Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:Energie nivo van niks.
Kleine twee weken geleden Corona verschijnselen gekregen (test bleven wel negatief). Sindsdien nog steeds brainfog en moe. Alles gaat maar wat langs me heen. Terwijl ik midden in het belangrijkste deel van mijn korte opleiding ben, moet morgen echt weer ‘wakker’ zijn maar vooralsnog lukt dat maar niet…
Jorex schreef:Mijn vriend heeft skittles en M&Ms gelijktijdig gekocht en in de snoeppot gestoken.
Suzanne F. schreef:Ik had zoveel oorpijn en ik had alleen een neusspray gekregen met corticosteroïden erin. De pijn was echt niet te houden dus ik heb vanochtend die neusspray in mijn oor gedaan.De pijn is veel minder nu gelukkig. Ik weet dat het niet hoort maar ik was echt beetje wanhopig. Het blijkt wel te werken. Hopelijk wordt het vanaf nu beter. Anders morgen maar weer dokter bellen.
Suzanne F. schreef:Ik had zoveel oorpijn en ik had alleen een neusspray gekregen met corticosteroïden erin. De pijn was echt niet te houden dus ik heb vanochtend die neusspray in mijn oor gedaan.De pijn is veel minder nu gelukkig. Ik weet dat het niet hoort maar ik was echt beetje wanhopig. Het blijkt wel te werken. Hopelijk wordt het vanaf nu beter. Anders morgen maar weer dokter bellen.
Sintara schreef:Suzanne F. schreef:Ik had zoveel oorpijn en ik had alleen een neusspray gekregen met corticosteroïden erin. De pijn was echt niet te houden dus ik heb vanochtend die neusspray in mijn oor gedaan.De pijn is veel minder nu gelukkig. Ik weet dat het niet hoort maar ik was echt beetje wanhopig. Het blijkt wel te werken. Hopelijk wordt het vanaf nu beter. Anders morgen maar weer dokter bellen.
Als het gewoon zoutoplossing is maakt het echt niets uit. Dat verkopen ze zowel als oor als neusspray
Rambogirl schreef:Asociale mensen in restaurants.
Ik was gezellig met mijn vriend uit eten, en na 40 minuten komt er een stel met een baby van aantal maanden naast ons zitten. Niet leuk, maar ach. Binnen 2 minuten besluiten ze dat ze de baby precies gewoon aan tafel gaan verschonen...
Ik ben direct naar de bediening gelopen en die hebben er direct iets van gezegd. Helaas had ik al mn eetlust inmiddels al verloren en ben dus maar af gaan rekenen.
Die mensen negeerden ook gewoon de bediening die zeiden dat dit niet mocht en dat er gewoon een verschoonruimte aanwezig is.
Bah bah. Gore mensen!