Ik vind dat plafond erg mooi geworden. Maar ik vind het ook erg dapper. Ik weet niet of ik het snel zou durven. Terwijl ik genoeg voorbeelden heb gezien waar ik het echt super gaaf vind om het plafond te schilderen
mirim
Geplaatst: 14-03-25 18:12
Hahaha , we hebben er ook zeven jaar over gedaan om te bedenken of we het echt wel wilden. En inderdaad … het was doodeng !
Maar ik ben er superblij mee! We moeten nog een heel stuk, maar dit is in ieder geval af .
laura22
Geplaatst: 14-03-25 20:37
Voor
Na
Farjen
Geplaatst: 14-03-25 20:56
Die eerste voor-foto van mirim heeft zo'n zwarte balk bovenaan. Ik denk dat het daarom in eerste instantie niet zo opviel wat het verschil was Maar ik vind het wel mooi hoor, past mooi bij je huis
Mijn pony heeft 5 jaar stilgestaan. Toen heb ik haar een jaar lang langzaam opgepakt met grondwerk en 15 maanden geleden weer begonnen met rijden samen met een fanatieke bijrijder. De eerste tijd heeft ze zo’n 2 keer per week onder het zadel gelopen. De laatste 2 maanden 4 a 5 keer per week. Ze begint eindelijk weer op een normaal gewicht te komen. Zie hieronder het verschil tussen de afgelopen 15 maanden.