[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:45

En jawel lieve bokkers :D

Mijn oh zo lieve neefje word over 3 weekjes alweer 2 jaar (07-03-2009, wel te verstaan) :D
Ik heb al iets bedacht hiervoor dat ik heel graag iets met hem
zou willen gaan doen, maar wat kan je bijv met een kind wat
2 jaar word gaan doen??

Een leuk setje kleren krijgt ie toch wel van me :D

Maar wil nu eens iets om ergens met hem naartoe te willen gaan wat hem
dan ook zeker wel zijn aandacht zal trekken. Maar wat??

En als ik dan toch nu bezig ben is de grote broer(deze die 9jaar word) van mijn lieve neefje jarig
samen met mijn broertje(deze die 21 word). Op 29-03-2009.

Okee even voor alle duidelijkheid:

Mijn neefje deze die 9 jaar word is samen met zijn vader helemaal gek van de voetbalclub GALATASSARAY (turkse voetbalclub),
hij zit zelf ook op voetballen. Voor hem ben ik op zoek naar een site deze die shirts in kindermaten verkoopt van GALATASSARAY? Graag
hulp van jullie gezocht als men diverse sites gevonden heeft en/of weet?

En tsja voor mijn broertje deze die 21 jaar word hmm.....voor hem ben ik helemaal inspiratie-loos geworden (graag hiervoor hulp gezocht!)

HELLUP ME PLEASE? :o

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:48

Paardje_13 schreef:
waar houdt ze van?

Ze vind paarden ook erg leuk, alleen rijd ze bijna niet. Doordat ze het vrij eng vind na een rare val.
Eerst dacht ik aan een strandrit maar weet dus niet of ze dat durft.

meeikk

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:50

schilderij van haar en haar paard of haar lievelingspaard?

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:13

Mijn vriend word in maart 18, en ik heb echt geeen idee wat ik voor hem moet kopen :oo We zijn dan ongeveer 15 maanden samen, en ik zat te denken aan een weekendje ergens heen ofzo.. Alleen een paar dagen na zijn verjaardag hebben we weer examens, dus dan zou het daarna moeten.. Maar waar zouden we dan heen kunnen, wat ook niet heel duur is? Of misschien iets anders wat ik voor hem kan kopen?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:32

Cadeautjes voor vriendje

* Weekendje weg (bijv. Maastricht: vanaf €150 voor twee excl. reis, Maastricht is ontzettend leuk winkelen! Of bijv. Duesseldorf vanaf €150 incl treinreis en hotel) Kijk op www.gasamen.nl voor de leukste reisjes/stedentrips incl. ontbijt, reis en hotel.
* Horloge (bijv. Guess, vanaf €100)
* Slipcursus met de auto
* Surfclinic
* Karten
* Overnachting in Preston Palace (zie site), gratis eten, zwemmen, bowlen, kermis, etc.
* Dagje Sanadome, zwembad met zoutbaden etc.; soort relax-oord. Entree zwembad €25 p.p. en massages etc. vanaf €6,-
* Fotoshoot laten doen met z'n tweetjes? Misschien via een bokker
* Kledingstuk bijv. leuk t-shirt, jasje of boxer
* Grote foto in mooie lijst van jullie samen
* Dineetje (doet 't altijd goed!)
* Dagje snowboarden of skiën
* Wadlopen (kan erg leuk zijn!)
* IJsklimmen (bij The Globe in Den Haag)
* Rondvlucht (in luchtballon of helikopter)
* Splash-Art (verf gooien tegen een doek)
* Sauna/Zonnebanken
* Uitgebreide romantische picknick
* Concert (Guus Meeuwis, Marco Borsato, etc.)
* Cabaretvoorstelling (bijv. Najib Amhali)
* Graffiti workshop
* Dagje Dolfinarium
* Zeilen/Boottochtje
* ...

Nou zo kan je nog een heleboel bedenken! Wees creatief, dan kom je ervanzelf. Standaard dingetjes zijn niet leuk, maar een lief kaartje met een lief kadootje dat recht uit 't hart komt is vele malen leuker! ;)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:38

Via www.pluimen.nl kun je een 'pluim' geven. Het bedrag varieert van €15 tot €1000 dat je iemand kan geven. Het is echt een aanrader, voor broertjes, vriendjes, vriendinnetjes, mama's, papa's. Als je het persoonlijk wil maken kan je een 'pluim' naar jezelf sturen en een evenement of iets dergelijks uitzoeken. www.pluimen.nl geeft je de mogelijkheid om uit meer dan 200 dingen een keuze te maken. Het varieert van culturele uitstapjes tot bungyjumpen en van een dagje dolfinarium tot een lachcursus. Je kunt via een 'Pluim' ook concrete cadeautjes geven zoals een zeer uitgebreide DVD-box, een doos champagne, een foto op canvas. www.pluimen.nl heeft hele leuke aanbiedingen en als je net goed mikt kun je voor €100 met 2 personen een citytrip all-in maken. Je gaat naar de site www.pluimen.nl, klikt op kies een pluim, je klikt het gewenste bedrag wat je maximaal wil uitgeven aan, en je kijkt naar ááálle activiteiten die er te beleven zijn.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 08:51

