Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb ook een paar Timberlands wandelschoenen (of ja 2 verschillende modellen eigenlijk, gekocht met super goede black friday deal een paar jaar terug) en vind ze echt heel fijn! Al heb ik nu sinds kerst ook nog muckboots, die vind ik ook echt fantastisch. Maar qua wandelschoenen ben ik over het profiel van de Timberland bv echt te spreken ook
In het ergste geval verkoop je ze weer door mocht het niet zijn zoals je hoopte. Maar zeker als je zegt ook dat je nog naar Oostenrijk gaat/op wintersport... Het is imo een van de belangrijkere spullen wat je dan nodig hebt; goed schoeisel, goed profiel.

Zolala schreef:Ik vond vorig jaar in een ander topic een sprayfles voor olijfolie ook een slim idee (in mijn geval om het muffinblik in te vetten waarin ik soms mini quiches maak).
Iemand schreef toen dat zij daar gewoon een kleine plantenspuit voor gebruikt. Dat leek me fijn goedkoop, dus heb ik een kleine plantenspuit bij de Wibra gekocht. En die voldoet inderdaad prima als sprayfles.
opisop_shop schreef:Zolala schreef:Ik vond vorig jaar in een ander topic een sprayfles voor olijfolie ook een slim idee (in mijn geval om het muffinblik in te vetten waarin ik soms mini quiches maak).
Iemand schreef toen dat zij daar gewoon een kleine plantenspuit voor gebruikt. Dat leek me fijn goedkoop, dus heb ik een kleine plantenspuit bij de Wibra gekocht. En die voldoet inderdaad prima als sprayfles.
Die is dan denk ik alleen niet voedselveilig?
) meestal bij de action. Dan zijn ze iig niet zo heel duur
Marjo schreef:Ik wil ook een goede spaarrekening gaan opbouwen, maar ik heb ook mijn zinnen gezet op een nieuwe lens voor mijn fotografie à €1400....
opisop_shop schreef:Zolala schreef:Ik vond vorig jaar in een ander topic een sprayfles voor olijfolie ook een slim idee (in mijn geval om het muffinblik in te vetten waarin ik soms mini quiches maak).
Die is dan denk ik alleen niet voedselveilig?
MarlindeRooz schreef:Nee ik ben ook geen persoon die bang is voor plastic eten etc. Maar langdurig voedingsmiddelen bewaren in goedkoop plastic dat daar niet voor gemaakt is dat zal ik niet doen. Ik zou sowieso voor glas gaan.