Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:23

EedihcrO schreef:
Goedemorgen, hier ook een semi stille meelezer. En ook hier iemand die nog niks weg doet ivm de wens voor een tweede. Maar ben wel geïnteresseerd in wat er zoal te koop komt.

En aangezien ik me dan toch meld, na de discussie over de schoentjes had ik een vraagje. Thuis heeft E ze inderdaad niet aan. Maar in haar schoentjes moet ze sokken zonder antislip aan, maar om thuis te lopen vind ik dat te glad. Zonder sokken heeft ze best koude voeten. Kunnen die leren slofjes van bijvoorbeeld Aapies geen kwaad? Dat is geheel zonder voetbed. Of is dat ook al teveel versteviging. Van de zomer ging alles op blote voeten en afgelopen winter liep ze nog niet, maar nu het weer rap kouder wordt zijn slofjes misschien wel handig.

Mooi bed Lautje. Daar zal Juul vast heel blij mee zijn.

Nee joh! Die zijn echt prima! Super flexibel en lekker stroef! Zou me er niet te druk om maken hoor!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:43

Ook maar aangemeld voor fb groep :j

Hier ondanks vloerverwarming meestal sokken aan. Zomer op blote voeten buiten maar vanaf nu gewoon weer eerst schoenen aan.

Zal super mooi staan lautje. :j

Ik was fit mijn zwangerschap in maar evengoed flinke last van mijn rug.

Helaas krijg ik de kilo's er voor geen meter af. Loop nu na 4jr bij dietiste.

Zal ook nog een mooi zara jasje voorbij komen.

Voor de rest weet ik het niet zo goed meer. Ben weer ah werk en topic gaat hard.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:49

Ik zal eens wat op de fb zetten, heb wel eea in kleine maatjes ook.

Vind het best een tof bed Laura! Maar pfoehee, wat een geld. Lijkt ne heerlijk als je dat gewoon uit kunt geven aan een bed. Wij hebben het ook zeker niet slecht, maar dat soort dingen gaat toch echt niet.

Moet een beetje wat simpele broekjes hebben, (en vooral simpel qua prijs) ze is nu zo aan het kruipen en bij ons komt ze onder de witte haren van de katten en bij opa/oma onder de zwarte haren van de Herder en Duitse dog haha

En, heb weinig broekjes, wel veel leggings voor onder tuniekjes.

Beetje joggingspul vind ik ideaal, mag best een beetje stoer zijn, niet al te smal (gaat manlief zeuren dat hij het niet aankriigt) die skinny jogjeans vd hema vindt hij te strak.
Qua kleuren, beetje neutraal/zachte tinten.

Ideeën?

Moet nog 2,5 kilo voor ik op gewicht voor deze zwangerschap zit. Maar pffff gaat er echt zooo moeizaam af! Wil er eigenlijk liefst nog 5 extra af, maar of dat gaat lukken? Zwanger worden denken wij voorlopig niet aan. Niet voor komende zomer iig. Even lekker hiervan genieten. En dan zien we wel. Daar waar ik voorheen best druk maakte om mijn leeftijd, heb ik nu zoiets, ach dat ene jaar maakt nou ook niet meer uit.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:54

_lautje_ schreef:
Zegt nils over tweede zwangerschap Marit. Ik was 27kg aangekomen bij Juul. Veel vocht en opgeblazen. Met 21 weken was ik toen 15kg er zeker bij. Nu net 7kg. En eet niet anders.

Ja ze heeft een grote kamer. Is zeker 4x4,5m. Bed is normaal eenpersoons breed en 2m hoog geloof ik en 2m lang bijna. Voorgevel is een scharnierdeur.

Hahah nee dit bed hoeft niet volledig met onze kinderen gevuld te worden hoor.
De la gaan wij vooral gebruiken als opberglade.
Mijn broertje en stiefvader gaan hem zo uitelkaar halen en in de vrachtwagen zetten en zaterdag zetten ze hem weer in elkaar. Voor een mc flurry :D
Heb een showroommodel gekocht. Normaal was deze uitvoering €1600,- bijna. Vond ik beetje te zot, maar nu ging hij voor de helft.

