Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:44

deedee19 schreef:
Iemand bij ESN besteld hier toevallig? Hoe lang duurde het bijwerken van de tracking? Ik heb maandagmorgen besteld, maar na een bevestiging is er geen tracking meer geupdate. Nou is het nu pas woensdag en waarschijnlijk druk dus ik wil ook niet meteen de zeurende klant uithangen. Dus ik dacht eens even peilen hoe lang het bij anderen duurde.

Dat duurt normaal altijd al wat langer. Moet dat niet uit Duitsland komen?
De post heeft het ook enorm druk waardoor het wat langer kan duren nu

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:50

Precies wat sommigen al zeggen, het tweedehands aanbod is behoorlijk groot en daar zitten ook kwalitatief goede spullen tussen.

Ik heb al maandenlang wat (nieuwe) paardenspullen te koop staan op marktplaats, maar ik raak ze aan de straatstenen nog niet kwijt. Zelfs een compleet nieuw ES dressuurdekje en ES springdekje van collecties die niet meer te koop zijn, wordt niet op gereageerd. En vervolgens kopen veel paardenmensen wel 3 nieuwe dekjes tijdens black friday want korting en nieuwe setjes 8)7

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:55

Zullen we die discussie ook laten hier over hoe slecht BF aankopen zijn en of tweedehands niet beter is en allemaal vergelijkingen erbij halen en bla bla bla? Maak alsjeblieft een apart topic ervoor aan :roll: :=
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 27-11-24 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:55

Prima2Donna schreef:
Precies wat sommigen al zeggen, het tweedehands aanbod is behoorlijk groot en daar zitten ook kwalitatief goede spullen tussen.

Ik heb al maandenlang wat (nieuwe) paardenspullen te koop staan op marktplaats, maar ik raak ze aan de straatstenen nog niet kwijt. Zelfs een compleet nieuw ES dressuurdekje en ES springdekje van collecties die niet meer te koop zijn, wordt niet op gereageerd. En vervolgens kopen veel paardenmensen wel 3 nieuwe dekjes tijdens black friday want korting en nieuwe setjes 8)7

Tweedehands is heel vaak bijna net zo duur als nieuw kopen als je verzendkosten erbij optelt. Nieuw heb ik er garantie op en kan ik netjes een factuur laten zien. Als iets tweedehands dan net één of twee tientjes goedkoper is koop ik het liever nieuw.

Maar goed. Maak hier anders een apart topic over, want dit is niet relevant hier.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:56

Prima2Donna schreef:

Tja jij hebt ze ook overbodig gekocht toch als je ze gloednieuw verkoopt :')

Maar kunnen jullie hier een eigen topic voor openen ipv dat hier te doen?
Iedereen zal er echt wel over nadenken wat ze kopen

Marjo

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:03

Ik wil best Black Friday aanbiedingen doen op mijn Vinted account hoor :D :P

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:10

deedee19 schreef:
Iemand bij ESN besteld hier toevallig? Hoe lang duurde het bijwerken van de tracking? Ik heb maandagmorgen besteld, maar na een bevestiging is er geen tracking meer geupdate. Nou is het nu pas woensdag en waarschijnlijk druk dus ik wil ook niet meteen de zeurende klant uithangen. Dus ik dacht eens even peilen hoe lang het bij anderen duurde.

ESN heb ik normaal gesproken binnen 4 dagen. Vorig jaar met BF duurde het ook langer. Ik heb toen een insta dm gestuurd en kreeg heel snel antwoord met hoe en wat. Er kwamen wat dingen uit een ander magazijn dus vandaar de vertraging.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:12

Als iemand iets ziet voor een fotobstudio, lampen, achtergrond incl ophanging etc

Ben wel aan het rond kijken maar ken de juiste sites nog niet dus als iemand iets weet kom maar door met de tips

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:21

Cioccolato schreef:
Iemand een tip voor een warme lange jas? Hoeft niet perse het woord paard voor te staan. Zoek er 1 om warm in les te geven. En laat er nou net korting aan komen...

Ik heb sinds vorige week deze:
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Heerlijke warme jas. Goed waterdicht ook. Zondag onvrijwillig getest in een modderige bak :+ en ben droog gebleven.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:25

Roodvos schreef:
Cioccolato schreef:
Iemand een tip voor een warme lange jas? Hoeft niet perse het woord paard voor te staan. Zoek er 1 om warm in les te geven. En laat er nou net korting aan komen...

Heerlijke warme jas. Goed waterdicht ook. Zondag onvrijwillig getest in een modderige bak :+ en ben droog gebleven.

Ik heb deze ook. Heerlijke jas! Goed waterdicht en warm en door de split achter kan je er ook prima mee rijden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:28

Ik vond die nog te kort, dus heb langer model genomen :') en idd, is officieel niet waterdicht maar ben al paar keer echt zeiknat geregend, jas bleef droog en binnen 2 uur kon ik hem gewoon weer aan zonder dat die klam of vochtig was. Dat is bij andere jassen al anders geweest. Zoals die van de welkoop := die voelde de volgende dag nog nattig van binnen

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:35

Iemand al aanbiedingen gezien voor vliegtickets? In het kader van duurzaamheid gooi ik er nog eentje in. _O-

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:45

nevica schreef:
deedee19 schreef:

ESN heb ik normaal gesproken binnen 4 dagen. Vorig jaar met BF duurde het ook langer. Ik heb toen een insta dm gestuurd en kreeg heel snel antwoord met hoe en wat. Er kwamen wat dingen uit een ander magazijn dus vandaar de vertraging.

helder dankjewel. Het is mijn eerste bestelling daar vandaar dat ik dit niet wist. Ik wacht deze week even af.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:53

Fitzroy schreef:
Iemand al aanbiedingen gezien voor vliegtickets? In het kader van duurzaamheid gooi ik er nog eentje in. _O-

Oh goeie! Ik moet nog tickets hebben voor Valencia..

