goed
Staat nu op 700 likes
Is wel even geleden :D
Afbeelding
Afbeelding

Wel gek hoeveel mensen dit hebben opgeslagen :')

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:25

Ik vind dat je een leuk account hebt Frummels!Zooo Furioso goed bezig man! 700 likes is echt enorm. Gebruiken jullie apps voor jullie Story's? Ik zie regelmatig leuke tegenkomen met een orginele lay-out. Wat voor apps gebruiken jullie hiervoor?

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:30

Ik ben zo slecht in story’s :')
Zou willen dat ik er beter in ben maar wil er ook niet echt veel tijd en moeite in steken dus ja dan laat ik het zo maar :+

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:32

Furioso: haha ja ik vind het ook best ingewikkeld al moet ik zeggen dat het wel langzaamaan steeds iets beter wordt. Maar van die mooie professionele Story's die anderen hebben lukt me nog niet

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 23:04

Ik gebruik soms StoryArt, maar alleen voor speciale story’s voor sponsors soms. Elke foto zo doen vind ik veel te veel gedoe haha