Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:56

Leuk!

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:14

Leuk anne!!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:50

anne_bento schreef:
Ja snap ik haha.. krijg net toevallig een berichtje of ik zin heb om weer wat af te spreken, met date nummer 1 voor de duidelijkheid :D

Leuk :D !
mooi dat het ook gezellig was met hottie!
En mannen in pak <<)

Was trouwens niet zo vanzelfsprekend dat het meer zou worden met mijn ex-scharrel.
1,5 jaar geleden hem ook gezien, maar toen was het vriendschappelijk.
Enne... hij komt vanavond weer :o had eigenlijk een andere Tinder'date', maar die zeg ik af.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:40

Haha dat klinkt goed Darah3 :D

Ik zie m'n date woensdag weer, was de 1e dag dat we beiden kunnen, op morgen na maar dat voelt te snel voor mij.. ex-date is uiteraard echt nog niet uit m'n hoofd en gevoel dus even rustig aan :o

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:43

Keileuk toch al die leuke verhalen <3

vriend van me gaat me op blind date sturen ... benieuwd waar ie mee komt aanzetten. Ik heb gezegd "Jij, tien jaar ouder en iets langer haar would be perfect", dus hij weet wel wat ik wil :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:44

anne_bento schreef:
Haha dat klinkt goed Darah3 :D

Ik zie m'n date woensdag weer, was de 1e dag dat we beiden kunnen, op morgen na maar dat voelt te snel voor mij.. ex-date is uiteraard echt nog niet uit m'n hoofd en gevoel dus even rustig aan :o

Nice. Heb je nog wat van je ex-date gehoord? Of is hij nu ook stil?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:55

Belsje lijkt me spannend haha... als die vriend je goed kent zou het goed moet komen toch? Althans, dat ie niet aankomt met iemand die echt 100% niet je type is.

Jibbel nee niks meer gehoord... nouja afgelopen maandag geloof ik voor het laatst, daarna stil gebleven. Eerlijk gezegd hoop ik dat het zo blijft.. ik begin wel meer en meer in te zien dat hij wel een hoop "dingetjes" had die me niet echt aanstonden, en niet leuk aan hem waren. Als hij ineens weer voor mijn neus staat dan zou ik niet weten hoe ik reageer, ik zou hem niet terug willen maar ook weer wel :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:00

Wat een leuke berichten!
Ik ben ook weer wat aan t swipen. Heel veel matches. Maar steeds oh jeetje je woont op Texel wat lastig/ver.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:19

Spannend Belsje!

Anne, leuk dat je je date woensdag ziet :D Niks mis met rustig aandoen! Ook wel fijn dat je even niks van je ex-date gehoord hebt :j

Jammer dat je matches Texel te ver vinden Wendy!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:21

Wendy15 schreef:
Wat een leuke berichten!
Ik ben ook weer wat aan t swipen. Heel veel matches. Maar steeds oh jeetje je woont op Texel wat lastig/ver.

Oh dat lijkt me zo vervelend -O- ik snap het wel.. kost toch wat meer moeite en tijd dan even alleen met de auto op en neer dan dat je een boot moet pakken.. irritant voor jou zeg!!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:17

ik heb nu 2 dates gehad met een super leuke meid, maar de laatste date is nu 3 weken geleden, 1 afspraak zei ze af omdat ze iets anders had, en nu kwam haar moeder met een verassing, kan ze pas volgende week. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:18

Hoe is het contact nu verder?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:20

Anne, fijn dat het iig duidelijk was dat nr 1 leuker was dan 2. Succes ermee en geniet ervan!

Nou ik zit komende 5 dagen in het mooie Overijssel en had mn account ook maar weer geactiveerd. Een match met een leuke jongen en zelfde avond nog afgesproken (zit hier toch maar helemaal in mijn uppie in een b&b en dan zijn de avonden best lang hihi). Echt een hele gezellige avond gehad, niet meer dan lekker gekletst. Ik zie er verder geen potentie in, want ja afstand, en verder weet ik nog weinig van hem. Zo lastig als mannen 1000 dingen vragen en doorvragen en er haast geen speld tussen te prikken valt hihi. Dus nu denk ik elke keer oliebol, dat had ik ook nog wel over hem willen weten maar is me gewoon niet gelukt. Er vielen in elk geval geen nare stiltes.

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:32

ja we appen best regelmatig, dat wel.

