Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Mag ik jullie ervaringsexperts om hulp vragen?
Ik heb een heel leuk jurkje gezien, maar het is steeds uitverkocht. Nu zag ik hetop marktplaats staan bij een soort marktplaats winkel.
http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dam ... b9c5b7a618
Ik kan niks vinden aan reviews over haar en ik vind de prijs errug goedkoop.
Ik kan niks op komen halen en moet vooraf betalen. Wat zeggen jullie?
Kitty1985 schreef:Argh..
Ik heb met enige spoed zwarte schoenen nodig, moet wel kwaliteit zijn dus gezocht op palladium.
Mijn huidige zwarte schoenen zijn aangepast, maar kan hier nog geen uren op lopen.
Bod gedaan op zgan palladiums.
Krijg ik gisteravond toen ik aan het werk was mail dat ze akkoord gaat met mijn bod, kon niet meteen terugmailen. Kijk ik uur later mailtjes van marktplaats dat ik 2 keer overboden ben.
Toen ik vannacht thuis kwam direct gemaild om gegevens.
Maar ze reageert niet meer....zal wel aan de hoogste bieder na mij verkopen![]()
Ze mailde vanaf iphone.
Kitty1985 schreef:Als ik akkoord ga met een bod, en er word ineens hoger geboden.
Dan is het pech voor mij, ga dan niet ineens mijn akkoord intrekken en hem aan de hogere bieder verkopen.
Kan inderdaad dat ze nog geen tijd heeft gehad.
Bij de meeste banen/school heb je toch wel een pauze lijkt mij.
Dat had ik gister niet, maar was dan ook geen baan maar vrijwilligerswerk
HTM schreef:Kitty1985 schreef:Als ik akkoord ga met een bod, en er word ineens hoger geboden.
Dan is het pech voor mij, ga dan niet ineens mijn akkoord intrekken en hem aan de hogere bieder verkopen.
Kan inderdaad dat ze nog geen tijd heeft gehad.
Bij de meeste banen/school heb je toch wel een pauze lijkt mij.
Dat had ik gister niet, maar was dan ook geen baan maar vrijwilligerswerk
Er kan toch een andere reden zijn waarom niet nog niet gemaild heeft.
En als ik werk, dan ga ik echt niet voor mijn lol in de pauze mensen mailen die spullen willen via MP.
Heb wel betere dingen te doen in mijn pauze.