Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:18

Laurora schreef:
MizzMontana schreef:
Ik zoek bordspellen waarbij je samen moet werken, die leuk zijn voor kinderen van een jaar of 8 (en ook nog te doen voor volwassenen).

Ik ben grote fan van de pandemic games! Met op nummer 1 Rising tide, waar je Nederland moet beschermen tegen het stijgende water door dijken en waterwerken te bouwen.
Echt ons favoriete bordspel!

Ik heb me laten vertellen dat Paleo ook erg goed is! Die staat in ieder geval op mijn "wil ik nog hebben" lijstje

Paleo is flink pittig!

@ Laurora: je zoekt cooperatieve spellen; daar zijn er inmiddels gelukkig heel veel van. Samenwerken tegen het bord/spel/tijd? (bijv Pandemie, Nisyros, de crew, codenames duet, verboden eiland) Samenwerken tegen 1 andere speler? (Mysterium, Obscurio)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:40

BarbaravdW schreef:
Ik zoek..... een aflevering van een programma op NPO, ik denk van Zapp, waarin het over katten / een kattenshow ging. Ergens de afgelopen maand ongeveer uitgezonden. Als het goed is zit ik in die aflevering :) De producenten zouden ons mailen met een uitzenddatum maar dat is niet gebeurd, ik heb geen idee meer hoe het programma heette.... de site van zapp en de site van npo helpen mij niet verder. De presentator was een donkere knul met een vlot petje op die steeds maar de term 'strijder' er in bleef gooien ('hoe heet deze strijder?' over mijn schattige pluizige kitten van 3 maanden hahaha). Ik hoop op de power of bokt om me te helpen dit fragment te vinden!

Wilde buren of Beestenbrigade. Dat zijn de 2 mannen met een petje, wie weet zijn die het, kan geen programma's terugkijken nu.

nick_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:41

BarbaravdW schreef:
Ik zoek..... een aflevering van een programma op NPO, ik denk van Zapp, waarin het over katten / een kattenshow ging. Ergens de afgelopen maand ongeveer uitgezonden. Als het goed is zit ik in die aflevering :) De producenten zouden ons mailen met een uitzenddatum maar dat is niet gebeurd, ik heb geen idee meer hoe het programma heette.... de site van zapp en de site van npo helpen mij niet verder. De presentator was een donkere knul met een vlot petje op die steeds maar de term 'strijder' er in bleef gooien ('hoe heet deze strijder?' over mijn schattige pluizige kitten van 3 maanden hahaha). Ik hoop op de power of bokt om me te helpen dit fragment te vinden!

Wilde Buren, deze aflevering denk ik? https://www.zapp.nl/programmas/wilde-bu ... ON_1356772

BarbaravdW

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:57

Omg jaaaa geweldig! Okee, voor de liefhebbers, knalroze haar en bruin katje dat ben ik.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 22:54

BarbaravdW samenwerken tegen het spel zoek ik. Met name omdat 1 van de kinderen zo competitief is dat het niet leuk is om tegen hem een bordspel te doen :')
Maar omdat hij wel graag bordspellen wil spelen zoeken we dus een co-op spel.
Ik ga kijken naar de spellen die je aangeeft.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 00:16

Barbabientje schreef:
Ik zoek een waterdichte en liefst ook winddichte broek/legging. Alles wat ik vind is echt de hoofdprijs, maar om dat nou neer te leggen voor te mesten op stal…

Je zou ook een broek kunnen behandelen met een middel om het waterdicht te maken. Bij buitensportzaken hebben ze wel middelen daarvoor.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 16:29

Niet een bord spel, maar wel leuk en coöperatief: Menara. Vraag me wel af of dat voor 8 jaar al kan :D

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 14:39

Afbeelding
Ik zoek zo'n armband. Ik vind ze alleen op alibaba en ik heb niks met die site. Shein/temu zou wel kunnen maar daar vind ik ze niet. Nog beter is bol oid maar daar is die uitverkocht

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 16:23

Ik ben opzoek naar een bontje die om de Erreplus Classic singel past. En dan wel een beetje een knap bontje die niet snel zal schuiven :o
Ik had die van Kavalkade toen voor mijn Wintec maar die past helaas niet om de Erreplus maar ben wel op zoek naar zoiets.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 16:34

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 16:39

Jet schreef:
Je kan kijken of deze van Mattes wel past: https://www.drunensruiterhuis.nl/singel ... misch.html . Ik weet niet of die uitsparingen op dezelfde hoogte zit als bij jouw singel, maar ik vind dat wel heel fijne bontjes.

Gaat dat met de singelstoten? Bij de Erreplus moet je de singel stoten aan de binnekant van de singel naar buiten steken en dan past vast maken. Heel veel bontjes vallen daardoor af omdat die over de bovenkant van de singel heen vallen -O-

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 17:42

Mijn mama zoekt een spelletje voor op haar telefoon.
De omschrijving die ik kreeg was:
Pijltjes schieten op een draaiend rondje.
Ik weet zo wat spelletje ze bedoeld maar geen idee hoe het noemt.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 18:25

carineken schreef:
Mijn mama zoekt een spelletje voor op haar telefoon.
De omschrijving die ik kreeg was:
Pijltjes schieten op een draaiend rondje.
Ik weet zo wat spelletje ze bedoeld maar geen idee hoe het noemt.

