Is die wel normaal gestorven?
verder hebben ze het op de radio er ook veel over en op tmf zie je alleen maar zijn foto en echt niks anders!
nou hele democratisch hier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sorane schreef:Mischien niet maar met geitenwollensokken gezwets help je het kennelijk ook niet.
Dit soort "personen" maak je niet meer beter. Je kan nog zo hard zeggen "Foei niet meer doen dat mag niet" maar hij denkt waarschijnlijk "Krijg de paasei jij bent de volgende".
Nee daar schiet de wereld wat mee op.
joostvangestel schreef:Ik denk dat je het probleem heel duidelijk aangeeft. Je bent zoals de moordenaar van Theo. heel simpel: "ik heb een probleem met die vent, dus schiet ik hem maar dood"
Gefeliciteerd. Je hebt een samenleving verdiend waarin mensen elkaar om hun mening afschieten. Misschien is Irak wel een betere plaats voor jou?
Kusia schreef:En waarom maakt Cohen geen lawaai
irma schreef:Je zou zo weer wensen dat de doodstraf weer in ons rechtsysteem toegepast zou worden. Diep in mijn hart, juich ik dat weer toe.
Wedden dat hij, de dader, een milde straf krijgt. Er zal wel weer iets gevonden worden wat "verzachtend" zal werken voor z'n daad.
Justy schreef:Nou... Ik dacht al.
Ik kreeg wel kippenvel van zijn eerste zin: "Er is vandaag een Amsterdammer vermoord"...
Misser schreef:Hoe sommige moslims de islam interpreteren vind ik ook te ver gaan, die knal ik toch ook niet zomaar neer?