Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

vreselijk, ik kan morgen ookal niet naar een opendag van een hogeschool omdat er waarschijnlijk dan nogsteeds gladheid en files, + stop van treinverkeer is....
en rara waar moet ik zijn, in Deventer, achterhoek zo ongeveel waar alles al helemaal een zooitje was geloof ik.... boeheohe okee dat word maar weer waxhten tot de volgende, in maart ofzo
ik ben tegen dit weer hahaha 

Karin schreef:Mooi zo.
Mijn vriendje heeft ook al een kop soep achter de kiezen. Wat zal die lekker slapen.
Zou me echt een topvrouw voelen als ik hem een lekkere warme kop soep voor de neus zou zetten haha. Lekker in de watten leggen.
LDRD schreef:Zo, net thuis. Vanmiddag met de trein vertrokken om 16.15 vanaf Amsterdam Amstel, kwartier geleden gearriveerd in Den Bosch.
Laatste stukje naar huis met de auto, waar we zagen dat het verkeer op de A59 tegen de rijrichting in aan het rijden was. Hoop blauwe zwaailichten. Even verderop was de weg afgezet en mochten we niet verder rechtdoor. Gelukkig hoefden we ook niet die kant op.
Maakt wel nieuwsgierig naar het hoe en waarom.
zolang over de reis gedaan... ja ik hoorde ook verhalen van mensen die de hele dag in de file hebben gestaan... fijn dat jij iniedergeval wel gewoon terug kon
en heel veel treinen zijn uitgevallen, lekker druk zeker in A'dam?
Het heeft gisteravond laat alleen een beetje geregend. Ik kan zometeen dus veilig op mijn fietsje naar mijn werk stappen
op mijn fietsje)
haha