Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Grappige weekvraag![]()
Aan een telefoon heb je toch weinig, want er staat geen zendmast![]()
De vraag is; ben je gestrand zonder dat iemand weet waar je zit.. of ga je gewoon een weekje om te relaxen?
Als ik gestrand ben dan neem ik graag een Epirb mee.
En anders ga ik denk ik voor de zonnebrandcreme, of een doos notenrepen als het een eiland zonder kokos/bananen/fruitbomen is
Neonlight schreef:Haha, deed mijn overbuurman ook vandaag. Toen ging de rookmelder af.![]()
Wij zijn de 1ste contact personen in de leefsamen app, dus wij kregen de melding.
Niet de 1ste keer dat we de melding van rookalarm krijgen als hij aan het kokkerellen is.![]()
Mooiste is, hij is dan te laat met het alarm te clearen op zijn telefoon dus zit ie al breed lachend aan de keukentafel ons op te wachten.![]()
Sidenote: overbuurman is 80 jaar, nooit iets huishoudelijks gedaan, zijn vrouw is 5 jaar geleden aan Corona overleden. Nu is hij compleet omgeslagen en kokkerelt er op los en kookt voor het halve dorp.
Mondy schreef:Hoe denken jullie trouwens over spelletjes (al dan niet 2e hands)
Ik ben echt gek op spellen. Kaart,dobbel of bordspellen. Helemaal geweldig vooral als er tactisch gespeeld moet worden zoals Catan, ticket to ride enz
Gisteren Takenoko leren spelen![]()
De spellen die perse met min 4 personen moeten zijn minder handig, speel juist vaak met 2en.