Komt een vriendje naast haar staan, staart me in mijn gezicht aan en vraagt aan Lisa: "Wie is dat?"
Lisa antwoordt:"Das mijn stiefmoeder. Maar dit is een aardige, hoor!!"
Hihihi...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mardjai schreef:Wij waren in de dierentuin en mijn zoon (toen een jaar of 2) zag zo mooie minemant (olifant)
Tijdje terug wilde we shoarma bestellen dus ik vraag aan de kids wat willen jullie, een broodje shoarma of liever spareribs, zeg mijn dochter van 7 dood leuk ik wil een broodje spermaze wilde dus spareribs, maar omdat broer lief broodje shoarma riep versprak ze zich
eline_di schreef:Mijn zusje zei toen nu 4 was twee bijzondere dingen.
"Dat is een complex probleem"
"Het akoestischsignaal weerklinkt" (de telefoon)
Hoezo bijdehand?
newton schreef:dochter van een kennisje van mij (5jaar).
Zit in de leeftijd dat ze vanalles vraagt, waarom is dit, waarom is dat.
Zat bij me achterop de fiets en vraagt: waarom haal jij mij op en niet mama,
Ik antwoord: daarom.
Zij weer: waarom zegt toch iedereen daarom, dan weet ik het nog niet.
Leanee schreef:Ik heb eens een hele strip van ''de pil'' weggeslikt toen ik een jaar of 3 was..
En m'n broer heeft toen hij een jaar of 3 was eens een pot mayonaise uit de koelkast gepakt en daar onze twee katten (die waren zwart) mee ondergesmeerd. Toen die klaar waren, waren de ramen aan de beurt..
Toen m'n ouders wakker werden en de woonkamer inliepen zagen ze in een keer iets wits voorbijlopen.. Toen wisten ze al dat hij bezig was geweest
Vandaag was ik op de verjaardag van m'n neefje, en waren we allemaal "lang zal hij leven" aan het zingen.. Maar dat ging met nogal veel kabaal en in een keer zegt hij: SSST!!! STOP!!! POLITIE!
blijkt dus dat m'n oom en tante hem hebben aangepraat dat wanneer hij erg luidruchti is de politie dan komt