Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leeuwnie

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:49

Ik bracht mijn stiefdochter Lisa van 5 naar school.

Komt een vriendje naast haar staan, staart me in mijn gezicht aan en vraagt aan Lisa: "Wie is dat?"
Lisa antwoordt:"Das mijn stiefmoeder. Maar dit is een aardige, hoor!!"

Hihihi... Lachen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:56

Vroeger ik:
Kijk mama, een ieguig, achter het streepje Huilen van het lachen
(een vliegtuig, en dan zit er van die witte uitlaatgas ofzo achter en ipv ervoor erachter Clown )

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:58

Neefje van mijn vriend (3jaar):
Dit is MIJN Willeke Lovers

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:43

"Juf, waar is het stof en waar is het blik? "

Vertaling: waar is de stoffer & blik ?

Meisje uit mijn groep 2/3 stage klas Lachen

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:46

mardjai schreef:
Wij waren in de dierentuin en mijn zoon (toen een jaar of 2) zag zo mooie minemant (olifant)
Tijdje terug wilde we shoarma bestellen dus ik vraag aan de kids wat willen jullie, een broodje shoarma of liever spareribs, zeg mijn dochter van 7 dood leuk ik wil een broodje sperma Clown ze wilde dus spareribs, maar omdat broer lief broodje shoarma riep versprak ze zich Haha!

Hahaha Clown Clown Clown

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:17

eline_di schreef:
Mijn zusje zei toen nu 4 was twee bijzondere dingen.

"Dat is een complex probleem"
"Het akoestischsignaal weerklinkt" (de telefoon)

Hoezo bijdehand? Lachen

woot, dat zeg ik op 17 jarige leeftijd nog neit eens Huilen van het lachen

Hmm ik ken geen leuke kinderuitspraken, alleen droge uitspraken die ik op school hoor Tong uitsteken

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:22

Mijn neefje van 3 moest een keer naar de dokter omdat hij was gevallen en hij een hele erge bloedneus had.
"Ga jij mijn neus eraf knippen?"

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:31

ik heb iets meegemaakt met mijn dochtertje van bijna 2 (31januari) we zaten vorige week zaterdag in een wok restaurant en we waren eigenlijk al klaar,waren ons drinken nog aan het opdrinken toen er een familie binnen kwam,ze waren heel donker van huidskleur,mijn dochter ziet de vader van het gezin en begint naar de man te wijzen en roept kei hard AAP,en dat een keer of 4 achter elkaar. Bloos Bloos Bloos Bloos
ik wist niet hoe snel ik haar uit de kinder stoel moest trekken,en heb haar langs mij op een stoel gezet,uit het zicht van die familie.
ik schaamde mij eigen dood,was echt erg,en tegelijk krijgen de vrienden van mij de slappe lach,ik wist niet hoe snel ik er weg moest komen haha
kan er nu om lache,maar op dat moment kon ik wel dor de grond gaan,ik heb haar proberen uit te leggen dat het gewoon mensen zijn die daar komen eten,maar ik weet niet of ze het snapte,want 2 dagen daarna zag ze in een boek een donkere man staan,en dat was volgens haar ook een aap.
word toch echt tijd dat we eens naar de apenheul gaan,hopelijk ziet ze het verschil. Bloos

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:45

@amazone77, komt vaker voor hoor, een vriendin was daar ook heilig van overtuigd toen ze voor de 1e keer donkere mensen zag Tong uitsteken

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:47

o gelukkig is mijn dochter niet de enigste dan Haha! Bloos

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:21

't Zoontje van m'n oud staleigenaar (7 jaar) wilt niet meer geknipt worden door een mannelijke kapper.
Een mannelijke kapper had een keer gezegd dat ie 'm wel even kaal zou scheren. Nou janken joh! Janken! En hij rende gelijk de salon uit, en z'n vader moest nog wel geknipt worden. En toen heeft ie de hele tijd op het stoepje gezeten, tot z'n vader klaar was.
Geen man komt meer aan zijn haar, alleen nog mooie vrouwen Sigaar (zijn woorden!)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 18:14

Mijn vader is een indo, getinte huid en (hij had) zwart haar.
Ons buurjongetje zat vroeger altijd heel netjes stil, sprak netjes met 2 woorden, at met bestek, knoeide nooit en was altijd heel braaf als mn vader er bij was.

Wat bleek, hij dacht dat sinterklaas zwartepiet had gestuurd om hem in de gaten te houden... arme jongen....

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 15:52

aawh Tong uitsteken hoe zijn julie daarachter gekomen? Tong uitsteken

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:02

Huilen van het lachen ROFL Hahaha idd hoe kwamen jullie daarachter dat hij dat dacht?

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:07

hahaha, lachen al die uitspraken.

