Maar gelijk heb je. Jammer wel. Er hangen heel veel leuke zomertopjes in de winkels, maar bijna alles van die vieze stof (voelt net aan als crêpepapier)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Dat blijft ook denk ik ook echt afhankelijk per BH. Bij de ene heb ik zelf namelijk C en bij de andere weer D. Ik zou dus bij het passen daar ook eens naar kijken. En vraag anders gewoon hulp in de winkel, dan kunnen zij ook met je meedenken.
Je bent meer kwijt voor een bh, maar je doet er ook erg lang mee mits je ze afwisselt. Macyy schreef:Bij een speciaalzaak om advies vragen. Ik kan ook nooit slagen bij de hunkemoller of livera, ik ga vaak naar andere lingerie winkels waar ze oa merken zoals prima donna verkopen.Je bent meer kwijt voor een bh, maar je doet er ook erg lang mee mits je ze afwisselt.
Maartje_M schreef:Geen mottenvanger (wel 2 katten) maar ik heb het ook niet bij alle shirts. Dus of het beestjes zijn?
Ik draag mijn shirts niet in mijn broek en draag eigenlijk ook nooit een riem.
) en koop vooral bij zalando en wehkamp. Meestal wel net een prijsklasse hoger dan bijvoorbeeld c&a en h&m. Ik zal hier binnenkort de didi eens binnen lopen en kijken wat ze hebben
Ik ben op zoek naar een okergele playsuit namelijk (echt oker, niet felgeel), maar het lastige is dat ik hem gelijk in de plus categorie zoek. Asos, Boohoo, New Look en Forever21 hebben allemaal niks, en dat is ook wel het verste dat ik kom. Belangrijk is dat hij ook echt een ruim lijfje heeft want ik ben naast breed ook nog eens 1.88 lang en ik vind niks zo lelijk als een playsuit met een enorme kamelenteen. Dus als iemand zich toevallig helemaal het lazerus verveelt en zin heeft om te zoeken of iets tegenkomt hou ik me aanbevolen