@Picassox: Leuke site van pluimen zeg ;)
Heb er al meteen even op door gekeken maar heb eigenlijk nog niet echt gezien wat nou voor een kind van 2 jaar leuk is (ivm iemand van 2 jaar niet heel veel kan doen). Het kind zelf klimt thuis ook overal op en af en hangt in de bomen ect. Hij is wel helemaal zot op duiven dat zijn echt zijn vriendjes.Hij is 7 maart jarig over 3 weken dus al en dan word ie 2 jaar het is een leuke jongen die bij vreemden wat verlegen is maar als het iets heel erg leuks is dan kan ie er wel uren van genieten ;)

En dan zijn broer die 29 maart 9 jaar word dit is een echte voetbalheld en zit zelf ook op voetballen zijn favoriete club is GALATASSARAY. Hij kan heel rustig zijn maar kan ook zo uit zijn dak gaan.

Wie oh wie weet wat er nou echt leuk is wat ik voor deze 2 kan bestellen op www.pluimen.nl ?? ;)

Budget vanaf: €10 - 30,-

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:55

Even iets anders, niet om iemand te geven maar ik zoek een cadeau om te vragenvoor mijn verjaardag..

Ik krijg van mn ouders de LG Cookie, en van mijn tante/oom € 25,- en van opa € 50,-, maar ik vind het niet echt leuk om geld te krijgen dus zoek nog een cadeau ;)

Als hetkan PM alsjeblieftxx

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:26

Possie Je kunt denken aan dolfinarium of iets dergelijks?
En voor je broer: als 'ie een beetje stoer is; karten, ijsklimmen, surfen of gewoon een dineetje?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:29

Marieke Ik zou zeggen, blader de Divozagids eens door! Misschien leuke rijkleding of iets voor je paard? Of gewone kleding misschien? Welke merken vind je mooi? Misschien mooi horloge of sieraad?

Voor dat bedrag is veel te vinden, en je moet het zelf leuk vinden. Dat is toch niet zo moeilijk?! En als je echt niets weet, vraag je toch gewoon geld. Dat is niet zo'n probleem toch? Dan kan je altijd nog sparen of zelf iets leuks kopen. ;)

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:04

Oooh ik heb iets véél te duurs gekocht, maar ik kon het niet laten omdat hij zo mooi was!
Ik wou voor valentijn iets kopen voor mijn vriendje, en ik dacht aan een badjas, omdat die van hem heel lelijk en vies is :P
Toen kwam ik zo'n ontzettend mooie tegen van bjorn borg, máár: 80 euro. Dus geen kans dat ik hem ging kopen want ik had niet zo'n bedrag in gedachten (als het nou zijn verjaardag was oke, maar valentijn..). Maar ik kon geen andere mooie vinden, dus ik kon mezelf niet inhouden en heb hem maar gekocht en besloten dat hij voorlopig helemaal niks van me krijgt :P
Maar hier is hij dus, mijn nieuwe aanwinst: http://www.mensunderwear.nl/index.php?a ... e28705efce
En dan in het grijs!
(vriendlief ligt nog brak in bed naast mij te slapen, geen weet van zijn kado :P)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:42

Gaaf! :j

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:44

Heel erg mooi die badjas! :))
Maar inderdaad erg prijzig :o

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 00:42

dag creatievelingen :P

Ook ik heb even hulp nodig..
Mijn scharrel word volgende week 21.
daten nu een maand of 4, en het is wel iets meer als Scharrelen alleen.
dus wil wel iets geven/doen wat laat merken dat ik hem leuk vind, maar niet die zoetsappige dingen als kettinkjes en kussentjes met foto's enzo.

Hij heeft geen specifieke hobby's of interesses.

wie helpt mij ? :o :D

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:19

Aankomende woensdag zijn ik en mijn vriend 2 jaar bij elkaar en ik wil graag een leuk cadeautje voor hem kopen maar ik weet niet wat. Hij is 17 jaar en heeft eigenlijk niet veel hobby's behalve dan de hele dag achter zijn xbox zitten. Ik heb hem al een keer een ring, armbandje en een kettinkje gegeven en al een heleboel geurtjes, dat is dus niet echt meer leuk om te geven..
Iemand nog leuke ideeën?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:18

Een xbox spelletje? :P

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:14

Bokkers,

mijn moeder wordt 20 maart 50.
Nu is alleen het probleem dat ik vanaf 6 maart op interne stage ga en ik er dus niet bij kan zijn 20 maart!
Nu moet ik dus iets verzinnen wat via post o.i.d. komt. Heb al op dat ballonenexpres gekeken en vind dat wel erg leuk, maar niet geneog zeg maar....

