Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:37

MarlindeRooz schreef:
Een clutch dat lijkt me pas vreselijk irritant. _O-
Loop je daar de hele tijd mee. _O-

Je neemt overdag toch ook een tas(je) met je mee? Of heb je altijd de inhoud van een handtas in je bh zitten :') ?

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:42

Nou nee, als ik mijn portemonnee niet nodig heb niet nee. Mocht dat wel nodig zijn dan neem ik gewoon mijn handtas mee die ik overal neerzet of gewoon om mijn schouder hang.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:47

Als er niemand mee is met zakken doe ik het in mijn schoen/sok, ook niet erg hygiënisch, maar
je moet soms creatief zijn. :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:49

Doubtless schreef:
Als ik achter de bar zou werken en zou zien dat je geld uit je bh komt zou ik het gewoon echt niet aannemen :x

Ik heb altid een clutch bij me, nog nooit iets verloren of gejat. Heb m overigens onder m'n arm of in m'n hand.

Hahaha, ooit kocht een vrouw bij ons bij de supermarkt een pakje sigaretten en die haalde ook een briefje van tien voor mijn neus uit haar BH. Vreselijk , heb dat ook echt niet aangepakt _O-

Maarrr, ik ben wel zo subtiel om van te voren het zakje met geld uit mn BH te peuteren, uit het zakje het geld/muntjes te halen en dan pas naar de bar te lopen :D nobody knows en de beste barman hoeft ook geen 'tietgeld' aan te raken :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:51

Ieeeeuw sem :') stelletje viespeuken hier!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:57

Jullie zijn wel creatief! _O- m'n sleutels stop ik altijd in m'n jaszak, die gaat dan naar de garderobe, ik ga niet naar huis zonder jas dus no prob. Je ziet ook vaak van die meiden waar de telefoon gewoon boven de BH uitsteekt, die lach ik altijd heel hard uit. Vre-se-lijk! :n

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:16

Ik stop ook nooit wat in mijn bh. Naast dat ik daar ook gewoon de ruimte niet voor heb (ik heb gewoon goed passende bh's) vind ik het ook totaal niet praktisch en lijkt het mij ook zo niet fijn zitten.

Of ik prop alles in mijn zak of ik neem wel gewoon zo'n klein tasje mee. Heb van die kleine tasjes van de primark, past precies mijn telefoon, sleutels, pasjes en geld in. Meestal doe ik ze iets korter, zodat ze halverwege mijn zij komen. Heb er nooit last van en er is nog nooit wat gestolen.

Als je dan een shirtje aan hebt, zie je toch ook de vorm van het pasje zitten. Bij ons zie je soms van die meiden die hun sigaretten daar stoppen, dat vind ik echt zo ordinair.
Laatst bijgewerkt door DewiRox op 27-01-15 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:26

Ik loop overdag met of mijn bh in mn broekzak of hij zit in mn tas als ik een rokje/jurkje aan heb. Een enkele keer in mn bh maar dan zit weer in een apart hoesje. Dan maar wat minder bereikbaar!

Ik ga idd maar zon sleuteltasje digie kopen. Zolang het maar makkelijk in je broekzak past.

Ik stuur trouwens ook beide jurkjes terug, ga maar weer verder met een zoektocht naar een leuk wat donkerder gekleurd jurkje :) Vond dit model wel heel fijn. Dus wordt weer een lange lange tocht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:30

enefde schreef:
Ik loop overdag met of mijn bh in mn broekzak of hij zit in mn tas als ik een rokje/jurkje aan heb. Een enkele keer in mn bh maar dan zit weer in een apart hoesje. Dan maar wat minder bereikbaar!

Ik ga idd maar zon sleuteltasje digie kopen. Zolang het maar makkelijk in je broekzak past.

Ik stuur trouwens ook beide jurkjes terug, ga maar weer verder met een zoektocht naar een leuk wat donkerder gekleurd jurkje :) Vond dit model wel heel fijn. Dus wordt weer een lange lange tocht..

Volgens mij is er wat mis gegaan met denken en typen tegelijk :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:39

Varekaj schreef:
enefde schreef:

Volgens mij is er wat mis gegaan met denken en typen tegelijk :')

_O- _O- hahaha, hilarisch :')

Heb je een soort beschrijving van wat je wel en niet wil? Als ik morgen tijd heb wil ik je best helpen zoeken :D

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:40

Hm. Ja duidelijk. Tijd om naar bed te gaan! Ik bedoelde met mn mobiel in mn broekzak.

