Wat een noodweer!! Hoe is het bij jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Wat een noodweer!! Hoe is het bij jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:07

Mijn vriendje heeft net trouwens verschillende trailers op de weg gezien. Je zult toch uren onderweg geweest zijn met je knol... Oké, er gaan ook mensen met volle trailers naar het buitenland. Maar dan rijdt het dóór en dan ben je erop voorbereid. Onvoorbereid met je knol in zo'n eindeloze winterse file belanden lijkt me geen pretje. Ik hoop dat die trailers die hij heeft gezien leeg waren.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:08

ik heb helaas ook diverse volle trailers en vrachtwagens gezien,zeker vlakbij ermelo(daar werden vandaag hengsten voorgeleid als ik me niet vergis...)

Anoniem

Re:

ik zag net trouwens wel een licht flits toenik van me werk afkwam. maar de pc doet het nog steedsik zag net trouwens wel een licht flits toenik van me werk afkwam. maar de pc doet het nog steedsik zag net trouwens wel een licht flits toenik van me werk afkwam. maar de pc doet het nog steeds

Anoniem

Re:

en JIM is toch ook

BounceBabe

Het paard dat ik rij staat al jaren op de wei, zonder een deken. Hij heeft ook een super vacht. Vandaar dat ik nu een winterstop heb. Scheren is geen optie, rijden en zweten en vervolgens kou vatten is ook niet bepaald het doel wat ik wil bereiken. Ben blij dat ik toch afgezien heb van het 'scheer' idee! Was zoiezo niet gunstig geweest voor de winters hier naast. En als ik iemand al over -20 hoor praten tja. Dan is het meteen duidelijk.

Vraag me af hoe het nu met hem is daar. Arm paard, gelukkig hebben ze een schuilstalletje met z'n allen. En er zit nog een privestalletje naast, die voeren gelukkig de paarden zo door. Dus hij is niet volkomen afhankelijk van mij.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:10

Dan zou ik liever een paardenvrachtwagen tegenkomen dan een trailertje! Lijkt me veel stressvoller voor zo'n paard, als het zo lang in de file staat. Denk dat een vrachtwagen toch meer rust geeft. Zeker als het paard ongeduldig word kan de situatie niet gevaarlijker worden, in een trailer wel heel snel.

SillyB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:13

aaah arme beesten. Je zult inderdaad onvoorbereid in zon file terechtkkomen. Maar je kunt toch in principe de volgende afslag pakken en bij een stal aankloppen? ach als als als, je weet trouwens nooit waar die mensen mee zitten natuurlijk...

_Danoontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:14

vandaag was het bij ons lekker weer!
ik heb nog een buitenritje gemaakt

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:26

Laatste nieuws van mij, echtgenoot is de A50 af en binnendoor het laatste stukje naar huis
Ik ben koffie aan het zetten en een koppie soep opwarmen

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:27

Mooi zo.

Mijn vriendje heeft ook al een kop soep achter de kiezen. Wat zal die lekker slapen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:32

is hij thuis karin?

ik ga idd slapen en kijken hoet het over een paar uurtjes is

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:33

hier ook noodweer.....de buitebak en de paddocks onderwater...
de mestvaalt vol water zelfs de grote binnenbak is helemaal onder gelopen 1 groot zwembad....
was vlakbij de manege een houten woon huis door de wind kapot geblazen enkel de fundering en 1 stuk muur stond nog de rest lag in de tuinen en op de weg..
omgevallen bomen in het duin/bos moest me vijver 2 keer leeg pompen anders gingen me vissen door de tuin zwemmen

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:35

dit weer is een complete ramp vreselijk, ik kan morgen ookal niet naar een opendag van een hogeschool omdat er waarschijnlijk dan nogsteeds gladheid en files, + stop van treinverkeer is.... en rara waar moet ik zijn, in Deventer, achterhoek zo ongeveel waar alles al helemaal een zooitje was geloof ik.... boeheohe okee dat word maar weer waxhten tot de volgende, in maart ofzo ik ben tegen dit weer hahaha

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:40

Het is echt te erg
Regen,hagel,onweer en harde wind..
Pfff echt niet normaal
Ik haat dit weer!!

BounceBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:40

Karin schreef:
Mooi zo.