Ladder kan er niet af. Zit in bed verwerkt.

Ga zo de vrachtwagen maar starten. Hoop dat ik nog weet hoe ik moet trucken. Juul zot op de crèche.

Bij mij geen vocht haha. Ik heb echt zitten bunkeren.. en ben t 15 maanden na bevalling nog niet kwijt.

Leuk dat je nu het bed kan halen! Vandaag ook in elkaar zetten op dr kamer?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:55

Dani schreef:
Ik zag iemand iets vragen over kleine maatjes, mijn ukkie zit nog in 50 dus er is sowieso één iemand die ook klein spul kan gebruiken. :D

Ik lees hier al langer mee trouwens en dankzij jullie heb ik nu een dure smaak ontwikkeld. >;) Maar voor mezelf shop ik graag goedkoop, dus ik kan mezelf nog niet overtuigen om een paar tientjes voor één baby-outfit uit te geven. Ondertussen zit ik wel enorm te staren naar de leopard jumpsuit van MR. :D Hoe valt Mini Rodini eigenlijk?

Groot! Ik wacht al sinds februari tot B zijn broek en trui aan kan haha.

xingridx

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:00

Michelle, de jogging broekjes van de Hema zijn dan ook wel fijn en in veel kleuren!

Sokken heeft ze hier altijd zonder antislip gedragen eigenlijk. 3x vallen en ze wist dat ze glad waren. Van de week had ze voor het eerst weer sokken aan, toen heeft ze dat nog een keer geleerd :=

Hier heeft ze een tussenjas en een dikke winterjas...ging vorig jaar ook goed eigenlijk :)

Zal van het weekend de kasten eens door, zal nog wel wat liggen wat weg kan :)

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:02

pmarena schreef:
Heerlijk zo'n grote kamer! Wij denken er over om de muur door te breken en het 2e kamertje bij die van Luukie te trekken gezien het er wat ons betreft echt bij 1 blijft :)

Man-man gisteren bij de speelgoedwinkel geweest en nu is meneer he-le-maal wezenloos van een Berg Buzzy Nitro en wil terug naar de winkel om er nog een keer op te gaan rijden :))

Hahaha hij is ook geweldig, wordt heel veel gebruik van gemaakt hier, mijn zoontje was er ook niet vanaf te slaan in de winkel :D

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:17

Ik ben volgens mij dik 20 kilo aangekomen maar het was er ook zo weer af. Ik denk door de borstvoeding. Bij mij zat het echt alleen in mijn buik want ik heb heel lang nog al mijn broeken gepast, als ik ze maar onder de buik knoopte. Het scheelt denk ik ook dat ik tot heel laat in de zwangerschap nog heel veel heb gewerkt en dat was met name fysiek zwaar werk. Werkte tot zeker 7 maanden nog 70 uur in de week dus ik was lichamelijk heel fit. Wel heel lang veel last gehad van ochtenmisselijkheid die de hele dag duurde, het enige wat hielp was vet vreten :D

Ik wil graag nog een tweede maar verkoop toch alle kleertjes behalve het allerkleinste. Mocht het gebeuren dan wil ik toch weer nieuw.

Bed is super tof Lau!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:32

Zara heeft leuke soort bandplooi joggings in donkerblauw en oudroze met een strik op de band. Stoer en leuk :) zitten niet strak

Hier gewoon een ledikant van babypark uiteindelijk. Vond 500 euro voor bed plus beddengoed wel ruim voldoende eigenlijk.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:34

Dat was pittig pantykous :j

Hier alles bewaard en volkomen zinloos. Heb spulletjes wel weer gebruikt maar heb kleding allemaal nieuw gekocht.

Bij iedere maat bekijk ik nu een grote box met kleding die op zolder staat maar 80% doe ik alsnog weg.