Linda, maar dan zie je in geen enkele match potentie hier in overijssel?
Overijssel is zo leuk *\o/*

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:00

Linda_Fleur schreef:
Anne, fijn dat het iig duidelijk was dat nr 1 leuker was dan 2. Succes ermee en geniet ervan!

Nou ik zit komende 5 dagen in het mooie Overijssel en had mn account ook maar weer geactiveerd. Een match met een leuke jongen en zelfde avond nog afgesproken (zit hier toch maar helemaal in mijn uppie in een b&b en dan zijn de avonden best lang hihi). Echt een hele gezellige avond gehad, niet meer dan lekker gekletst. Ik zie er verder geen potentie in, want ja afstand, en verder weet ik nog weinig van hem. Zo lastig als mannen 1000 dingen vragen en doorvragen en er haast geen speld tussen te prikken valt hihi. Dus nu denk ik elke keer oliebol, dat had ik ook nog wel over hem willen weten maar is me gewoon niet gelukt. Er vielen in elk geval geen nare stiltes.

Haha dit is zo herkenbaar. Super fijn natuurlijk als iemand veel vragen stelt en interesse toont, maar achteraf denk ik nog wel eens man je weet inmiddels mijn halve levensverhaal en ik heb geen idee van jouw leven. :+

edit; hallo trouwens. Stille meelezen hier. Ooit wel gereageerd in het oude topic :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:48

Ik denken dat ik bericht heb van Tinder match... nee hoor, bericht van wat er nieuw is met de update ;(

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:42

Tofferuiter, hahaha als er iemand bij is waarvan ik denk waaauw dan is er zeker wel potentie. Scheelt ook dat ik graag weg wil waar ik woon haha. Maargoed ik zie een relatie voorlopig zowieso nog niet gebeuren, ik heb het veel te druk en wil mijn prioriteiten niet verleggen. Dus zo nu en dan een date als er tijd is en wie weet komt er dan een keer iemand op mijn pad waar ik mijn prioriteiten wel voor wil gaan verleggen :') .

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:51

Wat is er mis met Boskoop dan? :P

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 13:22

@belsje, spannend zo'n blind date! Is het inmiddels al gebeurd? Anders willen we natuurlijk wel een verslagje!

@wendy, wat vervelend dat dat zo lastig gaat!

@annebento, we zijn nu allebei van onze foute man af! Wel fijn om te horen dat je zo snel weer door gaat en daten is echt een goede manieren om erachter te komen dat die vorige toch eigenlijk ook wel veel niet zo leuke kanten had. Heb ik nu ook, en het is natuurlijk sowieso goed voor je ego om lekker met mensen af te spreken/te daten!

Ik ben helemaal van mijn ik-wil-geen-relatie man af. Hij heeft me zelfs geblokkeerd nadat ik vertelde iemand anders te hebben en dat dat inmiddels behoorlijk serieus is. Hij had wel gehoopt dat we gewoon af en toe konden afspreken voor de benefits zegmaar }>
Ik ben nu een tijdje aan het daten met iemand waar ik sinds maart ongeveer al mee app maar het was er steeds niet van gekomen om af te spreken maar uiteindelijk toch maar gedaan en nu zijn we niet meer bij elkaar weg te slaan.
Gister had ik hem 3 dagen niet gezien en toen ben ik er snachts nog naartoe gereden. Zegt ie ineens.. kijk is onder je kussen. Dus ik kijken, ligt er een cadeauverpakking met daarin een nieuw setje sleutels voor mij :+: super lief toch!
Tja als het goed voelt kan het ineens snel gaan!

Staan er dit weekend nog leuke dates gepland?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 13:37

Klinkt goed Pascalle! Was dat die man die best wel verweg woont, of ben ik nu in de war met iemand anders?

Ik heb straks een date! Hebben 3 uur afgesproken, gaan even wat wandelen door de stad, en terrasje doen ofzo :) Toch wel spannend nu haha!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 13:41

veel plezier Yvanka!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 14:29

@yvanka, ja die ver weg woonde ben ik mee gestopt omdat ik steeds liever met deze wilde daten en dat is dus heel goed uitgepakt!

Veel plezier op je date!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 16:49

Geen succes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 17:03

Vertel :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 17:07

Hij was brak :O En er was niet echt een klik dus het was ongemakkelijk, hij wilde geen terrasje doen dus de gespreksstof was gauw op :Y)