Mijn vriendje heeft ook al een kop soep achter de kiezen. Wat zal die lekker slapen.

Wat zorgen jullie toch goed voor jullie mannen! Jammer dat die van mij niet even een paar uur heeft vastgezeten! Zou me echt een topvrouw voelen als ik hem een lekkere warme kop soep voor de neus zou zetten haha. Lekker in de watten leggen.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:44

Zo, net thuis. Vanmiddag met de trein vertrokken om 16.15 vanaf Amsterdam Amstel, kwartier geleden gearriveerd in Den Bosch.
Laatste stukje naar huis met de auto, waar we zagen dat het verkeer op de A59 tegen de rijrichting in aan het rijden was. Hoop blauwe zwaailichten. Even verderop was de weg afgezet en mochten we niet verder rechtdoor. Gelukkig hoefden we ook niet die kant op.
Maakt wel nieuwsgierig naar het hoe en waarom.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:47

LDRD schreef:
Zo, net thuis. Vanmiddag met de trein vertrokken om 16.15 vanaf Amsterdam Amstel, kwartier geleden gearriveerd in Den Bosch.
Laatste stukje naar huis met de auto, waar we zagen dat het verkeer op de A59 tegen de rijrichting in aan het rijden was. Hoop blauwe zwaailichten. Even verderop was de weg afgezet en mochten we niet verder rechtdoor. Gelukkig hoefden we ook niet die kant op.
Maakt wel nieuwsgierig naar het hoe en waarom.

Lange rit heb je dan gemaakt! Verschrikkelijk! Ik zou zeggen slaap lekker zo! Hopelijk is het weer morgen beter. Ik ga ook slapen! Ben op!

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:48

jeetje zolang over de reis gedaan... ja ik hoorde ook verhalen van mensen die de hele dag in de file hebben gestaan... fijn dat jij iniedergeval wel gewoon terug kon en heel veel treinen zijn uitgevallen, lekker druk zeker in A'dam?

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 06:54

En hier is nog steeds geen sneeuw gevallen *gelukkig* Het heeft gisteravond laat alleen een beetje geregend. Ik kan zometeen dus veilig op mijn fietsje naar mijn werk stappen

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 07:47

Gelukkig is het hier ook "schoon". Nu de dag afwachten want ze voorspellen nog steeds een hoop ellende.....als het goed is probeert manlief vandaag naar huis te komen, ben toch wel zooooo blij dat ie t gister niet geprobeerd heeft! Pas toen ik goed en wel thuis was hoorde ik op het nieuws en hier hoe erg het wel niet was, dus ik was wel opgelucht dat hij er niet in stond!

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 07:53

ik ben ook weer op de been maar hier is het droog en het dooit ben benieuwd

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 08:01

Het blijft maar aan een stuk door sneeuwen!!
Ik moet zo naar de les met de trailer....weet niet of ik kan gaan

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 08:06

Niet gaan als je twijfelt!!!! Wat is er belangrijker? Les of heel blijven??

Gister is er iemand bij ons van stal ook gaan lessen, terwiijl er windstoten tot 120 km per uur gierden, t hagelde en er was enorme kans op gladheid, en dan toch savonds gaan lessen, zodat je pas rond twaalven weer thuis bent. Ik denk dat je dan toch echt niet wijs bent hoor.......En iedere instructeur met een beetje gezond verstand in zijn hoofd, vindt het niets erg dat er afgebeld wordt vanwege zulke redenen!

Fem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 08:08

Het is hier dan wel gestopt met sneeuwen...maar het is echt niet gedooit!

Ligt een aardig pak sneeuw....ik ga zo naar stal (hoop dat ik die nog kan bereiken op mijn fietsje)
Zou eigenlijk sinds een lange tijd weer eens gaan buiten rijden op mijn bijrijdpaardje (waar ik sinds lange tijd weer op rijd)
Maar of dat door gaat? Alhoewel...vorig jaar hebben wij ook door de sneeuw geparadeerd (maar dat had dan wel mindere afloop! Was trouwens ook niet met mijn bijrijdpaard....maar met 2 Handelshaflingers....)

We lagen er beiden af op het maisveld... haha

[edit] het is nu weer heeeel zachtjes aan het sneeuwen..

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 08:11

Hier is het ook nog steeds mooi helder en droog