MarlindeRooz schreef:Een clutch dat lijkt me pas vreselijk irritant.![]()
Loop je daar de hele tijd mee.
Je neemt overdag toch ook een tas(je) met je mee? Of heb je altijd de inhoud van een handtas in je bh zitten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Doubtless schreef:Als ik achter de bar zou werken en zou zien dat je geld uit je bh komt zou ik het gewoon echt niet aannemen![]()
Ik heb altid een clutch bij me, nog nooit iets verloren of gejat. Heb m overigens onder m'n arm of in m'n hand.
enefde schreef:Ik loop overdag met of mijn bh in mn broekzak of hij zit in mn tas als ik een rokje/jurkje aan heb. Een enkele keer in mn bh maar dan zit weer in een apart hoesje. Dan maar wat minder bereikbaar!
Ik ga idd maar zon sleuteltasje digie kopen. Zolang het maar makkelijk in je broekzak past.
Ik stuur trouwens ook beide jurkjes terug, ga maar weer verder met een zoektocht naar een leuk wat donkerder gekleurd jurkjeVond dit model wel heel fijn. Dus wordt weer een lange lange tocht..
Varekaj schreef:enefde schreef:Ik loop overdag met of mijn bh in mn broekzak of hij zit in mn tas als ik een rokje/jurkje aan heb. Een enkele keer in mn bh maar dan zit weer in een apart hoesje. Dan maar wat minder bereikbaar!
Ik ga idd maar zon sleuteltasje digie kopen. Zolang het maar makkelijk in je broekzak past.
Ik stuur trouwens ook beide jurkjes terug, ga maar weer verder met een zoektocht naar een leuk wat donkerder gekleurd jurkjeVond dit model wel heel fijn. Dus wordt weer een lange lange tocht..
Volgens mij is er wat mis gegaan met denken en typen tegelijk
enefde schreef:Ik loop overdag met of mijn bh in mn broekzak of hij zit in mn tas als ik een rokje/jurkje aan heb. Een enkele keer in mn bh maar dan zit weer in een apart hoesje. Dan maar wat minder bereikbaar!
Doubtless schreef:enefde schreef:Ik loop overdag met of mijn bh in mn broekzak of hij zit in mn tas als ik een rokje/jurkje aan heb. Een enkele keer in mn bh maar dan zit weer in een apart hoesje. Dan maar wat minder bereikbaar!Hahaha
Mijn Zalando pakket komt vandaag binnen! Mag echt maar 2 of 3 items houden, vrees er een beetje voor