Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:30

Schimmelig : aparte dingen zeg! vooral die eerste...

Danae... uhmmm ik die niets bijzonders, alleen een heel aandachtig en heel happy kijkend paardje Bloos

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:30

Haha.. Huilen van het lachen
Briljant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:31

ahh hahah dacht al Tong uitsteken

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:31

zeg dat dan Tong uitsteken ik dacht dat je bedoel geesten gedoe op fotos Tong uitsteken

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:32

shadowflower schreef:
zeg dat dan Tong uitsteken ik dacht dat je bedoel geesten gedoe op fotos Tong uitsteken

Beetje humor mag toch ook wel eventjes??? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:32

hihi zekers, ik ben ook erg melig geworden door dit toppic en bepaalde mensen hier Knipoog hahaha...

wel een apart verhaal trouwens! zo te zien is het ondanks de slechte start een heel happy paardje geworden
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-07 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:34

Maar, wil niet zeggen dat het zeker een onverklaarbaar medisch wonder is, hoor... Ben supertrots op haar...

Ze "spoort" wel niet helemaal, maar dat nemen we maar voor lief... past dan goed bij me, niet dan?
Laatst bijgewerkt door Danae op 09-07-07 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:37

Haha! moet je ook zijn t is een schitterend paard Ja

niemand verder wat onverklaarbaars?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:38

Debo schreef:
Haha! moet je ook zijn t is een schitterend paard Ja

niemand verder wat onverklaarbaars?

Oh, enorm veel dingen... maar ben bang dat het allemaal erg 'aards' is verder Lachen

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:39

Ik heb geen foto's met bollen ofzo, als je dat bedoelt... wel verhalen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:40

verhalen, foto's maakt niet uit... alles leuk Haha!

hebben jullie trouwens wel eens aura's gezien? ik heb het 1 x gehad bij een paragnost, zo raar

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:45

Debo schreef:

hebben jullie trouwens wel eens aura's gezien? ik heb het 1 x gehad bij een paragnost, zo raar

Dat lijkt mij een heel aparte ervaring.

Ik heb meer een soort van gehyped 6e zintuig en pik bepaalde dingen sneller op dan een ander dat zou doen, maar om dat nou te beschrijven als paranormale gave, naaa Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:45

Yep, dat heb ik wel eens gezien (1 keer maar overigens). Lachen

Hebben jullie ervaringen met uittredingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:46

schimmelig; beestje hsp mischien?

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:47

Wat zijn uittredingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:47

ik ook maar 1x helaas zou het wel verder willen ontwikkelen... geen idee aleen hoe...

uittredingen doe ik niet aan, lijkt me dood eng Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:48

traan_beauty schreef:
Wat zijn uittredingen?

dan treed je ziel uit je lichaam, en 'zweef' je erboven zeg maar Nagelbijten / Gniffelen

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:49

Debo schreef:

Aura's zie ik altijd wel... maar heb er verder niets mee en doe er verder ook niets mee. Zo is het bij mij eigenlijk begonnen toen ik jong was... dacht dat iedereen die kleurtjes zag...

Maar goed, verhalen...

Weer een eigen verhaal, hoor...

Ik heb zelf 3 paarden, die aan huis staan. Als ik uit mijn raam kijk en de paarden staan op stal, hangen de 3 dames meestal 's avonds met hun koppies buiten de deur. Zo ook die avond...

Ik zit op de bank en het middelste paard trok mijn aandacht, stond wat te suffen uit haar deur en verder eigenlijk niets bijzonders. Toch kreeg ik een onaangenaam gevoel en ging naar buiten. Gewoon gegeten, gewoon gemest, geen vreemde dingen verder, maar toch was er iets... Handen erbij en gevoeld wat er zat en ik kwam uit op een voorbeen. Paard uit stal gehaald, even laten lopen in de paddock, maar zag eigenlijk niets.

Ik kon het niet laten rusten, dus de looplamp erbij gehaald, het was donker buiten en dus het zicht niet zo scherp, toch even in de voet kijken. Hoeven uitgekrabt, wat staan timmeren op haar voet, maar geen reactie..

Nee, ik kon het niet laten gaan. Ik de hoefsmid bellen, op zaterdagavond... hij moest komen... waarom, dat kon ik hem niet vertellen, er was iets, maar ik wist niet wat..

De dag erna (op zondag) kwam de smid en deze ging kijken met zijn tang en ging wat snijden in de straal, geen reactie...

Wat nu, vroeg hij??? Doorsnijden, vond ik... Ja, maar dan kom ik in het leven... Maakt niet uit, het moet open..

