Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarchaL schreef:Pff, precies een topic wat ik nu wel kan gebruiken! Morgen om 14.00 moet ik namelijk op voor mijn BE![]()
Ik heb een cursus gehad van nu 5 uur over meerdere dagen. Morgen heb ik nog 1 uur les en daarna moet ik op. Ik zag het in eerste instantie erg somber in... Ik had het gevoel gewoon niet, bochtje achteruit lukte me nog net maar inparkeren..... Ojee, het was echt een drama....
Mijn vriend is me gister en vandaag even komen helpen en inmiddels lijk ik het licht te hebben gezienZowel gisteren als vandaag wel een keer of 7 probleemloos in kunnen parkeren. Opeens begrijp ik het ook gewoon. Hopelijk verpesten mijn zenuwen het morgen niet voor me....
Renske_W schreef:En met het gevoel... Ik ken het helemaal
Ik begin het nu ook eindelijk een beetje door te krijgen.
MarchaL schreef:Renske_W schreef:En met het gevoel... Ik ken het helemaal
Ik begin het nu ook eindelijk een beetje door te krijgen.
Tja, lastig uit te leggen als je het gevoel nog niet helemaal hebt... Met wat hulp kreeg ik hem wel in een bocht achteruit maar bij kleine correcties (vooral bij achteruit inparkeren) voelde ik gewoon niet hoe ik het moest doseren. Inmiddels gelukkig wel maar ik moet zeggen dat ik dit puur heb gekregen door zelf te oefenen, niet door mijn lessen...
Bleghh, ik begin echt zenuwachtig te worden nu... Hopelijk kan ik mijn zenuwen straks onder bedwang houden tijdens het rijden... Niet dat ik ineens allemaal achterlijke capriolen uit ga halen ofzo
Nymphadora schreef:Ik heb mijn rijbewijs nu 3 maanden ongeveer en ik denk dat ik al bijna aan de 2500 a 3000 km zit als het niet meer is
Ik vind het heerlijk om te rijden
auk schreef:Met het examen bepaald de examinator op welke manier jij af moet rijden. Als jullie een TomTom in de lesauto hebben en hij zegt dat jullie daarop moeten rijden, zul je daarop ook moeten rijden. Dat is hetzelfde als dat je een clusteropdracht krijgt, dan zeg je toch ook niet: oh, maar kunnen we niet naar een coördinatiepunt rijden? In mijn lesauto was geen TomTom, anders had ik daarmee ook moeten afrijden (examinator heeft er beide keren naar gevraagd of we hem hadden)
MyQuincy schreef:Ik ben aan het wachten, hier in de buurt is een onwijze wachtrij met afrijden en mijn instructeur heeft een eenmansbedrijf en koopt dus niet in.
Ik kan 19 september voor de tussentijdse toets met de vrijstelling verkrijgen.
21 oktober mag ik afrijden.
Betreft navigatie, je examinator bepaald, daarbij hoop ik op navigatie, die zegt in ieder geval op tijd of je links of rechts moet, mn instructeur doet wel eens expres als ik al dwars voor de weg sta pas zeggen dat ik rechts moet...