Wie weet nog iets?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:03

Als het goed is, gaat mijn vriend 19 maart zijn rijbewijs halen. Ik wil een sleutelhanger van bv een Ferrari/Porsche oid kopen met een geinig speelgoedautootje. Maar voor daarbij zoek ik nog iets leuks! Misschien ook iets om erbij te vermelden: we zijn 17 maart 2 jaar bij elkaar dus daar mag/moet het ook wat mee te maken hebben ;)

Nog leuke ideeën?
Laatst bijgewerkt door Joonsel op 04-03-09 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:05

feliciaa schreef:
Aankomende woensdag zijn ik en mijn vriend 2 jaar bij elkaar en ik wil graag een leuk cadeautje voor hem kopen maar ik weet niet wat. Hij is 17 jaar en heeft eigenlijk niet veel hobby's behalve dan de hele dag achter zijn xbox zitten. Ik heb hem al een keer een ring, armbandje en een kettinkje gegeven en al een heleboel geurtjes, dat is dus niet echt meer leuk om te geven..
Iemand nog leuke ideeën?

Kettinkjes blijven best leuk, helemaal als je er iets persoonlijks in laat graveren (kan vaak bij een schoenmaker oid)!

En anders geef je hem een ontbijt op bed, met een lieve&leuke kaart? ;)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:02

Joonsel schreef:
Als het goed is, gaat mijn vriend 19 maart zijn rijbewijs halen. Ik wil een sleutelhanger van bv een Ferrari/Porsche oid kopen met een geinig speelgoedautootje. Maar voor daarbij zoek ik nog iets leuks! Misschien ook iets om erbij te vermelden: we zijn 17 maart 2 jaar bij elkaar dus daar mag/moet het ook wat mee te maken hebben ;)

Nog leuke ideeën?

Voor een mooie en stoere auto kan je ook even een kijkje nemen op www.modelcarweb.nl ;)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:01

Even een ideetje?

Mijn vriendin wordt maandag 18 :)
en nu krijgt ze net als haar zusje een duikintrocuctie kado!
(ben zelf ass-duikinstructeur in opleiding)
En daarnaast krijgt ze nog 5 kleine alcholflesjes kado, denkend aan apfelkorn etc...

Duikintro is voor heel veel mensen leuk :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:02

Nikki__ schreef:
Bokkers,

mijn moeder wordt 20 maart 50.
Nu is alleen het probleem dat ik vanaf 6 maart op interne stage ga en ik er dus niet bij kan zijn 20 maart!
Nu moet ik dus iets verzinnen wat via post o.i.d. komt. Heb al op dat ballonenexpres gekeken en vind dat wel erg leuk, maar niet geneog zeg maar....

Wie weet nog iets?

Bos bloemen met een fles wijn?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:03

Picassox schreef:
Cadeautjes voor vriendje

* Weekendje weg (bijv. Maastricht: vanaf €150 voor twee excl. reis, Maastricht is ontzettend leuk winkelen! Of bijv. Duesseldorf vanaf €150 incl treinreis en hotel) Kijk op http://www.gasamen.nl voor de leukste reisjes/stedentrips incl. ontbijt, reis en hotel.
* Horloge (bijv. Guess, vanaf €100)
* Slipcursus met de auto
* Surfclinic
* Karten
* Overnachting in Preston Palace (zie site), gratis eten, zwemmen, bowlen, kermis, etc.
* Dagje Sanadome, zwembad met zoutbaden etc.; soort relax-oord. Entree zwembad €25 p.p. en massages etc. vanaf €6,-
* Fotoshoot laten doen met z'n tweetjes? Misschien via een bokker
* Kledingstuk bijv. leuk t-shirt, jasje of boxer
* Grote foto in mooie lijst van jullie samen
* Dineetje (doet 't altijd goed!)
* Dagje snowboarden of skiën
* Wadlopen (kan erg leuk zijn!)
* IJsklimmen (bij The Globe in Den Haag)
* Rondvlucht (in luchtballon of helikopter)
* Splash-Art (verf gooien tegen een doek)
* Sauna/Zonnebanken
* Uitgebreide romantische picknick
* Concert (Guus Meeuwis, Marco Borsato, etc.)
* Cabaretvoorstelling (bijv. Najib Amhali)
* Graffiti workshop
* Dagje Dolfinarium
* Zeilen/Boottochtje
* ...

Nou zo kan je nog een heleboel bedenken! Wees creatief, dan kom je ervanzelf. Standaard dingetjes zijn niet leuk, maar een lief kaartje met een lief kadootje dat recht uit 't hart komt is vele malen leuker! ;)

Perslucht duiken? ook stoer :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:24

Hallo!

Weet er iemand hier een site waar je van alles qua voetbal spullen kan kopen en dan heb ik het niet over de nederlandse voetbalclubs, maar juistem over een Turkse voetbalclub en dan de Turkse club van Galatassaray ?? Ik heb meerdere keren de zoekfunctie geprobeerd maar tot nu toe nog helemaal niks geen resultaat ;( ...

Het is namelijk voor mn neefje deze die 29 maart 9 jaar word en helemaal fan is van Galatassaray..