Ook erg jammer dat je niet naar Riverside hebt kunnen gaan gisteravond, hopelijk gaan ze weer op tour als 't nieuwe album uit is en kan je er dan wel bij zijn

Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, en slaap lekker (hopelijk) voor straks
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
!

kekaro schreef:ben ook benieuwd of het weer wat beter gaat inmiddels ?!

heb ook nog erge last van droge ogen (bijwerking van de chemo) maar ook daar heb ik druppels voor.
na de pruikenwinkel moesten we nog even langs een feestwinkel om wat dingen voor een feestje te halen voor mijn moeder haar vriend die binnenkort vijftig is, en wat liep ik daar tegen het lijf.. pruiken
een sprak me wel aan, even gepast en ja hoor, stond nog best leuk
natuurlijk niet de kwaliteit van echte goede pruiken, maar zo voor erbij hartstikke leuk voor die prijs! dus; pruik 5 is aangeschaft.
maandag weer opname en dan op zn vroegst donderdag weer naar huis.. het zal mij benieuwen of dit keer mijn waarden net zo snel goed zijn als de vorige keer
ik ga maar van het slechtste uit, dan valt het altijd mee.
waar ik voorheen nog goed kon slapen heb ik nu veel moeite met inslapen; ik lig constant te malen. In de loop van volgende week hopen we namelijk de uitslag van mijn beenmergpunctie te krijgen, en daarmee dus in welke risicogroep ik zit, en dáármee dus hoe intensief mijn behandeling gaat worden.. *rilt
daar ga ik voor
Yellowfish schreef:Ik blijf positief en blijf geloven dat, in welke groep ik ook terechtkom, het uiteindelijk goedkomtdaar ga ik voor