Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mystery3434 schreef:Ik heb me ook goed laten gaan!
In de ej heb ik het volgende besteld:
- 5 Kentucky velvets (3 in de winkel zelf en 2 online)
- 2 broeken: eentje lag aan de helft en de andere met 25% keuzekorting. De broek met keuzekorting ga ik wel nog terugdoen
- 2 halsters van epplejeck: ook aan de helft van de prijs
Dan bij hypostore ook nog besteld:
- supplementen van horseflex: vitamine e, zeewier, elektrolyten en magnesium. Ik wacht enkel nog op de elektrolyten. De supplementen waren op hypostore goedkoper met de korting eanxop horseflex zelf
- Kentucky velvet in het zwart, deed in de ej niet mee. Hier wacht ik nog op
Dan nog op Horseflex zelf:
- 25 kg vlozaad. Altijd handig om op voorraad te hebben

mystery3434 schreef:Figo88,
Ik heb even foto’s gemaakt van op internet. Ik ben echt content met de kleurtjes. Toch meer even geprofiteerd van de actie oeps haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
N0a schreef:Deelbestelling van Hypostore inmiddels binnen. PostNL is ook van slag. In de app stond dat het naar een pakketpunt ging. Ik naar het punt, ligt niks. Open de app opnieuw, ligt het ineens bij mn buren.
Verder m'n ESN en Maya ook binnen. Nu alleen nog wachten op laatste product van de hypostore.
ik verwacht dat het morgen of overmorgen wel zal komen
Ashleytjuhh schreef:hier net nog een 'BF' bestelling gedaan toch een te grote schade
kruidvat tandpasta en shampoo
hypostore wat supplementen
wellensteyn jas
2 paar op maat rijlaarzen laten aanmeten
Gaat elk jaar langer door. Blacky94 schreef:N0a schreef:Deelbestelling van Hypostore inmiddels binnen. PostNL is ook van slag. In de app stond dat het naar een pakketpunt ging. Ik naar het punt, ligt niks. Open de app opnieuw, ligt het ineens bij mn buren.
Verder m'n ESN en Maya ook binnen. Nu alleen nog wachten op laatste product van de hypostore.
Heb jij (of een ieder ander die nog op een nalevering van Hypostore wacht), bij je bestellingen al wel staan dat de bestelling voltooid is? Ondanks dat je nog op een product wacht? Mijn bestellingen staan namelijk op voltooid en ook bij het product waar ik nog op wacht staat dat deze verzonden/geleverd is. Terwijl ik toch echt nog niks gehad heb, ook nog geen verzendbevestiging oid. Nu was de verwachting wel dat het vandaag verzonden zou worden maar anders ga ik er morgen ofzo even achteraan mailen.
tirzasarah10 schreef:Te vroeg met roepen denk ik, status staat nu op verzamelen.ik verwacht dat het morgen of overmorgen wel zal komen
![]()
Aardig wat jolly bal producten besteld voor de ponies, kunnen ze lekker spelen.
Blacky94, ik zal even kijken. Niet op gelet eigenlijk. EDIT: ja bij mij ook, staat voltooid. Ervaring is wel dat het sltijd goed komt
Ik moet op een aantal dingen wel lang wachten.. kan hypostore niks aan doen maar vind altijd jammer. Klantenservice is wel echt altijd top bij ze!! Vlekken zijn bijna uit de bank gekomen gelukkig
xSCWx schreef:Ashleytjuhh schreef:hier net nog een 'BF' bestelling gedaan toch een te grote schade
kruidvat tandpasta en shampoo
hypostore wat supplementen
wellensteyn jas
2 paar op maat rijlaarzen laten aanmeten
Waar heb je de Wellensteyn jas gekocht & was het een goede aanbieding? Ik baal dat de winkel in Den Haag weg is. Al is dat nu een Skecher winkel, vind ik ook niet vervelend haha maar die zit al op meerdere plekken. Er zijn zo weinig winkels die Wellensteyn verkopen helaas.
Ik ben ook blij dat we eindelijk van de BF reclames af zijn nu het Sinterklaas isGaat elk jaar langer door.
scheelde toch 40 euro dierenfan schreef:tirzasarah10 schreef:Te vroeg met roepen denk ik, status staat nu op verzamelen.ik verwacht dat het morgen of overmorgen wel zal komen
![]()
Aardig wat jolly bal producten besteld voor de ponies, kunnen ze lekker spelen.
Blacky94, ik zal even kijken. Niet op gelet eigenlijk. EDIT: ja bij mij ook, staat voltooid. Ervaring is wel dat het sltijd goed komt
Ik moet op een aantal dingen wel lang wachten.. kan hypostore niks aan doen maar vind altijd jammer. Klantenservice is wel echt altijd top bij ze!! Vlekken zijn bijna uit de bank gekomen gelukkig
Jolly ball producten gaan hier geen 24 uur mee haha scheelt wel veel kopen hier spelen ze met grote pionnen en stootkussens voor boten