Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:26

Nee, een heel ernstig probleem met een tatoeage.

Nagellak heb je nooit genoeg van. :D

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:34

Tazzey schreef:
Nee, een heel ernstig probleem met een tatoeage.

Nagellak heb je nooit genoeg van. :D

Dat is inderdaad heel erg auwww!!! Ik heb die behandelingen ook uitgevoerd. Maar ik kan je 1 ding vertellen. Dat is echt de pijnlijkste laserbehandeling die er is. Hopelijk verdoven ze het wel met emla crème van te voren?

Gelukkig nog een nagellakverslaafde. Ik heb denk ik wel meer dan 40 potjes :o .

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:11

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:23

Ik ga je artikel niet lezen. Vriendlief en ik gaan vanavond beginnen met afl. 1

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:25

Tazzey schreef:
Ik ga je artikel niet lezen. Vriendlief en ik gaan vanavond beginnen met afl. 1

Super leuk! Heel veel plezier! +:)+

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:29

Dank je wel.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:45

Wat Tazzey zegt ja, info filmpjes is iets heel anders dan vlogs :j ik zou info filmpjes ook wel interessant vinden!

Knotten met naald en draad heeft iemand me ooit uitgelegd, maar het wil niet erg lukken. Nou heeft Loulou ook manen waar je niks mee kan, maar toch.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:11

corrina1994 schreef:
Leuke blogs weer! Ik vroeg mij af, laten jullie je blogs ook altijd nalezen door iemand?
En wat is volgens jullie de beste tijd om te posten?

Ja en ik heb spellingscontrole aan staan. Maar ik laat het altijd door een ander nalezen. Ik had laatst een post waarin me me nogal....nadrukkelijk uitgedrukt had. Lees: het zou echt beledigend kunnen zijn voor een deel van mijn lezers. Daar werd ik op gewezen voor ik het publiceerde. Toen heb ik gekozen om het aan te passen want dat schoot mijn doel voorbij. Dus ik ben wel blij met een second opinion. Ook vanwege eventuele taalfouten of herhalingen die een spellingscontrole er niet uithaalt.

Ik post altijd 's ochtends (om een paar minuten na middernacht) zodat ik de Nederlandse/Europese lezers op de publiceer datum in mijn stats krijg. Er is 9 uur tijdsverschil namelijk.

corrina1994 schreef:
Heb je echt zo veel meer views als je elke dag post? Want ik denk dat 2-3 keer per week ook prima is. Heb nu zo'n 20 bezoekers per dag...

Ik postte in het begin 3-4 x per week en dat zie je terug in het aantal bezoekers, maar daarnaast is consistentie ook erg belangrijk. Ik post nu op 2 vaste dagen (ma en vrij) en misschien in de toekomst een dag erbij.

Meer posts is meer lezers, maar als je de ene week dagelijks post en de week erop 2x zou ik toch kiezen voor consistentie.

sietje22 schreef:
Ik laat mijn blogs altijd nalezen op spelling en interpunctie. Ben sinds mijn zwangerschap nogal slordig geworden. Hoop dat het weer overgaat.

:j Wordt beter hoor! Ik had ook zo'n spons-brain.

sietje22 schreef:
Ik lees hier trouwens dat mensen vlogs niet zo leuk vinden. Geld deze mening ook voor informatieve instructiefilmpjes of vinden jullie dat wel leuk? Ik ben namelijk van plan om bij collega's op bezoek te gaan om behandelingen te filmen. Leek mij wel leuk om te laten zien hoe bijvoorbeeld laserbehandelingen er uitzien. Nu loop ik enorm te twijfelen of dit wel leuk is.

Ja ik ben dol op informatieve filmpjes! Dat is ook de reden waarom ik een apart YT topic zou willen zien! Het is geheel anders dan vloggen! :j

Wist je dat YT de twee-na-grootste search engine is, na Google? Het is echt zo groot! Daarom zou ik ervaringen willen delen met andere YT-ers!

Zeg nu zelf: als je wilt weten wat een laserbehandeling inhoudt, lees je dan liever een artikel of kijk je video's waarbij je ook ziet hoe het gaat. Ik het laatste, hoor.

Tazzey schreef:
Een info filmpje vind ik geen vlog. Onder een vlog wordt meestal toch wel een dag verslag verstaan.

Informatieve filmpjes vind ik leuk.

Daarom denk ik dat een apart topic wel zou lopen.
NienkeV1994 schreef:
Wat Tazzey zegt ja, info filmpjes is iets heel anders dan vlogs :j ik zou info filmpjes ook wel interessant vinden!

Knotten met naald en draad heeft iemand me ooit uitgelegd, maar het wil niet erg lukken. Nou heeft Loulou ook manen waar je niks mee kan, maar toch.

