Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:34

Mayo schreef:
Andersom naar de vrijere mensen onder ons zou je dat ook zo kunnen beredeneren. Ze doen wat ze willen en vallen daar niemand mee lastig. Ze hebben puur een andere mening en handelen anders. Daarvoor hoeven ze niet veroordeeld te worden neem ik aan.

Kijk tuurlijk mogen jullie een mening hebben, maar wie zijn jullie om anderen te bestempelen? Live and let live, de een heeft lol en leeft op deze manier en de ander weer op een andere manier.

Wederzijds respect is wel zo prettig Lachen

Jouw ken ik niet persoonlijk dus kan daar geen antwoord op nemen, neem even je qoute. Of niemand een ander lastig valt met die houding, is nog discutabel. Sommige mannen kunnen verleidingen minder makkelijk weerstaan en als er drank in het spel is, stoere sfeer, dan val je er wel iemand mee lastig en die iemand zou wel eens een goed vertrouwend vriendinnetje kunnen zijn. Las nl dat er ook meiden zijn die zich niet storen aan het feit of een jongen bezet is. Soms doen ze het ook wel eens om een meisje dwars te zitten die ze niet aardig vinden, zou dat wellicht zijn omdat het jaloesie is? Ik zelf vind het nl respectloos naar jezelf toe als je je lijf inzet om een ander dwarst te zitten, iets even te "lenen" wat niet van je zelf is omdat je het ook wilt bezitten voor een moment. Om daar macht mee uit te oefenen, vind ik jammer dat je niet inziet dat je je zelf misbruikt.

Dan vraag ik mij ook af in hoeverre drank de regie bepaalt, sommige mensen hebben zich niet meer in de hand als ze te veel gedronken hebben. Dan is het toch ook niet echt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:35

Anoukie schreef:
Ik zou willen dat ik een lijst bijgehouden had Knipoog. Bij de 200 kusjes ben ik gestopt met tellen nl. Knipoog.

Dus jij bent weinig anders dan ik? Waar baseer je dat op??

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:38

russel schreef:
Anoukie schreef:
Ik zou willen dat ik een lijst bijgehouden had Knipoog. Bij de 200 kusjes ben ik gestopt met tellen nl. Knipoog.

Dus jij bent weinig anders dan ik? Waar baseer je dat op??

Jij leest selectief zeg Gaaaap. Svp beter lezen waar ik dat op baseer en kom dan nog maar eens terug. Godzijdank ben ik met sommige andere dingen heel anders dan jij, dat blijkt nu ook maar weer eens Knipoog.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:39

Jij beredeneert vanuit jezelf en veroordeelt anderen vervolgens. Erg bekrompen hoor russel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:45

Anoukie schreef:
Jij beredeneert vanuit jezelf en veroordeelt anderen vervolgens. Erg bekrompen hoor russel...

Hoezo bekrompen? Ik ben niet de enige die er zo over denkt, waarom hebben ze een programma als dames in de dop gecreeerd? drank en sex was wat hun leven beheersten.

Ik weet overigens zeker dat mijn man mij niet had benaderd als hij al had gezien dat ik met jan en alleman zoende en meeging. Je raakt snel bekend in het uitgaans leven, een naam heb je zo en dat is niet voor niks, niet alleen van die ene bekrompen doos zoals ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:46

Anoukie schreef:
Jij leest selectief zeg Gaaaap. Svp beter lezen waar ik dat op baseer en kom dan nog maar eens terug. Godzijdank ben ik met sommige andere dingen heel anders dan jij, dat blijkt nu ook maar weer eens Knipoog.

Je zegt het zelf en dat zegt m.i. genoeg, of het selectief is of niet, het is een uitspraak van jezelf.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 15:57

Anoukie schreef:
Iedereen oordeelt over anderen op basis van zijn eigen kijk op de wereld. Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:59

Russel, ik doelde even niet op de situatie van een bezette man Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:00

Mayo schreef:

Ze hebben niet allemaal Bezet op hun voorhoofd staan.