Een kind uit mn klas had van de week ook zoiets grappig. We hadden het over de herfst. en toen liet ik een blad zien, wees de nerven aan en vroeg wat dat waren.
Toen zei een kind: "Dat is de keel van dat blaadje juf!"

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:54

de kleine meid (net 2) van mijn instructrice/vriendin is 2 keer bij mij thuis geweest (zij wonen zelf op een boerderij, en ik in een woonwijk) en laatst reden mijn instructrice en haar dochtertje door een woonwijk zegt die boef ineens:
"Mama: fefenie koeke eten" (Mama Stephanie koeken eten) hihihi, ze dacht dus dat ze bij ons op de koffie zouden gaan en dan kreeg ze vast wel een koekje hihihi...

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:55

Ik heb eens een hele strip van ''de pil'' weggeslikt toen ik een jaar of 3 was..

En m'n broer heeft toen hij een jaar of 3 was eens een pot mayonaise uit de koelkast gepakt en daar onze twee katten (die waren zwart) mee ondergesmeerd. Toen die klaar waren, waren de ramen aan de beurt..
Toen m'n ouders wakker werden en de woonkamer inliepen zagen ze in een keer iets wits voorbijlopen.. Toen wisten ze al dat hij bezig was geweest Tong uitsteken

Vandaag was ik op de verjaardag van m'n neefje, en waren we allemaal "lang zal hij leven" aan het zingen.. Maar dat ging met nogal veel kabaal en in een keer zegt hij: SSST!!! STOP!!! POLITIE!
blijkt dus dat m'n oom en tante hem hebben aangepraat dat wanneer hij erg luidruchti is de politie dan komt Tong uitsteken

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:25

Heerlijk al die verhalen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:27

Geweldige uitspraken de laatsten *LOL*
Vind de aap het leukst *LOL*

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:38

Vandaag zat ik gezellig met mijn moeder beneden op de bank een oude film te kijken van mij en mijn broertje en de buurvrouw.
We gingen daar friet eten maar mijn broertje kon de r niet uitspreken dus zei altijd fliet eten *het was ook altijd blood ipv brood Clown*
Maar toen zaten we dus bij de buurvrouw binnen zegt ze, Boet als je friet goed zegt krijg jij van mij lekker frietjes.
Dat kind helemaal zijn best doen maar het lukte niet zegt hij opeens: Patat!!! Nagelbijten / Gniffelen
Hoezo bijdehand Clown

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:40

Verstandelijk gehandicapt jochie bij mn vader&moeder op school:

Hij is de lepels in het laatje aan het leggen zegt ie : '' Zo de lepels liggen ook weer netjes opgebaard ''

Z'n oma was vorige week overleden.. vandaar de link.

newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:15

dochter van een kennisje van mij (5jaar).
Zit in de leeftijd dat ze vanalles vraagt, waarom is dit, waarom is dat.
Zat bij me achterop de fiets en vraagt: waarom haal jij mij op en niet mama,
Ik antwoord: daarom.
Zij weer: waarom zegt toch iedereen daarom, dan weet ik het nog niet.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:54

newton schreef:
dochter van een kennisje van mij (5jaar).
Zit in de leeftijd dat ze vanalles vraagt, waarom is dit, waarom is dat.
Zat bij me achterop de fiets en vraagt: waarom haal jij mij op en niet mama,
Ik antwoord: daarom.
Zij weer: waarom zegt toch iedereen daarom, dan weet ik het nog niet.

Heerlijk wat een bijdehand antwoord! Haha!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:05

Tijdens een onderlinge wedstrijd: "Juf, mijn pony wil eten, maar hij heeft zijn GEbit nog in!"

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:11

Leanee schreef:
Ik heb eens een hele strip van ''de pil'' weggeslikt toen ik een jaar of 3 was..

En m'n broer heeft toen hij een jaar of 3 was eens een pot mayonaise uit de koelkast gepakt en daar onze twee katten (die waren zwart) mee ondergesmeerd. Toen die klaar waren, waren de ramen aan de beurt..
Toen m'n ouders wakker werden en de woonkamer inliepen zagen ze in een keer iets wits voorbijlopen.. Toen wisten ze al dat hij bezig was geweest Tong uitsteken

Vandaag was ik op de verjaardag van m'n neefje, en waren we allemaal "lang zal hij leven" aan het zingen.. Maar dat ging met nogal veel kabaal en in een keer zegt hij: SSST!!! STOP!!! POLITIE!
blijkt dus dat m'n oom en tante hem hebben aangepraat dat wanneer hij erg luidruchti is de politie dan komt Tong uitsteken

Haha die van je broertje doet me denken aan mijn vriend, die schijnt toen ie 3 was de boterhammen met pindakaas in de videorecorder gestopt te hebben Vork