Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:45

Mijn vriend heeft skittles en M&Ms gelijktijdig gekocht en in de snoeppot gestoken. -O-

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:45

Bellatrix schreef:
Haha ok dan heb ik het niet. :D

_/-\o_ _O- _O-

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:46

Jorex schreef:
Mijn vriend heeft skittles en M&Ms gelijktijdig gekocht en in de snoeppot gestoken. -O-

Dat is niet alleen maar ergerlijk, dat is gewoon puur evil en gemeen |(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:47

Jorex schreef:

Zoekt ie ruzie ofzo?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:47

Jorex schreef:

Hoe bevalt het om weer vrijgezel te zijn?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:52

Energie nivo van niks.
Kleine twee weken geleden Corona verschijnselen gekregen (test bleven wel negatief). Sindsdien nog steeds brainfog en moe. Alles gaat maar wat langs me heen. Terwijl ik midden in het belangrijkste deel van mijn korte opleiding ben, moet morgen echt weer ‘wakker’ zijn maar vooralsnog lukt dat maar niet…

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:53

Ik vraag iemand 2 weken geleden om op een feestje te komen. Ja ik kan maar.... en toen kregen we een beetje een fikse discussie waarbij ik wat geïrriteerd reageerde omdat de ja maar even nergens op sloeg.
Ik denk dat de discussie de reden was dat de persoon nu denkt ik kom niet.

Nou ja dan ga ik lekker met de mensen op stap die wel willen komen. En dan gaan we gewoon lekker uitgebreid uit eten met zen drieën. Ga mijn avond er ook niet door laten verpesten heb wel wat beters te doen.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:10

Marigold schreef:
Energie nivo van niks.
Kleine twee weken geleden Corona verschijnselen gekregen (test bleven wel negatief). Sindsdien nog steeds brainfog en moe. Alles gaat maar wat langs me heen. Terwijl ik midden in het belangrijkste deel van mijn korte opleiding ben, moet morgen echt weer ‘wakker’ zijn maar vooralsnog lukt dat maar niet…

Het weer helpt ook niet mee hoor, dan doel ik vooral op het benauwde ervan. Ik merk dat ik daardoor ook suffiger ben. Ik duim voor je morgen dat het lukt ;)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:12

Jorex schreef:

Horror :')

Eerlijk, niks lekkerder dan zeiknat van de regen lekker een warme douche in te springen.

Verband knelde op mijn voet dus heb het er maar weer afgehaald. Denk dat ik maar over ga op mijn Lidl sok en hoog sluitende schoenen/laarzen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:14

Ik had zoveel oorpijn en ik had alleen een neusspray gekregen met corticosteroïden erin. De pijn was echt niet te houden dus ik heb vanochtend die neusspray in mijn oor gedaan. :') De pijn is veel minder nu gelukkig. Ik weet dat het niet hoort maar ik was echt beetje wanhopig. Het blijkt wel te werken. Hopelijk wordt het vanaf nu beter. Anders morgen maar weer dokter bellen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:21

We hebben samen een huis gekocht. Dus helaas ik zit aan hem vast. _O-
Maar het voelt heel raar om chocola te proeven als je een skittle verwacht. :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:32

paddington schreef:
Mensen vragen vaak te veel geld voor 2e hands items.

:j eens

Little_Gift :') je bent goed in het positief bekijken haha

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:11

Suzanne F. schreef:
Ik had zoveel oorpijn en ik had alleen een neusspray gekregen met corticosteroïden erin. De pijn was echt niet te houden dus ik heb vanochtend die neusspray in mijn oor gedaan. :') De pijn is veel minder nu gelukkig. Ik weet dat het niet hoort maar ik was echt beetje wanhopig. Het blijkt wel te werken. Hopelijk wordt het vanaf nu beter. Anders morgen maar weer dokter bellen.

Als het gewoon zoutoplossing is maakt het echt niets uit. Dat verkopen ze zowel als oor als neusspray :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:39

Suzanne F. schreef:

Ik heb vorig jaar 5 weken oorontsteking gehad dus ik voel heel erg met je mee.