Maar misschien is vreemdgaan ook niet meer van deze tijd? Bestaat dat niet meer, gewoon lol met wie je tegen komt.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:01

russel schreef:
Je zegt het zelf en dat zegt m.i. genoeg, of het selectief is of niet, het is een uitspraak van jezelf.

Nogmaals, je leest selectief. Je koppelt nu 2 uitspraken van mij aan elkaar die los van elkaar gemaakt zijn.

SP, dat ben ik niet helemaal met je eens Lachen. Maar goed, dat zal wel door mijn vakgebied komen Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:03

Even om iets recht te zetten:
Ik heb geen lijstje bijgehouden!
Dit is een grove schatting!

Veel opstap (heeeel veel), en gewoon los gaan met vriendinnen, en ja, zo ging het gewoon!
Tjah, zoenen vind ik niet heel boeiend meer, zeker niet op stap!

Als ik echt verliefd ben ben ik in alles juist een stuk moeilijker, juist omdat ik dan heel onzeker wordt enzo!

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:31

mijn moto was altijd:
moedertje natuur heeft het niet voor niks zo lekker gemaakt dus waarom niet?
al hield ik het meestal bij wat friemelen en kussen.
voor het echte werk moet je (is wel zo handig) toch ee kamer of iets hebben (auto)
en leg dat maar uit aan je ouders elke week haha

vderder moet iedereen weten wat die met zijnlichaam doet.
wat anderen daar van zeggen hecht ik geen waarde aan.
als je de stempel hebt is het tijd om een nieuwe kroeg te zoeken

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:59

hey, ik las net ergens - nadat iemand de op merking maakte over een überseksueel (de opvolger voor de metrosexueel) na wat te googlen dit:

Geen tijd verliezen

De überseksueel duikt niet zomaar uit het niets op. Volgens de trendwatcher waren het de vrouwen die de laatste tijd bepaalden wat een man is. Mannen hebben zo een vervrouwelijking doorgemaakt, maar ze hebben hierbij één ding over het hoofd gezien: hun mannelijkheid. Daartegenover staat dat vrouwen steeds assertiever worden in relaties, zo bleek uit een studie van Salzman en haar collega's. Vrouwen willen opnieuw een sterke partner, geen doetje dat ze zo kunnen overrompelen. Meer dan drievierde van de 40.000 ondervraagden was het ermee eens dat vrouwen seksueel veel actiever zijn dan vroeger. In de groep 21- tot 29-jarigen wachtten mannen een vijftal afspraakjes om met hun date in bed te duiken, terwijl vrouwen het al vanaf het eerste of tweede afspraakje zouden doen. De vrouwen willen duidelijk hun tijd niet meer verliezen, mannen voelen zich onder druk gezet. Vrouwen zijn veeleisender geworden en de mannen zullen het geweten hebben!

hahaha....tijden veranderen!!!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:47

russel schreef:
Dan vraag ik mij ook af in hoeverre drank de regie bepaalt, sommige mensen hebben zich niet meer in de hand als ze te veel gedronken hebben. Dan is het toch ook niet echt?

Daar zit het em ook een beetje in. Drank maakt veel remmen los. Ik drink wel eens (soms wel wat vaker) maar ik kan altijd navertellen wat er gebeurt is die avond/nacht. Ik ben absoluut geen extreme drinkster en hou veel afstand van vooral onbekende jongens. Misschien is het ook wel door mijn verleden dat ik wat voorzichtig ben.

