Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mystery3434

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 18:36

Ik heb me ook goed laten gaan!

In de ej heb ik het volgende besteld:
- 5 Kentucky velvets (3 in de winkel zelf en 2 online)
- 2 broeken: eentje lag aan de helft en de andere met 25% keuzekorting. De broek met keuzekorting ga ik wel nog terugdoen
- 2 halsters van epplejeck: ook aan de helft van de prijs

Dan bij hypostore ook nog besteld:
- supplementen van horseflex: vitamine e, zeewier, elektrolyten en magnesium. Ik wacht enkel nog op de elektrolyten. De supplementen waren op hypostore goedkoper met de korting eanxop horseflex zelf
- Kentucky velvet in het zwart, deed in de ej niet mee. Hier wacht ik nog op

Dan nog op Horseflex zelf:
- 25 kg vlozaad. Altijd handig om op voorraad te hebben

Suzanne F.

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 18:42

Ik heb voornamelijk voor mezelf haarverzorging gekocht met korting. Dure merken shampoo en maskers enzo. Nu best flink afgeprijsd.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-25 18:46

mystery3434 schreef:
Ik heb me ook goed laten gaan!

In de ej heb ik het volgende besteld:
- 5 Kentucky velvets (3 in de winkel zelf en 2 online)
- 2 broeken: eentje lag aan de helft en de andere met 25% keuzekorting. De broek met keuzekorting ga ik wel nog terugdoen
- 2 halsters van epplejeck: ook aan de helft van de prijs

Dan bij hypostore ook nog besteld:
- supplementen van horseflex: vitamine e, zeewier, elektrolyten en magnesium. Ik wacht enkel nog op de elektrolyten. De supplementen waren op hypostore goedkoper met de korting eanxop horseflex zelf
- Kentucky velvet in het zwart, deed in de ej niet mee. Hier wacht ik nog op

Dan nog op Horseflex zelf:
- 25 kg vlozaad. Altijd handig om op voorraad te hebben

Oh gaaf zeg, zoveel Kentucky velvets! Ik heb er 2 besteld en had er al 2. Heb je een foto van de kleuren? <3

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 20:18

hier net nog een 'BF' bestelling gedaan toch een te grote schade :')

kruidvat tandpasta en shampoo
hypostore wat supplementen
wellensteyn jas
2 paar op maat rijlaarzen laten aanmeten

mystery3434

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 20:39

Figo88,
Ik heb even foto’s gemaakt van op internet. Ik ben echt content met de kleurtjes. Toch meer even geprofiteerd van de actie oeps haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-25 21:28

mystery3434 schreef:
Figo88,
Ik heb even foto’s gemaakt van op internet. Ik ben echt content met de kleurtjes. Toch meer even geprofiteerd van de actie oeps haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Oh, echt heel mooi! De 1e en 4e heb ik ook besteld (de Soft Rose en Mint) en de 2e heb ik al. Zijn echt hele fijne en prachtige dekjes! <3

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 21:48

Ik vind die dekjes ook altijd zo mooi! Maar ik heb er echt veeeeel te veel, oeps.

Net mailtje van Divoza dat mijn bestelling is verzonden! Ben benieuwd.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 21:56

Hier mail van hypostore dat mijn ionic liner onderweg is naar mij, die moest van leverancier komen.
En van walra is 1 van de 2 pakketten verzonden

mystery3434

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 22:27

Je hebt nooit te veel dekjes, oeps

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 12:26

N0a schreef:
Deelbestelling van Hypostore inmiddels binnen. PostNL is ook van slag. In de app stond dat het naar een pakketpunt ging. Ik naar het punt, ligt niks. Open de app opnieuw, ligt het ineens bij mn buren.

Verder m'n ESN en Maya ook binnen. Nu alleen nog wachten op laatste product van de hypostore.

Heb jij (of een ieder ander die nog op een nalevering van Hypostore wacht), bij je bestellingen al wel staan dat de bestelling voltooid is? Ondanks dat je nog op een product wacht? Mijn bestellingen staan namelijk op voltooid en ook bij het product waar ik nog op wacht staat dat deze verzonden/geleverd is. Terwijl ik toch echt nog niks gehad heb, ook nog geen verzendbevestiging oid. Nu was de verwachting wel dat het vandaag verzonden zou worden maar anders ga ik er morgen ofzo even achteraan mailen.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 13:14

Mijn agradi is gisteren ontvangen

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 14:34

Te vroeg met roepen denk ik, status staat nu op verzamelen. :) ik verwacht dat het morgen of overmorgen wel zal komen :D
Aardig wat jolly bal producten besteld voor de ponies, kunnen ze lekker spelen.

Blacky94, ik zal even kijken. Niet op gelet eigenlijk. EDIT: ja bij mij ook, staat voltooid. Ervaring is wel dat het sltijd goed komt

Ik moet op een aantal dingen wel lang wachten.. kan hypostore niks aan doen maar vind altijd jammer. Klantenservice is wel echt altijd top bij ze!! Vlekken zijn bijna uit de bank gekomen gelukkig :)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 14:39

Ik heb veel te veel geld uitgegeven, en in mijn enthousiasme bij 2 verschillende winkels 2 dezelfde singels besteld.

Maar ik zie nu dat je bijna nergens meer gratis kunt retourneren, dat is dan wel weer jammer.

Oh en de verwarmde jas van de Horze is PRACHTIG maar de verwarmingselementen zijn zwak en geven onvoldoende warmte af om hem aan te houden. Zo jammer. Nu twijfel ik wat ik moet doen want de prijs blijft heel goed, ook voor een jas dat minder goed verwarmt dan ik had verwacht

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 15:31

Hier mijn Hypostore pakketje op ‘processing’.