Heb echt boxen vol van de oudste. Geef het nu maar weg op weggeefhoekjes.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:48

Mooie kamer Lautje.
Wij hebben dit weekend een bopita belle peuterbed opgehaald. Vrijdag matrasje en dekbedje enzo ophalen. Ze is nu 19 maand maar klimt doodleuk haar ledikant in, en ik heb haar in een poging eruit te klimmen ook al eens van de rand van het ledikant afgeplukt. Maar even testen of het peuterbedje al wil.
Gister ook maar de beugel van haar stokke eraf gehaald. Behalve dat ze rechtop ging staan in de stoel wou ze er nu ook overheen stappen. En zonder gaat eigenlijk prima.

Ik was ook veel te veel aangekomen. Denk deels ook met de diabetes. Ik beperk khd en suikers nu behoorlijk. Inmiddels zit ik onder mn gewicht van net voor de zwangerschap. Eigenlijk wil ik nog wel wat eraf maar tot nu toe wel al heel erg tevreden. Met op mn eten letten (ook met het oog op dat ik meer kans heb heb op dm II) al wel zo n 10kg afgevallen.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:49

Ik had ook veel bewaard en merk nu dat ik veel toch weg doe. Verkoopt alleen voor geen meter, een verhuisdoos vol merkkleertjes van 50 tm 86, vroeg er 40 euro voor maar geen reactie. Ja op marktplaats biedingen waar je verder niks meer van hoort.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 11:13

Bayja schreef:
Ik had ook veel bewaard en merk nu dat ik veel toch weg doe. Verkoopt alleen voor geen meter, een verhuisdoos vol merkkleertjes van 50 tm 86, vroeg er 40 euro voor maar geen reactie. Ja op marktplaats biedingen waar je verder niks meer van hoort.

Dat vind ik ook zo irritant.

Geef daarom nu veel weg.

De dutch dream denim broeken heb ik nog wel netjes verkocht.

Ook de 2 gaastra winterjassen ben ik kwijt binnen een week en adidas sneakers ook binnen een week.

Heb nog een heel pakket maar minder dure merken. Name it bijv. Dat verkoopt toch niet en geef ik maar weg.

Die onzin biedingen en stomme reacties geloof ik dan wel. :')

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:37

Ik heb me ook aangemeld bij de fb pagina :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:57

Ik heb al super veel verkocht via Marktplaats en voorheen ook veel via KrijgDeKleertjes geruild maar van de grotere maten is zoveel minder aanbod dat ik het niet zo leuk meer vind. Ik wacht Marktplaats nog even af en wat er aan het eind van de looptijd van de advertenties niet verkocht is, dat doe ik wel in een goedkoop pakket ofzo en als het dan nog niet verkocht wordt dan stof ik mijn KDK-account wel weer eens af :P

Er heeft van de week nog iemand via MP een stapel rompers van 9 stuks afgehaald bij opa & oma en daarvoor in ruil zit nu 5 euro in meneer zijn spaarpot, toch weer leuk :)

Is de McFlurry (of wat was het?) al op Lautje? Wel lekker koud en mierzoet op je maag zo in de ochtend :P Maar als ze zo goedkoop in te huren zijn zou ik nog wat klussen uitbesteden, haha. Als ze het nou echt leuk vinden heb je er misschien wel een hulpje bij als je met 2 kinders op pad wil straks +:)+

Ik vind het eerst weer helemaal top in vorm komen voor een volgende zwangerschap wel een mooi streven, maar ergens ook zonde om dan wellicht na die volgende dracht weer opnieuw te kunnen beginnen :=

Hier altijd sokjes met een anti-slip plaatje gehad, ook gewoon in de schoenen.
Maar tot zijn 2e heeft meneer alleen maar A@pies laarsjes gedragen, ook buiten. Dat beviel prima :j

Zo, nu ga ik eerst eens een nieuwe Cosilana bestelling op een rijtje zetten en doormailen *\o/*

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:02

Hier druk bezig met het wegkrijgen van de laatste zwangerschapskilos (11 maanden na dato) en het lijkt nu eindelijk te gaan lukken. Ook het streven er nooit meer zoveel aan te vreten tijdens een zwangerschap, maar wij weten nog niet of we voor een tweede gaan. In ieder geval niet op korte termijn.
Daarom bewaar ik ook echt alleen de items waar ik helemaal gek van ben, de rest probeer ik nu direct te verkopen nu het nog hip is of wordt weggegeven.

