Op stal was het goed te doen. Luike waren tegen elkaar opengezet dus waaide heerlijk door. Nu komen hier aardig donkere wolken binnendrijven, hoop dat het afkoelt, maar niet gaat regenen voor half 9, want ik moet nog paardrijden
het is hier warm... maar gelukkig waait het dat maakt het wat aangenamer.. Ze hadden het op tv over onweer vanavond/ vannacht maar als ik op internet kijk komt er alleen maar regen aan
Warm! zo heet op de wei,mja de paarden moesten nieuwe strepen hebben,ze zaten weer vol dazen. Ze hebben nu een nieuw zebrajasje,alleen is het geen Oranje maar Lila.Ook Veerust gespoten,paarden hebben geen last meer v.d. dazen en vliegen. Uitslag v.d. echo: geen rare dingen te zien,maar ik moet wel op afspraak komen bij de H.A. woensdag.
De wind is weg! ik denk dat dit stilte vor de storm betekend.Ook is er niet 1 zwaluw in de lucht te zien,en de andere vogels zijn ook naar huis gevlucht.
't Is hier steeds warmer aan het worden, lijkt wel
gohya
Geplaatst: 05-08-13 17:50
Ja super benauwd word het!het trekt ook helemaal dicht nu. Nu 31 graden op de teller. H.A. gaat verder kijken waarom me buik zo dik is.Ik heb hem echt niet opgeblazen,duh.
[had ik al een foto laten zien van me buik?]
dravergekkie
Geplaatst: 05-08-13 18:04
quartel schreef:
Gelukkig gohya.....geen gekke dingen gevonden Fijn idee
Ik ben zo loom als maar zijn kan......te warm...... En een ventilator op je ogen daar word je blijkbaar ook al niet fit van
Hier is het al enige tijd zwaar bewolkt en benauwd. Maar voorlopig nog geen onweer of regen te bespeuren. zal ook alles doorsturen magda! Fijn gohya dat er niks ergs gevonden is!