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:14

deedee19 schreef:
nevica schreef:

helder dankjewel. Het is mijn eerste bestelling daar vandaar dat ik dit niet wist. Ik wacht deze week even af.

Ik heb gister een bestelling gedaan, stond toen op de site dat vanwege drukte de levering 7-9 dagen kan duren.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:15

Roodvos schreef:
Cioccolato schreef:

Deze ga ik onthouden. Mijn rode van Amazon is inmiddels 3 jaar oud zie ik en begint wat minder mooi te worden.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:20

MyWishMax schreef:
Cioccolato schreef:

Ik heb er 1 van kramer, kan je wel mee rijden, maar nadat ik al jaren verschillende lange jassen geprobeerd heb is dit de 1e waar ik echt warm in blijf. En zonder 200 plus euro uit te geven. Ze hebben meer modellen, ik heb de davos 2, wel maar kleiner als eigen maat. Maat en echt lang en warm

Goeie tip! Is ie ook echt lekker warm als je langer dan een uur in de koude wind staat les te geven?

Heb een hele fijne jas voor op stal en prima voor rijden, maar zodra ik lang stilsta is het klaar. Voel echt de wind er een beetje doorheen. En wil inderdaad niet 200+ uitgeven als het kan.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:28

Ik zag bij Kramer van de week wel een jas die je kan opwarmen, dus die is misschien lekker als je staat les te geven?

[edit]
Never mind, dat was een lampje :+

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:34

Marjo schreef:
Ik zag bij Kramer van de week wel een jas die je kan opwarmen, dus die is misschien lekker als je staat les te geven?

[edit]
Never mind, dat was een lampje :+

Ik heb sinds vorig jaar een verwarmende bodywarmer van Gløde. Op koude dagen doe ik die aan onder een dikke winterjas, maar ook gewoon als ik thuis aan het werk ben of 's avonds op de bank zit. Echt een fántastisch item! Absolute must have wat mij betreft.

Een jas kan nog zo dik zijn, maar mijn ervaring is toch dat je het uiteindelijk koud krijgt als je stilstaat. Ik ben wel een koukleum.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:35

Tui had geloof ik wat aanbiedingen.

Voor de liefhebbers, Kentucky zit er bij je gedeeltelijke wel in. Ik ben al een poos verliefd op zwarte velvet pearl dekje :D

Maar hoop stiekem ook dat mattes ook meedoet bij Hypostore want die vind ik nog fijner.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:49

Ik koop elk jaar met black Friday jaarvoorraden vaatwastabletten, wasmiddel etc _O- hartstikke duurzaam want het gaat helemaal op. En volgend jaar doe ik het lekker weer =:) =:) =:) Plein en Kruidvat hebben echt leuke aanbiedingen nu, ik ben nogal vast in merken wat ik gebruik dus ik sla flink in.
Waarom zou je alles voor de volle prijs kopen als die erop berekend is dat mensen met korting kopen :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 13:00

Ik vind de kortingen met vaatwastabletten etc altijd zo'n zoektocht. AH heeft regelmatig 2+3 gratis, en dat klinkt dan leuk maar uiteindelijk betaal je nog veel meer dan als je gewoon eigen merk kiest :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 13:21

Is idd dan alsnog vaak duurder als eigen merk ja, maar is wat je zelf wilt met eventueel afwijken naar eigen merk of niet. Ik wil perse altijd dreft en wijk niet af naar een eigen merk dus vergelijk ook die prijzen niet onderling. Ik vergelijk alleen de prijzen van dreft zelf en dan is zo’n actie wel echt heel fijn. Dus ik maak dan wel gebruik van die 2+3 bv bij AH of Kruidvat of bol vaak die ze ook heel goed in bonus heeft regelmatig.

Vaatwastabletten beb ik laatste keer bij bol besteld. 2 dozen van 1+1 gratis.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 27-11-24 13:23, in het totaal 3 keer bewerkt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 13:22

Pallatin schreef:
manzano schreef:

Kijk anders even bij paardenspullenshop of ruitersporthoeve. Ik weet niet welk model je zoekt en in welke maat natuurlijk.
Of misschien wachten op Dochorse/hypostore als die hem hebben.

Gaat om de comfitec high neck lite. Helaas heeft hypostore die niet. Die tussenmaat 150/200 is lastig te krijgen. Ik houd de site van horze maar in de gaten misschien heb ik mazzel en verlagen ze de prijs weer

Hmm lastig. Je zou Agradi nog kunnen proberen. Ruitersporthoeve heeft ook Weatherbeeta tegenwoordig en standaard korting.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 13:27