Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roihi schreef:kan je zelf beseffen dat/of je een burnout hebt?
Of is het meer iets als, een gek weet niet dat die gek is stijl iets of iets anders?
Ik vraag het me af omdat ik twijfel of ik gewoon heel moe ben, last van peri-menopauze dingen heb of wel degelijk burnout klachten heb.
(ps: no offence voor mensen die een burnout hebben of gehad hebben, ik vraag het me oprecht af voor mezelf)
Roihi schreef:kan je zelf beseffen dat/of je een burnout hebt?
Of is het meer iets als, een gek weet niet dat die gek is stijl iets of iets anders?
Ik vraag het me af omdat ik twijfel of ik gewoon heel moe ben, last van peri-menopauze dingen heb of wel degelijk burnout klachten heb.
(ps: no offence voor mensen die een burnout hebben of gehad hebben, ik vraag het me oprecht af voor mezelf)
_Karlijn schreef:Je ziet weleens filmpjes van politie in opleiding bijvoorbeeld die mogen ervaren hoe een taser voelt, die dan door 2 personen aan zijn/haar zij gecontroleerd naar de grond geholpen wordt. Maar hoe kan het dat die schok niet geleidt naar de mensen aan diens zijkanten?
_Karlijn schreef:Je ziet weleens filmpjes van politie in opleiding bijvoorbeeld die mogen ervaren hoe een taser voelt, die dan door 2 personen aan zijn/haar zij gecontroleerd naar de grond geholpen wordt. Maar hoe kan het dat die schok niet geleidt naar de mensen aan diens zijkanten?
Picopico schreef:Kun je bij je outlook/microsoft account je hoofd emailadres wijzigen?
Ik heb ooit een hotmail account aangemaakt met een beetje kinderachtige naam. Ik heb later een alias aangemaakt waar nu het merendeel van mijn mails binnen komt. Maar als ik iets verstuur gebruikt hij het hoofdadres. Dat zou ik graag veranderen naar mijn alias. Ik kan alleen echt niet vinden hoe dat moet. Iemand die mij kan helpen?
Froukje schreef:Snijden met een mes doe ik nu, maar ik krijg dat nooit zo dun gesneden als dat ze in een kebab zaak doen. Vandaar dat ik dacht, een mandoline kun je instellen op dikte dus dat is ideaal. Vraag me alleen af of die bevroren kip dan niet te hard gaat zijn.
DuoPenotti schreef:kebab maak ik dan nooit.
Maar wel kipshoarma.
En ook dat snijd iets bevroren het beste.
Zou je zo ook niet de reepjes kunnen snijden, maar dan met een scherp mes?
DuoPenotti schreef:kebab maak ik dan nooit.
Maar wel kipshoarma.
En ook dat snijd iets bevroren het beste.
Zou je zo ook niet de reepjes kunnen snijden, maar dan met een scherp mes?
Lieser schreef:Roihi schreef:kan je zelf beseffen dat/of je een burnout hebt?
Ik vind dat een goede vraag hoor. Ik merk zelf dat het best lastig is om dat onderscheid te maken. Ik heb een burnout gehad, heb de overgang (net) achter de rug en heb een gegeneraliseerde angststoornis. Bij elke uitval is voor mij de vraag wat er speelt. Want sommige klachten (misselijk, koortsig gevoel) kunnen ook bij griep horen.
Dus ik pak eerst paracetamol. Helpt dat niet, dan is het geen griep ... En zo pel ik af.
paars schreef:Iemand mss een goeie tip hoe je handgeschreven lijst met getallen kan omzetten naar digitaal (en vervolgens naar een excel bestand)? Ik heb al eea geprobeerd maar die lezen het niet goed in. Krijg er een punthoofd van.
JudithGigi schreef:Mode leek heeft hulp nodig
Past onderstaande jurkje onder de dresscode 'cocktail' voor een bruiloft of is die too much?
[ Afbeelding ]