Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:ik ga ook meedoen met de staking van Ilzjuh
en die van MissJ vind ik ook wel wat
dan ga ik 40 uur werken voor 80 uur loon
MissJ schreef:Ilzjuh schreef:Natuurlijk! Samen staan we sterk toch?
Koop jij de eieren? Dan haal ik het vuurwerk![]()
Michelle__ schreef:Wij net ook gestaakt
Michelle__ schreef:Wij net ook gestaakt
MissJ schreef:Koop jij de eieren? Dan haal ik het vuurwerk![]()
Ier schreef:MissJ schreef:
Koop jij de eieren? Dan haal ik het vuurwerk![]()
Vergeet geen wc-rollen. OH en stenen om ramen in te gooien!:D
MissJ schreef:Evelli schreef:ik ga ook meedoen met de staking van Ilzjuh
en die van MissJ vind ik ook wel wat
dan ga ik 40 uur werken voor 80 uur loon
Nee, je snapt het niet. Je hebt toch geen tijd voor social life als je 40 uur werkt?![]()
K_im schreef:Je moet toch kunnen mee pratenIk denk dat dat een van de redenen zal zijn
Ilzjuh schreef:K_im schreef:Je moet toch kunnen mee pratenIk denk dat dat een van de redenen zal zijn
Ik kan ook meepraten en ik volg het vanaf een afstand.
katiavl schreef:Ik ga mee staak, want wil rijk. Fiets arme mensen
K_im schreef:ik ook, maar je moet er natuurlijk ook nog eens 'bijhoren'.
mel_shet schreef:Twas echt niet leuk meer.
mel_shet schreef:Bij mij was het vandaag echt vreselijk
We werden in de pauzes binnen gehouden. In de grote pauze heeft er iemand op het brandalarm gedrukt. Dus hele school rent naar buiten.
3 andere scholen voor onze school Congierge is door leerlingen van andere scholen in elkaar geslagen. Hekken open gebroken, bij ons in de stad, is er zelfs door de ME met nitraatbommen gegooit, en traangas, omdat ze 30 ruiten in hadden gegooit. Echt stinkmodder dag vandaag![]()
Twas echt niet leuk meer.
We werden in de pauzes binnen gehouden. In de grote pauze heeft er iemand op het brandalarm gedrukt. Dus hele school rent naar buiten.
3 andere scholen voor onze school Congierge is door leerlingen van andere scholen in elkaar geslagen. Hekken open gebroken, bij ons in de stad, is er zelfs door de ME met nitraatbommen gegooit, en traangas, omdat ze 30 ruiten in hadden gegooit. Echt stinkmodder dag vandaag![]()
3 andere scholen voor onze school Congierge is door leerlingen van andere scholenin elkaar geslagen. Hekken open gebroken, bij ons in de stad, is er zelfs door de ME met nitraatbommen gegooit, en traangas, omdat ze 30 ruiten in hadden gegooit. Echt stinkmodder dag vandaag![]()
Muzefee schreef:Wat ik nog het domst van alles vind is dat 9 van de 10 leerlingen niet eens WETEN waarvoor ze staken. Helaas, meeloperij kun je zoiets wel noemen. Denk overigens dat scholen zelf ook beter hadden kunnen ingrijpen en hoop dat er sancties voor die leerlingen komen.