Sterkte

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:01

Even klaar met dieren. :+
Pas de hond luchtweginfectie. Nu paard zichzelf aangetikt, komende dagen nog aankijken en anders dierenarts erbij om het been te scannen. En we hebben van het weekend 1 van onze katten onder de heg gevonden. Sleepte met zijn achterpoot, tilde hem ook op en zette hem naast de massa bij zitten en bleef het liefst liggen, en 2 wondjes, dus naar de dierenarts. Wij dachten aangevallen door een ander dier wellicht, dierenarts dacht een aanrijding. Maar hij heeft een tracker, en is helemaal niet op de weg geweest. Alleen bij ons in de achtertuin en het groen erachter. Dus wellicht verkeerd over een hek gesprongen en blijven hangen.
Heeft een spuit met antibiotica en pijnstillers gehad, en metacam naar huis. Ze wilde nog geen foto’s maken, omdat ze dan het been moeten uittrekken en dat doet enorm pijn. En bij een eventuele breuk zou hij toch pas deze week geopereerd kunnen worden, omdat dit geen spoed operatie is.
Als het maandag niet duidelijk verbeterd is dus alsnog door naar de kliniek.
Nu zien we wel echt verbetering, want zaterdag heeft hij grotendeels liggend doorgebracht. Hij is zelf alweer aan de wandel, reageert weer als we eten pakken, zet de poot er weer onder als hij zit en zet er weer gewicht op met lopen. Kijkt ook weer normaal uit zijn ogen en heeft weer een rustige ademhaling. Maar is wel echt nog kreupel. Maak me zo’n zorgen, maar weet realistisch gezien ook wel dat we geen wonderen kunnen verwachten in zo’n korte tijd. Denk dat we morgen maar even bellen met de dierenarts en een filmpje sturen, en vragen wat haar advies is.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:03

Pff, het zit jullie niet mee. :(:) Sterkte met alle dieren!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:19

Sintara schreef:
Suzanne F. schreef:

Als het gewoon zoutoplossing is maakt het echt niets uit. Dat verkopen ze zowel als oor als neusspray :')

Nee was met corticosteroïden erin. Maar het werkt wel.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:23

Suzanne F. schreef:

Hier ook nog zo'n dingen gedaan, oorspray in mijn neus, neusspray in mijn oor, keelspray in mijn neus... Ik leef nog :j

Veel beterschap alvast!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:23

MyWishMax schreef:
paddington schreef:
Mensen vragen vaak te veel geld voor 2e hands items.

:j eens

Little_Gift :') je bent goed in het positief bekijken haha

Laat ons het erop houden dat ik dan uitzonderlijk een goede dag had :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:24

Asociale mensen in restaurants.
Ik was gezellig met mijn vriend uit eten, en na 40 minuten komt er een stel met een baby van aantal maanden naast ons zitten. Niet leuk, maar ach. Binnen 2 minuten besluiten ze dat ze de baby precies gewoon aan tafel gaan verschonen...
Ik ben direct naar de bediening gelopen en die hebben er direct iets van gezegd. Helaas had ik al mn eetlust inmiddels al verloren en ben dus maar af gaan rekenen.
Die mensen negeerden ook gewoon de bediening die zeiden dat dit niet mocht en dat er gewoon een verschoonruimte aanwezig is.
Bah bah. Gore mensen! :r

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:30

Rambogirl schreef:
Asociale mensen in restaurants.
Ik was gezellig met mijn vriend uit eten, en na 40 minuten komt er een stel met een baby van aantal maanden naast ons zitten. Niet leuk, maar ach. Binnen 2 minuten besluiten ze dat ze de baby precies gewoon aan tafel gaan verschonen...
Ik ben direct naar de bediening gelopen en die hebben er direct iets van gezegd. Helaas had ik al mn eetlust inmiddels al verloren en ben dus maar af gaan rekenen.
Die mensen negeerden ook gewoon de bediening die zeiden dat dit niet mocht en dat er gewoon een verschoonruimte aanwezig is.
Bah bah. Gore mensen! :r

Gatver.
En wat onbeschoft.
:r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:31

Dit deden mensen ook in het Hema restaurant waar ik werkte. Want 70 cent voor de wc’s was te duur.

En dan doodleuk de vieze luier op het dienblad achterlaten. :j

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:32

Beterschap voor de beestjes, Kaitlyn

Gadverdamme Rambogirl! Mijn zus en zwager hebben er nogal het handje van vuile luiers op tafel te laten liggen. Ook zo ontzettend goor :r

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:32

Suzanne F. schreef:

Beterschap op de eerste plaats. Wie weet heb je wel een super oplossing voor andere mensen met oorpijn uitgevonden!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:34

De kat van mensen uit de straat -:(-

Ik kan m'n balkon deur of ramen niet open doen, zonder dat dat rot beest naar binnenkomt. Ik vind katten (huisdieren in het algemeen) vies en wil die echt niet binnen hebben.
M'n paarden spullen daardoor ook niet verder dan de berging, wil de benden en haren niet in m'n huis hebben.

Nu moet ik dus kosten gaan maken, zodat die kat niet meer naar binnen kan. Terwijl die kat het huisdier is van iemand anders, die z'n kat gewoon binnen moet houden. -:(-