En dan vooral berekenen wat het je zou gaan kosten aan "breng"-kosten, want de post gaat dat volgens mij niet eens accepteren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar goed ik pak dat ding uit en de standaard voor dat popetje geen idee hoe maar het past nog steeds niet. Geen idee hoe ik de standaard aan het popetje krijg. Niet veel later breekt spontaan het hoofd af als ik hem op pak. Nou ja dat moet al kapot geweest zijn want er breekt niet zomaar iets af. Ik mailen naar de eBay seller en leg het probleem voor. En hij stuurt mij terug: ''I would resend an other one to you.'' nou netjes denk ik. Had ik ook op gehoopt. Ik stuur een net bericht terug met de vraag of ik de kapotte terug moet sturen en of hij mijn adres gegevens heeft en of die kloppen. Krijg ik een mail terug met een bericht en daar in enkel mijn adres gegevens. Vrij vreemd want ik vroeg ook of ik die kapotte terug moest sturen. Ik geef aan dat het het goede adres is en ik vraag wat de verzendtijd ongeveer zou zijn. Krijg ik een mail terug: ''free ship 15 - 35 days'' Goed het is eBay en het duurt vaak langer. Dat was 16 april. 4 mei stuur ik een bericht met de vraag of hij het paketje al heeft verzonden en of ik die andere ook terug moest sturen aangezien ik daar nog geen antwoord op heb gekregen. Krijg ik antwoord terug met ''yes my friend'' eh ja dat hij verzonden is of ja dat ik hem terug moet sturen. En als ik hem terug moet sturen WAAR naar toe dan? Inmiddels nog altijd geen paketje ontvangen eBay wil niets voor mij doen, slechte review kan ik niet meer geven en die vent reageert niet meer

Dan kan je mailen tot je een ons weegt vrees ik.
Heb het gevoel dat hij alles door de vertaal machine heen gooit ofzo haha
Mag ik alsnog een keer terug...
In ieder geval kan ik mijn pakket vandaag niet meer ophalen
Moet nodig studeren voor mijn examen van morgen.
Nooit bedacht om even te meten hoe breed het stuk was, omdat de vorige er echt makkelijk tussen pastte.. Dus ik hem maar weer op marktplaats gezet en ik heb nu al een bieding van €30,- meer dan ik betaald heb
Mij hoor je niet klagen 
Pearlx schreef:DaraBariton schreef:Ik heb een minilaptop te koop voor weinig, krijg ik een mailtje in het Engels... durf het toch niet aan of ben nu een pietlut :p
Als je elektronica te koop hebt staan dan krijg je erg veel Engelstalige scam-reacties. Ik zou er dus voorzichtig mee omgaan.
Fijn dat ze er zo blij mee is, ze had zelfs al de verzendkosten overgemaakt. Super netjes, had niet gehoeven.