Citaat:
In de groep 21- tot 29-jarigen wachtten mannen een vijftal afspraakjes om met hun date in bed te duiken

Haha Haha! ik lig even dubbel. Heb momenteel een scharreltje en daar heb ik nu zo'n vier keer mee afgesproken. En ja hoor.... 'wanneer kan ik blijven slapen?' Meneer wil geen relatie maar wel een gezellig nachtje met me door brengen. Doei, doei Veel zullen het doen, maar ik vind dit wel een hele makkelijke instelling. Hij gaat het iig niet voor elkaar krijgen en daar ben ik ook heel duidelijk in. Dus kijken hoe waar de liefde is. Ik doe het dus zeker niet vanaf het eerste of tweede afspraakje Knipoog

Kan best begrijpen dat veel ermee in bed zullen duiken, maar ik voel me daar niet lekker bij en hou me vast aan mijn eigen principes Haha! Ik ga me niet anders voordoen dan dat ik ben.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:51

Mayo schreef:
Qimm schreef:
een vriendin van mij hield ik haar wilde jaren in een dagboek bij met wie en of dat leuk was Nagelbijten / Gniffelen

Ik doe dat soort dingen niet, ik ben een heel braaf, net meisje O:)

Bijna geloofwaardig Clown

Ik ben echt een net meisje, 3 jongens gezoent, en met 2 daarvan het bed gedeeld Haha! De laatste was (is!) de ware, dus meer zullen het er ook niet worden Haha!

Schijnheilig

Amantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:18

SuperPepeijn schreef:
Anoukie schreef:

Daar heb je helemaal gelijk in SuperPepeijn!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:50

russel schreef:
Mayo schreef:

Ze hebben niet allemaal Bezet op hun voorhoofd staan.

Maar misschien is vreemdgaan ook niet meer van deze tijd? Bestaat dat niet meer, gewoon lol met wie je tegen komt.

Dan snap ik even niet waar jij op doelde denk ik Lachen Kan je me dat uitleggen?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 23:21

SuperPepeijn schreef:
Anoukie schreef:

En soms is de eigen kijk wat bekrompen, omdat men nog niet veel levenservaring heeft. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 23:26

Nadya schreef:
En soms is de eigen kijk wat bekrompen, omdat men nog niet veel levenservaring heeft. Ja

Dat iemand ergens anders over denkt wil niet zeggen dat diegene zijn of haar kijk bekrompen is hoor...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 23:28

Inderdaad, trouwens ik denk dat de tegen reacties niet echt zijn begonnen door sex op eerste date, maar toen men begon te schrijven hoe leuk het was met een bezette man in bed te gaan, en nog leuker als men de persoon waarmee hij samen is niet af kan. Vanaf dat moment zijn de reacties eigelijk gekomen, niet echt verbazend Lachen

Voor de rest iemand bekrompen noemen zonder dat men de persoon kent vind ik ook niet kunnen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 08:44

De uitleg heeft Katiavl voor mij gegeven.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 09:59

Relaxed schreef:
Nadya schreef:

Dat iemand ergens anders over denkt wil niet zeggen dat diegene zijn of haar kijk bekrompen is hoor...

Ik zeg dus ook soms. Als je je dan aangesproken voelt.... Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:01

katiavl schreef:
Voor de rest iemand bekrompen noemen zonder dat men de persoon kent vind ik ook niet kunnen Lachen

Je kunt iemands mening bekrompen vinden, maar dan heb je het niet meteen over de persoon zelf.
Mensen worden hier op bokt sowieso makkelijk be- en veroordeeld. Niet alleen bij dit onderwerp.
Breek me de bek niet open. Clown
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 20-06-07 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:02

Nadya schreef:
Ik zeg dus ook soms. Als je je dan aangesproken voelt.... Haha!

Euhmmm waarom zou ik me aangesproken voelen? Omdat ik jouw opmerking anders oppik als dat jij m nu beweert te bedoelen?? Krijg meer het idee dat jouw eigen kijk niet helemaal helder meer is..

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:07

Mijn kijk is absoluut helder. Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat 'ie doet. Daar oordeel ik verder niet over.
Waarom zou ik oordelen over anderman's liefdes- en/of seksleven. Leven en laten leven.
Je kent iemands beweegredenen niet, dus oordeel gewoon niet meteen over wat mensen doen.