Nagellak heb je nooit genoeg van.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Nee, een heel ernstig probleem met een tatoeage.
Nagellak heb je nooit genoeg van.
corrina1994 schreef:Leuke blogs weer! Ik vroeg mij af, laten jullie je blogs ook altijd nalezen door iemand?
En wat is volgens jullie de beste tijd om te posten?
corrina1994 schreef:Heb je echt zo veel meer views als je elke dag post? Want ik denk dat 2-3 keer per week ook prima is. Heb nu zo'n 20 bezoekers per dag...
sietje22 schreef:Ik laat mijn blogs altijd nalezen op spelling en interpunctie. Ben sinds mijn zwangerschap nogal slordig geworden. Hoop dat het weer overgaat.
sietje22 schreef:Ik lees hier trouwens dat mensen vlogs niet zo leuk vinden. Geld deze mening ook voor informatieve instructiefilmpjes of vinden jullie dat wel leuk? Ik ben namelijk van plan om bij collega's op bezoek te gaan om behandelingen te filmen. Leek mij wel leuk om te laten zien hoe bijvoorbeeld laserbehandelingen er uitzien. Nu loop ik enorm te twijfelen of dit wel leuk is.
Tazzey schreef:Een info filmpje vind ik geen vlog. Onder een vlog wordt meestal toch wel een dag verslag verstaan.
Informatieve filmpjes vind ik leuk.
NienkeV1994 schreef:Wat Tazzey zegt ja, info filmpjes is iets heel anders dan vlogsik zou info filmpjes ook wel interessant vinden!
Knotten met naald en draad heeft iemand me ooit uitgelegd, maar het wil niet erg lukken. Nou heeft Loulou ook manen waar je niks mee kan, maar toch.
WiancaR schreef:Dat is wel mogelijk en nog vrij makkelijk ook. Stelt vrij weinig voor. Welke PS heb je Marrleen?