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:05

Ik heb me ook aangemeld op de Facebook. Lees al heel lang mee maar ben een zeer luie poster, daarom nooit gereageerd.
Wel veel leuke nieuwe merken ontdekt door jullie.
Ik heb voor mn kinderen ook veel tweedehands, zeker voor mn zoon van 2. Die is na 5 minuten buiten al helemaal smerig. Als er geen modder is dan maakt hij het wel

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:10

Hobea geeft vrijdag 20% korting op hun assortiment met de kortingscode DEX, voor als iemand nog leren slofjes zoekt.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:20

Ik zit erg te twijfelen wat ik met die kleertjes zal doen. Ik ga ze denk ik na het eerste jaar uitzoeken en een deel bewaren voor O zelf als hij later groot is. Dat hij gewoon iets heeft dat hij gedragen heeft als baby. Misschien een paar dingen houden ik echt heel leuk vind en de rest naar een goed doel oid. Of alles houden omdat ik het heus wel opnieuw ga gebruiken O:)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:28

Gewoon eens in de 3 maanden ofzo, kijken wat te klein is en een deel daarvan nog bewaren en een deel weg.

De keren daarna dat je het weer in handen hebt, is er dan steeds meer dat toch ook wel weg mag tot je alleen nog datgene overhoudt dat je echt dierbaar is :j

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:30

Prachtig bed Lau, past precies bij dat kleine prinsesje.

Ik heb het hele kleine spul weg gegeven (m.u.v. wat heel bijzondere dingen), maar wel nog flink wat liggen in maat 74 tm 92, moet daar even doorheen en foto's maken. Niet alles is geschikt voor een volgende ronde.

Hier definitief geen 2e. Ik ben 2 jaar bezig geweest om mijn bekkenbodemspieren weer in het gareel te krijgen (kwam het 1e jaar na 5 minuten zitten niet meer overeind). Inmiddels op 2 kg na, wel alle 30 aangekomen kilo's kwijt. Nu zat ik voor de zwangerschap op ondergewicht (schijnt dat vrouwen met ondergewicht bij een zwangerschap vaker extra kilos gaan aanmaken) dus die 2 kg extra koester ik.

Oh, en ik ben een bomberjack van gekookte wol aan het naaien voor Gup. In het donkergroen met hawaiiprint voering. 1e grote naaiproject in tijden, dus ben benieuwd of het ergens naar gaat lijken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:40

Dat vind ik sowieso wel dapper om aan te beginnen, een bomberjack model!

Zeg wat schoenen betreft. Ben ik nou de enige dat als ik via Google zoek op iets, dat er 1001 van die overduidelijke oplichterssites boven komen drijven... :? Nu weer op zoek naar nieuwe Baby Bogs en het is weer zover :P

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:45

pmarena schreef:
Dat vind ik sowieso wel dapper om aan te beginnen, een bomberjack model!

Zeg wat schoenen betreft. Ben ik nou de enige dat als ik via Google zoek op iets, dat er 1001 van die overduidelijke oplichterssites boven komen drijven... :? Nu weer op zoek naar nieuwe Baby Bogs en het is weer zover :P

Mijn moeder zegt dat het best te doen is en die is de professional :P

Even voor je geprobeerd, maar nee, ik krijg alleen normale verkoopsites. Gooi je regelmatig je cookies en internetbestanden weg?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:48

Heerlijk idee,fb groep. Heb me aangemeld en foto' s liggen klaar om hele kleerkast van zoonlief erop te pleuren! Hopelijk vind ik daar ook wat om dit kereltje mee te kleden:
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:50

Met vorige laptop had ik het ook, heel suf. Ja die moet ik eigenlijk vaker dumpen. Maar of dat uitmaakt, geen idee :)

Foxy die kan zo naar de paardenrennen joh met dat puike hoedje :D