Mayo schreef:Andersom naar de vrijere mensen onder ons zou je dat ook zo kunnen beredeneren. Ze doen wat ze willen en vallen daar niemand mee lastig. Ze hebben puur een andere mening en handelen anders. Daarvoor hoeven ze niet veroordeeld te worden neem ik aan.
Kijk tuurlijk mogen jullie een mening hebben, maar wie zijn jullie om anderen te bestempelen? Live and let live, de een heeft lol en leeft op deze manier en de ander weer op een andere manier.
Wederzijds respect is wel zo prettig
Jouw ken ik niet persoonlijk dus kan daar geen antwoord op nemen, neem even je qoute. Of niemand een ander lastig valt met die houding, is nog discutabel. Sommige mannen kunnen verleidingen minder makkelijk weerstaan en als er drank in het spel is, stoere sfeer, dan val je er wel iemand mee lastig en die iemand zou wel eens een goed vertrouwend vriendinnetje kunnen zijn. Las nl dat er ook meiden zijn die zich niet storen aan het feit of een jongen bezet is. Soms doen ze het ook wel eens om een meisje dwars te zitten die ze niet aardig vinden, zou dat wellicht zijn omdat het jaloesie is? Ik zelf vind het nl respectloos naar jezelf toe als je je lijf inzet om een ander dwarst te zitten, iets even te "lenen" wat niet van je zelf is omdat je het ook wilt bezitten voor een moment. Om daar macht mee uit te oefenen, vind ik jammer dat je niet inziet dat je je zelf misbruikt.
Dan vraag ik mij ook af in hoeverre drank de regie bepaalt, sommige mensen hebben zich niet meer in de hand als ze te veel gedronken hebben. Dan is het toch ook niet echt?