Ik had dinsdag een mail dat ze de deel verzending van het item op voorraad alvast zouden doen. Maar tot op heden nog geen verzendbevestiging gezien.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 15:33

Dat is netjes!
Had een bestelling nog gedaan bij pindakaaswinkel. Hadden ze een fout gemaakt met inpakken, dus daar had ik over gemaild. Mag ik nu diezelfde pot gratis alsnog bestellen, een andere smaak erbij kiezen én sokken uitkiezen.

Met een nalevering van die pot die ik initieel had besteld was ik ook al gelukkig geweest :+

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 15:43

In het verleden ook altijd wel goede ervaringen met Hypostore gehad gelukkig, maar dan wacht ik vandaag/morgen nog even af :)

DideH wat een goede service zeg!

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 16:26

Mijn Hooks bestelling is ook binnen!
Pharmahorse een verzendbevestiging gehad dus die is onderweg.

HypoStore 2 dingen op nalevering, midden december verwacht dus ff geduld.
wel al m’n peeskappen binnen van HypoStore. Echter vallen ze groot en is dit merk er niet in een maat kleiner. Dus dat is wel jammer, ga eens een mailtje eraan wagen of ik de mag ruilen tegen ander merk peeskappen ook met 30% korting dan.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 16:57

Ashleytjuhh schreef:

wellensteyn jas

Waar heb je de Wellensteyn jas gekocht & was het een goede aanbieding? Ik baal dat de winkel in Den Haag weg is. Al is dat nu een Skecher winkel, vind ik ook niet vervelend haha maar die zit al op meerdere plekken. Er zijn zo weinig winkels die Wellensteyn verkopen helaas.

Ik ben ook blij dat we eindelijk van de BF reclames af zijn nu het Sinterklaas is :') Gaat elk jaar langer door.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 17:38

Blacky94 schreef:
N0a schreef:
Deelbestelling van Hypostore inmiddels binnen. PostNL is ook van slag. In de app stond dat het naar een pakketpunt ging. Ik naar het punt, ligt niks. Open de app opnieuw, ligt het ineens bij mn buren.

Verder m'n ESN en Maya ook binnen. Nu alleen nog wachten op laatste product van de hypostore.

Heb jij (of een ieder ander die nog op een nalevering van Hypostore wacht), bij je bestellingen al wel staan dat de bestelling voltooid is? Ondanks dat je nog op een product wacht? Mijn bestellingen staan namelijk op voltooid en ook bij het product waar ik nog op wacht staat dat deze verzonden/geleverd is. Terwijl ik toch echt nog niks gehad heb, ook nog geen verzendbevestiging oid. Nu was de verwachting wel dat het vandaag verzonden zou worden maar anders ga ik er morgen ofzo even achteraan mailen.

Ja hier ook zie ik. Maar had wel een mail dat laatste product na 15 december kwam. Dus wacht het eerst wel rustig af.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 18:02

Mijn pakket van Decathlon heb ik binnen. Nieuwe warme rijbroek (nu nog gaan rijden haha), jas die ik al jaren heb maar dan 2 maten kleiner en een lekker vestje. Ben er blij mee.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 18:11

tirzasarah10 schreef:
Te vroeg met roepen denk ik, status staat nu op verzamelen. :) ik verwacht dat het morgen of overmorgen wel zal komen :D

Blacky94, ik zal even kijken. Niet op gelet eigenlijk. EDIT: ja bij mij ook, staat voltooid. Ervaring is wel dat het sltijd goed komt

Ik moet op een aantal dingen wel lang wachten.. kan hypostore niks aan doen maar vind altijd jammer. Klantenservice is wel echt altijd top bij ze!! Vlekken zijn bijna uit de bank gekomen gelukkig :)

Jolly ball producten gaan hier geen 24 uur mee haha scheelt wel veel kopen hier spelen ze met grote pionnen en stootkussens voor boten :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 18:26

xSCWx schreef:
Ashleytjuhh schreef:

wellensteyn jas

Waar heb je de Wellensteyn jas gekocht & was het een goede aanbieding? Ik baal dat de winkel in Den Haag weg is. Al is dat nu een Skecher winkel, vind ik ook niet vervelend haha maar die zit al op meerdere plekken. Er zijn zo weinig winkels die Wellensteyn verkopen helaas.

Ik ben ook blij dat we eindelijk van de BF reclames af zijn nu het Sinterklaas is :') Gaat elk jaar langer door.

ik heb het gekocht bij de winkel in de outlet er ging 20% vanaf dus dat vond ik toch best wat :o scheelde toch 40 euro

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 19:21

dierenfan schreef:
tirzasarah10 schreef:

Jolly ball producten gaan hier geen 24 uur mee haha scheelt wel veel kopen hier spelen ze met grote pionnen en stootkussens voor boten :D

Die hebben ze ook :D

Afbeelding

Ze krijgen vanalles en de helft gaat stuk andere helft doet het nog :+
Hoop dat de jolly ballen beetje zelfde kwaliteit hebben als eerder. Ik heb er nu 1 liggen die al 10 jaar oud is en ze doen daar echt idioot mee maar blijft het doen. Pionnen en stootkussens houden het lang maar gaan toch stuk met deze 1.09/1.10 sloopkogels :D

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 19:35

Onverwachts m’n pakketje van Dochorse ontvangen (liner & longeerlijn), blij mee!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 20:07

Ik heb vandaag ook alles binnengekregen! Dochorse, Zalda en Kramer gelukkig ook, want daar zit ook een supplement voor een stalgenootje bij welke echt nodig is.