Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:36

OEH ik ga zondag over 2 weken weer met de trein en heb ernu al zin in ookal zal de trein bomvol zitten Clown Met de trein is dat niet erg, in de bus en tram erger ik me daar wel aan Scheve mond

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:37

Nors opkijken Werkzaamheden waarvan ik niets wist, waardoor ik het begin van de film heb gemist. Jammer hoor, ik had wel zin in een historisch verantwoorde film Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:37

Zo had vanmorgen een trein zonder verwarming, wel zitplek maar een uur zitten bibberen Nagelbijten / Gniffelen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:43

Aahhrg.. Dat is echt k*t zeker met dit weer.. brr..

Nou had ik een vraagje, lopen jullie eigenlijk al in winterjassen? Op station ben ik vaak de enige met een regenjas of geen jas Tong uitsteken (soms is dat wel koud maar liever dat dan ik met winterjas op fiets moet en dat ik me rotzweet *ik hou nogal van haasten Haha! *)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:44

Ik heb een soort van tussenjas, maar ik ga morgen overstappen op winterjas, want ik begin het nu toch echt wel koud te krijgen, zeker als de intercity voorbij dendert, wat een wind neemt die mee..

Of voor als de verwarming het morgen weer niet doet Clown Nou dan stap ik echt uit en ga ik met de intercity via utrecht..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:23

Ik loop al zo'n 1,5 a 2 maanden in m'n winterjas...

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:25

Lekker dan dat de verwarming het niet deed. Scheve mond

Ik loop nog steeds in m'n zomerjas. Huilen van het lachen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:27

Ik heb nu al een paar weken m'n winterjas aan.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:49

Ik draag helemaal geen jas. Huilen van het lachen

Ik heb er echt schijt aan dat de laatste treinen altijd al rond 12 uur zijn.. Niet handig. Scheve mond

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:03

Nee, dat is zeker niet handig, zeker met concerten/stappen ofzo.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:11

Inderdaad, behalve de treinen op het nachtnet dan.

Vandaag liep het weer niet zo lekker met de treinen, heen en terug (lichte) vertraging gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:30

Ik ga zo ook maar weer eens richting station, serieus ik hoop dat nu wel de kachel werkt in de trein het was zo koud vanmorgen en de trein was toch vrij vol..

Geen flirt vanmorge ntrouwens Scheve mond

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:46

Balen Unwritten... Ik hoop met je mee dat er een kachel is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:19

Ik heb al dit jaar al 2 winterjassen gekocht en ga maandag voor de 3e Vork
Want nu heb ik een lange en een korte en ik wil een leren strakke korte en dan gaat mijn nu korte nieuwe mijn paardenjas worden want mijn paardenjas is kapot xD

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:21

Ik vind in de trein zitten ook niet heel erg buiten de spits om. Lekker een beetje naar buiten kijken en muziek luisteren. Lekker relaxt toch en nog goedkoop ook als je een ov hebt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:32

En de kachel deed het Lachen Het was lekker rustig in de trein van half 7 (voor de afwisseling eens niet gemist), dus kon lekker op mn gemakje zitten Lachen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:35

En Unwritten, heb je er van genoten dat je eens kon zitten? Tong uitsteken

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:37

Ik ga dan niet met de trein maar met de bus, lekker wakker worden, muziekje aan. Lekker nog even dagdromen. Nog even in je eigen wereldje tot je de bus uit stapt en je de dag begint.Ja
Ik vind het lekker wakker worden! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:38

Ik kon gelukkig vanmorgen ook zitten, de plekinpikker was er niet, oftewel meneer flirt Clown

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:39

Ik reis vier dagen per week met de trein, zo'n 45 minuten enkele reis.
Vandaag had ik op de terugweg, 30 minuten vertraging. Waardoor ik pas kwart over zeven bij stal was.

De terugweg is het altijd druk, maar aangezien het een stoptrein is, is het ook snel weer rustiger.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 10:26

Het was vanochtend heeel erg gezellig in de trein, opgestapeld staan in de stoptrein, daarna had ik gelukkig een zitplaats in de intercity en vervolgens in de bus weer staan. Waarom snapt de NS niet dat het en spits is en er een verstoring is, waardoor er minder treinen rijden, dat de treinen dan maar wat langer moeten, of alles vertraging heeft, doordat in/uitstappen tijd duurt. Normaal staat er op Schiphol een intercity tot aan de noodtrap, nu tot de laatste hellingbaan en er moesten mensen voor 2 treinen in.

Espiranza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:08

met de trein vindt ik ook heerlijk als ik op rotterdam centraal een trein ziet staan moet ik er echt inzitten (zeker een internationale trein)

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:15

Horsefreak schreef:
Het was vanochtend heeel erg gezellig in de trein, opgestapeld staan in de stoptrein, daarna had ik gelukkig een zitplaats in de intercity en vervolgens in de bus weer staan. Waarom snapt de NS niet dat het en spits is en er een verstoring is, waardoor er minder treinen rijden, dat de treinen dan maar wat langer moeten, of alles vertraging heeft, doordat in/uitstappen tijd duurt. Normaal staat er op Schiphol een intercity tot aan de noodtrap, nu tot de laatste hellingbaan en er moesten mensen voor 2 treinen in.

Bij een verstoring is het matrieel en het personeel vaak ook niet op de juiste plek, waardoor het moelijk word om langere treinen in te zetten.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:50

Espiranza schreef:
met de trein vindt ik ook heerlijk als ik op rotterdam centraal een trein ziet staan moet ik er echt inzitten (zeker een internationale trein)

Idd ik word ook altijd gek als ik een internationale trein zie (bijv naar wenen, polen/rusland.. ) dan word ik helemaal jaloers Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:27

Misser schreef:
Ik loop al zo'n 1,5 a 2 maanden in m'n winterjas...

ik ook ^^
met warme sjaal, en sochtends op de fiets ook mn handschoenen ^^ ( wel dunne nog Tong uitsteken)
ik had geen zomer jas.. en na een paar keer met mn vest op de fiets gezeten waarna ik een onverwachte plensbui over me heen kreeg (en dus compleet doorweekt op t station aan kwam, koud in de trein, in de metro, 1.5 uur later bijna opgedroogd, nog 5 minuten naar school gelopen, WEER helemaal doorweekt geraakt, volgende dag verkouden) heb ik mn winterjas aangetrokken.
ik ben echt een vreselijke koukleum..en vraag me ook nu al af hoe ik de winter door moet komen als ik nu al mn winterjas en sjaal en handschoenen aan moet om t warm te houden ^^