Filmpje zou handig zijn als uitleg!

(nu ga ik al jullie blogs lezen)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:15

Mijn spelling is hier en daar niet geweldig, vooral d's en t's ben ik niet zo super goed in :+ Ik probeer er wel echt op te letten maar vind het lastig.

En ik plan alles in! Mijn blogposts komen 6 uur 's morgens online! In het blogwereldje heb je meestal 2 rondes. Ochtendronde is om 6 uur en middagronde om 3 uur. Dus daar doe ik gewoon maar aan mee, haha.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:20

Ik heb de 15 uur ronde geprobeerd maar dat deed mijn stats geen goed dus ik naar 6 uur gegaan.

Ik krijg langzaam aan steeds meer bezoekers uithhet buitenland. Zo gaaf dat er mensen zijn die aan de andere kant van de wereld mijn stukjes lezen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 07:48

Ik post ook 's ochtends :j Om 7u meestal maar als ik dit lees maak ik er 6u van vanaf nu :D

Ik schrijf altijd mijn posts en laat ze dan een paar uur of zelfs dagen liggen. Als ik ze dan nalees zie ik fouten veel gemakkelijker :) Ik ben nogal een taalfreak dus ik kan echt niet tegen fouten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 08:23

Ik post eigenlijk niet op een schema := gewoon wanneer het mij uitkomt
:)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 08:55

pfoe, dat was een heleboel bijlezen! Wat zijn jullie allemaal weer druk bezig geweest!

Om even terug te komen op die stockfoto, dat mag niet zomaar. Zowel als fotograaf als geportretteerde heb je rechten over de foto, mocht je er dus bezwaar tegen hebben, dan moeten ze hem er af halen. Portretrecht geldt wel alleen als je echt duidelijk zichtbaar met je gezicht op de foto staat, dus niet je hele lijf van opzij of achteren...

Informatiefilmpjes kijk is zelf niet zo vaak omdat ik er het geduld meestal niet voor heb, maar als het echt iets nuttigs is kan het wel heel veel toevoegen. Zeker doen dus! (Denk je dat patienten het er mee eens zijn als er gefilmd wordt?)

Ik heb zelf vandaag een post over het weer in Trondheim: Snow to Rain

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 09:21

Ik gooi ze meestal gewoon 7:30 online, vooraf ingesteld.
Alleen soms, zoals vandaag, gaat er even iets mis en dan moet het nog even handmatig.

Fly With Me

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 09:40

Wat een leuk kleurtje Yv! Die mooie glans maakt het helemaal af <3

Ik heb deze week alle Oscargenomineerde films beginnen kijken om ze aan een testje te onderwerpen om te kijken hoe vrouwvriendelijk ze zijn. Helaas is het resultaat niet zo positief en daarom mijn post: Hoe vrouw(on)vriendelijk zijn de Oscar 2015 genomineerden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:04

Mijn posts komen vaak om 8 uur 's ochtends online, als ik ze vooraf instel.
Anders vaak rond half 9, 9 uur.
In de middag online zetten werkt minder en vind ik zelf ook niet zo fijn, alhoewel ik niet weet waarom :')

Glitter Goblin

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:52

Zelf ook nog een blogpost dat vandaag online gekomen is. Het is een persoonlijke geworden, even al mijn gedachten en frustraties eruit geknald.

paasei Zooi

Volgende keer wil ik graag een informatieve opinion-blog neerzetten. Kijken of dat lukt :)

Oh, overigens heb ik toch mijn layout aangepast, ander thema genomen :) Kwam toch beter uit de verf. Heb me ook al geabonneerd op een paar van jullie blogs, zo inspirerend-verschillend!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:28

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:33

-O- Sterkte Flux :(:)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:19

Mooi kleurtjes nagellak meiden!

Mijn posts lopen gewoon een stuk minder als ik ze om 15.00 post.

Ik schrijf mijn stukjes vaak van te voren en lees het zelf een keer na. Ik heb geen talenknobbel (bèta muts) dus mijn stukjes zijn absoluut niet foutloos. Als iemand een foutje vind vind ik het ook wel prettig als ik daarop gewezen word.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:28

Sterkte Flux, heftig!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:29

Bedankt iedereen :)

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:35

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:40

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 14:08

WiancaR schreef:
Dat is wel mogelijk en nog vrij makkelijk ook. Stelt vrij weinig voor. Welke PS heb je Marrleen?

Ik heb Photoshop CC. Ik heb voor deze gekozen omdat ik ook Audition CC en Première Pro CC heb. Het is me gisteren gelukt om een gif te maken, alleen is de snelheid nog wel een puntje... :D :D

Straks ga ik alle blogs bijlezen, als ik weer thuis ben haha.