En jawel, een enorme woekering kwam tevoorschijn, straalkanker...

Hoe kan dat nou, zegt ie??? Geen idee, geen verklaring voor... wel een rotgevoel...

Dierenarts erbij, hoefsmid erbij, plek weggesneden en ik had toen al het gevoel dat ze 2 maanden later weer terug konden komen... Onzin, zegt de da...

Op de dag af 2 maanden later hetzelfde verhaal... inderdaad het was weer terug.

Heb in dat weekend aan het magnetiseren geweest, s maandags zouden ze terug komen om weer te snijden, maar, de plek was verdwenen, niets meer te zien!!! Tis ook nooit meer terug gekomen...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:50

Debo schreef:
schimmelig; beestje hsp mischien?

Nee dat denk ik niet, want kan mij niet zo vinden in de complete omschrijving. Een deel klopt er maar van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:52

Danae schreef:
Debo schreef:

Aura's zie ik altijd wel... maar heb er verder niets mee en doe er verder ook niets mee. Zo is het bij mij eigenlijk begonnen toen ik jong was... dacht dat iedereen die kleurtjes zag...

Maar goed, verhalen...

Weer een eigen verhaal, hoor...

Ik heb zelf 3 paarden, die aan huis staan. Als ik uit mijn raam kijk en de paarden staan op stal, hangen de 3 dames meestal 's avonds met hun koppies buiten de deur. Zo ook die avond...

Ik zit op de bank en het middelste paard trok mijn aandacht, stond wat te suffen uit haar deur en verder eigenlijk niets bijzonders. Toch kreeg ik een onaangenaam gevoel en ging naar buiten. Gewoon gegeten, gewoon gemest, geen vreemde dingen verder, maar toch was er iets... Handen erbij en gevoeld wat er zat en ik kwam uit op een voorbeen. Paard uit stal gehaald, even laten lopen in de paddock, maar zag eigenlijk niets.

Ik kon het niet laten rusten, dus de looplamp erbij gehaald, het was donker buiten en dus het zicht niet zo scherp, toch even in de voet kijken. Hoeven uitgekrabt, wat staan timmeren op haar voet, maar geen reactie..

Nee, ik kon het niet laten gaan. Ik de hoefsmid bellen, op zaterdagavond... hij moest komen... waarom, dat kon ik hem niet vertellen, er was iets, maar ik wist niet wat..

De dag erna (op zondag) kwam de smid en deze ging kijken met zijn tang en ging wat snijden in de straal, geen reactie...

Wat nu, vroeg hij??? Doorsnijden, vond ik... Ja, maar dan kom ik in het leven... Maakt niet uit, het moet open..

En jawel, een enorme woekering kwam tevoorschijn, straalkanker...

Hoe kan dat nou, zegt ie??? Geen idee, geen verklaring voor... wel een rotgevoel...

Dierenarts erbij, hoefsmid erbij, plek weggesneden en ik had toen al het gevoel dat ze 2 maanden later weer terug konden komen... Onzin, zegt de da...

Op de dag af 2 maanden later hetzelfde verhaal... inderdaad het was weer terug.

Heb in dat weekend aan het magnetiseren geweest, s maandags zouden ze terug komen om weer te snijden, maar, de plek was verdwenen, niets meer te zien!!! Tis ook nooit meer terug gekomen...

Wonderbaarlijk verhaal zeg!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:52

jeetje wat knap dat je zo door durft te zetten! Ik zou denken, dat ik het me verbeeld zou hebben.... echt respect voor jou dat je zo zeker bent van je gevoel!!

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:53

Uittredingen, heb het 1x meegemaakt, vond het niet prettig en het gebeurde ineens, jaren geleden... ik zag mezelf liggen, was op de bank in slaap gevallen en kon niet meer terug... doooooodeng.... daarna zoiets niet meer meegemaakt, zo heftig. Ik was echt in paniek, wilde iemand gaan bellen, maar kon niet bij de telefoon...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:53

jeetje dat lijkt me echt zooooo eng, ik zou ook panieken! Hoe ben je uiteindelijk toch terug gekomen?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:54

@ Danae: beseffen je paarden hoe zeer zij boffen met jou als caretaker.. Lachen

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:55

Debo schreef:
traan_beauty schreef:
Wat zijn uittredingen?

dan treed je ziel uit je lichaam, en 'zweef' je erboven zeg maar Nagelbijten / Gniffelen

Bah.. Clown . Moet ik niet aan denken.

Wow Danae, dat is wel een 'bijzonder' verhaal.