Twisty arrow?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 18:56

Kirrietje schreef:
Jet schreef:
Je kan kijken of deze van Mattes wel past: https://www.drunensruiterhuis.nl/singel ... misch.html . Ik weet niet of die uitsparingen op dezelfde hoogte zit als bij jouw singel, maar ik vind dat wel heel fijne bontjes.

Gaat dat met de singelstoten? Bij de Erreplus moet je de singel stoten aan de binnekant van de singel naar buiten steken en dan past vast maken. Heel veel bontjes vallen daardoor af omdat die over de bovenkant van de singel heen vallen -O-

Ja, dat past op zich wel, deze bontjes zijn geen rondom bontjes maar zitten met elastieken aan de buitenkant. Dat is op de link volgens mij ook wel te zien. Het is trouwens wel van echt bont, geen kunststof.

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:01

Kirrietje schreef:
Ik ben opzoek naar een bontje die om de Erreplus Classic singel past. En dan wel een beetje een knap bontje die niet snel zal schuiven :o
Ik had die van Kavalkade toen voor mijn Wintec maar die past helaas niet om de Erreplus maar ben wel op zoek naar zoiets.

Misschien dat Gooische Paarden je verder kan helpen? Ik volg ze online, hebben een breed assortiment en adviseren ook. https://www.instagram.com/gooischepaard ... J1dHh1Mg==

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 18:53

Ik zoek: een gsm robuust met whatsapp. Helaas wordt het besturingssysteem van de Nokia 800 tough niet meer ondersteund door whatsapp. Wie heeft een idee voor een vergelijkbare telefoon die dat wel heeft?!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 03:36

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 06:12

Prairy schreef:
Caterpillar? (Cat)

https://doorgelicht.be/beste-rugged-smartphone/

Zoekopdracht: robuuste telefoon

Ja ik zoek eigenlijk echt een gsm, dit zijn smartphones. Ik zoek dus met de cijfers nog als echt toetsen en niet een volledig beeldscherm. Maar dank je wel

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 06:20

Caira schreef:
Prairy schreef:
Caterpillar? (Cat)

https://doorgelicht.be/beste-rugged-smartphone/

Zoekopdracht: robuuste telefoon

Ja ik zoek eigenlijk echt een gsm, dit zijn smartphones. Ik zoek dus met de cijfers nog als echt toetsen en niet een volledig beeldscherm. Maar dank je wel

Ik denk dat zo'n senioren telefoon is wat je zoekt
Maar voor WhatsApp ga je toch een smartphone nodig hebben vrees ik?

Edit, googlen op dumbphone :D
https://www.hmd.com/nl_nl/feature-phones

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 07:44

Ah ik dacht dat het om een stevige telefoon ging inderdaad.

Dan ben je met een senioren telefoon inderdaad beter af.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 22:55

Caira schreef:
Ik zoek: een gsm robuust met whatsapp. Helaas wordt het besturingssysteem van de Nokia 800 tough niet meer ondersteund door whatsapp. Wie heeft een idee voor een vergelijkbare telefoon die dat wel heeft?!

Zoek op bouw telefoon met android apps.
Dan krijg je verschillende telefoons die voldoen aan je wensen.

Deze bijvoorbeeld:
https://vastenmobiel.com/agm-m7-bouwtel ... uchscreen/

Of
https://eu.agmmobile.com/nl/products/en ... e-battery/

Ik heb overigens geen ervaring met deze telefoons en ook niet met de sites.

Cat/caterpillar maakt volgens mij geen telefoons meer. Die zijn failliet gegaan.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 07:54

Lizz schreef:
Caira schreef:

Zoek op bouw telefoon met android apps.
Dan krijg je verschillende telefoons die voldoen aan je wensen.

Deze bijvoorbeeld:
https://vastenmobiel.com/agm-m7-bouwtel ... uchscreen/

Of
https://eu.agmmobile.com/nl/products/en ... e-battery/

Ik heb overigens geen ervaring met deze telefoons en ook niet met de sites.

Cat/caterpillar maakt volgens mij geen telefoons meer. Die zijn failliet gegaan.

Yes dat is precies wat ik zoek! Dank je

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 16:54

In mijn herinnering was er een topic dat zoiets heette als 'röntgenfoto's beoordelen'.
Weet iemand of dit topic nog bestaat?
Ik heb de zoekresultaten doorgezocht, maar ik kom het topic niet tegen.

Het was geloof ik een centraal/verzamel topic, dus niet van 1 specifieke gebruiker of paard.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 16:56

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 16:57

Ooh, dankjewel! Ik zocht op beoordelen en röntgenfoto's.