Scherp! Weltruste! :P

Hahaha ik zal morgen wel even een lijstje sturen! Met voorbeeldfoto's. Eerst morgen naar stage, nieuwe school, nieuwe klas, nieuw soort rooster. Daarna nog 2 uur op school wachten voor New York bijeenkomst dus dan alle tijd om een duidelijk lijstje te maken! Thanks! :)

edit:
Om je alvast een idee te geven voor het jurkje. Ik loop super graag in dit soort outfits rond. Dit had ik vandaag aan. Strak rokje, panty, lekker los shirt en blazer + een sjaal. Heerlijk simpel zwart/wit heuj. Dit shirtje heb ik ook boven mn broeken aan maar dan voorkant in de broek zegmaar. Ik kan heel heel heel erg slecht tegen strakke shirtjes/jurkjes bij mijn buik. Dan weet ik nu al dat ik het nooit aantrek :')
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-3ZJEJAQJ.jpg

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:09

enefde schreef:

_O- Hahaha

Mijn Zalando pakket komt vandaag binnen! Mag echt maar 2 of 3 items houden, vrees er een beetje voor :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:27

Doubtless schreef:
enefde schreef:

_O- Hahaha

Mijn Zalando pakket komt vandaag binnen! Mag echt maar 2 of 3 items houden, vrees er een beetje voor :=

Foto's, foto's fotooosssss, ik help je met alle liefde de keuze te maken om alles te houden <<) <<)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:36

xRoosss schreef:
Doubtless schreef:

Foto's, foto's fotooosssss, ik help je met alle liefde de keuze te maken om alles te houden <<) <<)

+ 1! Verveling op school :')

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:43

Ik doe mijn mobiel/geld/pasjes tijdens het uitgaan ook inderdaad in mn bh, omdat die tasjes verschrikkelijk zijn. Of in mijn broekzak als het past (meestal niet :Y) ) en anders mag mijn vriend, wanneer hij ook mee is, mijn telefoon bewaren haha

Foto's inderdaad :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 11:10

Sleutels drop ik altijd bij een jongen waar ik mee ga, die hebben van die fijne broekzakken. Telefoon doe ik het hoesje af en dan past die in mijn portemonnee, dan houd ik gewoon mijn portemonnee vast. Als ik ècht los wil, dan geef ik mijn telefoon + pasjes + geld ook aan een jongen, hun broekzakken lijken wel een soort van oneindige opslagruimte. {:}
Of ik doe mijn sleutels en telefoon in mijn jaszak bij de garderobe en neem alleen mijn ID + geld mee. Vind het ook prima om geen mobiel bij me te hebben tijdens het uitgaan eigenlijk.

Vroegah deed ik ook alles in mijn bh, maar ik vind het echt ongemakkelijk zitten en ook best wel oncharmant. Heel soms doe ik het nog wel met concerten of zo, als ik geen broekzakken heb en ik moet het pasje van het kluisje bewaren. :+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:14

Gaaf die gele Allstars. Die van Frontrunner zijn echt mega afgeprijsd, maar helaas geen mooie kleur geel. Die andere zijn de perfecte kleur geel :D

Ik vind sommige kleine tasjes wel leuk. Bijvoorbeeld die neppe chanel achtige tasjes met een subtiel kettinkje als band over je schouder. Zo zijn er meer simpele leuke tasjes. In mijn bh zou die nooit passen met mijn A/B cup, maar als ik grotere tietjes had zou ik het alsnog niet doen :P

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:22

In mijn bh deed ik eerder ook vaak. Nu ga ik bijna nooit meer uit. Wat we nu wel eens doen is een tasje delen Haha. Propvol zit hij dan en dan dragen we om de beurt.

Vandaag komen er vijf bestellingen bij mij binnen. Mijn ouders zullen wel denken Haha.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:50

Ik draag ook altijd een tasje. Heb niet zon grote boezem maar wel een grote telefoon hahaha.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:54

Maar is 't afhankelijk van je cupmaat? Je draagt toch goed passende bh's, waar laat je al die spullen dan als je bh al goed gevuld is?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:08

Zeker, daarom past de telefoon er ook nirt bij. Vind het ook alles behalve comfortabel zitten. Kwam laatst een filmpje tegen op fb over een vrouw die vanalles uit haar bh trok, echt absurd :wow:

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:12

Hier ook inderdaad, ik snap echt niet hoe jullie telefoons en andere spullen blijven zitten hoor. Heb t wel eens geprobeerd maar het is oncomfortabel als wat haha.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:51

Tututuuuuu, hulptroepen! Tijd voor advies!

M'n zalando bestelling is binnen & alles is prut behalve m'n carnaval bestelling (= goed, want goedkoper)!

Ik heb 3 bodies binnen gekregen: Panterprint, bloemen en zwart. Ik was bang dat panterprint een fout glimmend stofje zou zijn, maar dat is gelukkig niet het geval *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Verder heb ik een paar leggings: twee glimmende zwarte, een spacelegging (glimmend zilver) en een met bloemen:

Afbeelding

In eerste instantie dacht ik dat de outfit daarmee af zou zijn, maar de bodies zijn zo hoog uitgesneden dat er écht een broekje overheen moet (suf dat ik daar niet aan gedacht heb :') ). Ik heb een nuon roze, nuon oranje en een zwart shortje. Wie o wie helpt mij met de perfecte combinatie :D ?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:51

Ik verveel me ook op mijn werk dus foto (:

& ik stop ook alles in mijn bh, alleen telefoon niet want die past niet bij cup A :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:53

Ik heb geen spiegel :oo En ook geen selfiestok haha. Foto wordt dus lastig!