Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Ja snap ik haha.. krijg net toevallig een berichtje of ik zin heb om weer wat af te spreken, met date nummer 1 voor de duidelijkheid
anne_bento schreef:Haha dat klinkt goed Darah3![]()
Ik zie m'n date woensdag weer, was de 1e dag dat we beiden kunnen, op morgen na maar dat voelt te snel voor mij.. ex-date is uiteraard echt nog niet uit m'n hoofd en gevoel dus even rustig aan
Wendy15 schreef:Wat een leuke berichten!
Ik ben ook weer wat aan t swipen. Heel veel matches. Maar steeds oh jeetje je woont op Texel wat lastig/ver.
Linda_Fleur schreef:Anne, fijn dat het iig duidelijk was dat nr 1 leuker was dan 2. Succes ermee en geniet ervan!
Nou ik zit komende 5 dagen in het mooie Overijssel en had mn account ook maar weer geactiveerd. Een match met een leuke jongen en zelfde avond nog afgesproken (zit hier toch maar helemaal in mijn uppie in een b&b en dan zijn de avonden best lang hihi). Echt een hele gezellige avond gehad, niet meer dan lekker gekletst. Ik zie er verder geen potentie in, want ja afstand, en verder weet ik nog weinig van hem. Zo lastig als mannen 1000 dingen vragen en doorvragen en er haast geen speld tussen te prikken valt hihi. Dus nu denk ik elke keer oliebol, dat had ik ook nog wel over hem willen weten maar is me gewoon niet gelukt. Er vielen in elk geval geen nare stiltes.