Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 15:32

Nee joh tuurlijk, maakt mij niks uit. Het viel me alleen even op. ;)
Maar gelijk heb je. Jammer wel. Er hangen heel veel leuke zomertopjes in de winkels, maar bijna alles van die vieze stof (voelt net aan als crêpepapier)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 15:33

Ohhh vergeten er smileys bij te zetten, sorry :') Nu is het net of ik heel hormonaal reageer _O-

Blue_flower

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:33

In het outfit topic ging het nu over strapless bh's. En laat ik nu net de zoektocht gestart zijn, alleen hij lijkt praktisch onmogelijk.
Maatje 65C, wel altijd met wat push Up.
Veel bh's steken boven aan iets af (ja de maat is echt goed, maar mijn vulling zit niet boven aan).

Hierdoor steekt strapless eigenlijk standaard af. Daarnaast is 65 eigenlijk al amper te vinden. Een 70 kan, mits zeer klein vallend!

Plak bh's werken niet.

Iemand een gouden tip?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:39

Dat blijft ook denk ik ook echt afhankelijk per BH. Bij de ene heb ik zelf namelijk C en bij de andere weer D. Ik zou dus bij het passen daar ook eens naar kijken. En vraag anders gewoon hulp in de winkel, dan kunnen zij ook met je meedenken. :)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:42

Lous schreef:
Dat blijft ook denk ik ook echt afhankelijk per BH. Bij de ene heb ik zelf namelijk C en bij de andere weer D. Ik zou dus bij het passen daar ook eens naar kijken. En vraag anders gewoon hulp in de winkel, dan kunnen zij ook met je meedenken. :)

Ik heb helaas nog geen winkel gevonden die in deze maat strapless verkoopt. Een Hunkemöller en livera hoef ik niet binnen te stappen.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:48

Bij een speciaalzaak om advies vragen. Ik kan ook nooit slagen bij de hunkemoller of livera, ik ga vaak naar andere lingerie winkels waar ze oa merken zoals prima donna verkopen. :) Je bent meer kwijt voor een bh, maar je doet er ook erg lang mee mits je ze afwisselt.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:00

Macyy schreef:
Bij een speciaalzaak om advies vragen. Ik kan ook nooit slagen bij de hunkemoller of livera, ik ga vaak naar andere lingerie winkels waar ze oa merken zoals prima donna verkopen. :) Je bent meer kwijt voor een bh, maar je doet er ook erg lang mee mits je ze afwisselt.

Dat ga ik standaard al. Sorry had ik er even bij moeten vermelden.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:06

Aah oke, kan gebeuren! Volgensmij zijn strapless BH's sowieso heel erg lastig te vinden, daar kan ik je helaas niet verder mee helpen.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:12

Macyy schreef:
Aah oke, kan gebeuren! Volgensmij zijn strapless BH's sowieso heel erg lastig te vinden, daar kan ik je helaas niet verder mee helpen.

Toch bedankt voor het mee denken!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 20:19

Gouden tip?

Een bandeau er over. Zo'n band. Kan kant wezen, seamless, katoen. Echt ideaal.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:03

Wat je ook kan doen is 70B proberen misschien dat dat ook past. Dat is al makkelijker te vinden

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:19

Misschien van het merk After Eden?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:54

Maartje_M schreef:
Geen mottenvanger (wel 2 katten :') ) maar ik heb het ook niet bij alle shirts. Dus of het beestjes zijn?

Ik draag mijn shirts niet in mijn broek en draag eigenlijk ook nooit een riem.

Komt omdat de goedkopere shirts maar met een enkele draad gestikt zijn. De duurdere shirts zijn met meerdere draden gestikt en krijgen dus geen gaatjes ter hoogte van je broekriem :)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:05

Coconut schreef:
Komt omdat de goedkopere shirts maar met een enkele draad gestikt zijn. De duurdere shirts zijn met meerdere draden gestikt en krijgen dus geen gaatjes ter hoogte van je broekriem :)

Aha! En vanaf welke prijs is een shirt duurder? Of welke merken zijn daar een voorbeeld van?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:13

Oeh! Geen idee! Ik heb met basic shirts van de Didi nooit problemen. Zijn ook veel dikker qua stof dan bijvoorbeeld een shirt van C&A.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:21

Ik koop ongeveer alles online (heb 3 zonen tussen de 4 jaar en de 6 weken dus ik kan nooit rustig shoppen :') ) en koop vooral bij zalando en wehkamp. Meestal wel net een prijsklasse hoger dan bijvoorbeeld c&a en h&m. Ik zal hier binnenkort de didi eens binnen lopen en kijken wat ze hebben

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 10:28

Als je in de prijsklasse van Didi zit kan je ook eens kijken naar Steps; Street One, Esprit, ...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-17 11:00

Maar duur is niet kwalitatief beter. Je betaalt gewoon voor t merk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 11:17

Ik heb om eerlijk te zijn shirts van de zeeman om te werken, worden iedere week 2x gewassen en nu, na een jaar, laat bij eentje het stiksel los.
Dus inderdaad vaak het merk. Zit geloof ik vrij veel katoen in die shirts

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 12:09

Esprit kom ik regelmatig inderdaad maar ook die zijn kwalitatief niet allemaal even goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 12:10

Oke, ik ga hem er hier toch even in gooien want wie weet komt iemand iets tegen :)) Ik ben op zoek naar een okergele playsuit namelijk (echt oker, niet felgeel), maar het lastige is dat ik hem gelijk in de plus categorie zoek. Asos, Boohoo, New Look en Forever21 hebben allemaal niks, en dat is ook wel het verste dat ik kom. Belangrijk is dat hij ook echt een ruim lijfje heeft want ik ben naast breed ook nog eens 1.88 lang en ik vind niks zo lelijk als een playsuit met een enorme kamelenteen. Dus als iemand zich toevallig helemaal het lazerus verveelt en zin heeft om te zoeken of iets tegenkomt hou ik me aanbevolen :))

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:33

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 20:15

Weet iemand misschien wanneer ongeveer de sale in de winkels is afgelopen en de nieuwe collectie (herfst/winter) er komt? :)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:16

Sale duurt volgens mij niet heel lang meer. Ik zie online nu in ieder geval wel overal de nieuwe collecties binnenkomen.

Heeft iemand hier ervaring met Zalon? Of zijn er nog winkels tegenwoordig waar je echt goed stijladvies kunt krijgen? Ik ben mijn kast flink aan het uitmesten geweest en ik merk dat ik de laatste jaren nogal wat heb gewisseld tussen verschillende stijlen. Ik wil eigenlijk wel eens door een stylist aangekleed worden zonder dat me dat veel extra kost. Ik hoop dat die dan net weer met wat andere dingen komen.
Ik vind mezelf niet altijd even goed in matchen namelijk :')

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 12:48

Afbeelding

Ik heb deze laarsjes gister besteld. Ik vind ze echt super stoer moet alleen nog even uitvinden hoe ik ze ga combineren. Hebben jullie tips?