Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Niobe schreef:Middenbaanplakkers en de fietsers die op een smalle weg precies in een onoverzichtelijke bocht gaan stilstaan om elkaar een knuffel te geven.
Oh en de persoon die op de snelweg nog even tussen mij en mijn voorganger wilde om naar het tankstation te kunnen. En daar heb ik begrip voor, maar gebruik dan op z’n minst even je richtingaanwijzer.
Ik ben even klaar met het verkeer voor de rest van de week ….
Marocje schreef:Ergernis: de bezorger stond ineens binnen? Bel ging, touwtje zat door de brievenbus voor de kinderen. Dochter loopt naar de deur maar ik hoorde hem eerder opengaan? Dus ff kijken, staat de bezorger in de gang het pakket neer te zetten.. echt heel apart?
Ik had een neerzet toestemming vóór de voordeur, maar dan stap je toch niet zo bij iemand naar binnen?
_San87_ schreef:Niobe schreef:Middenbaanplakkers en de fietsers die op een smalle weg precies in een onoverzichtelijke bocht gaan stilstaan om elkaar een knuffel te geven.
Oh en de persoon die op de snelweg nog even tussen mij en mijn voorganger wilde om naar het tankstation te kunnen. En daar heb ik begrip voor, maar gebruik dan op z’n minst even je richtingaanwijzer.
Ik ben even klaar met het verkeer voor de rest van de week ….
I feel you. Ik had gisteren bijna een Mercedes in m'n kont, bumperkleven is een serieuze Nederlandse hobby.
Shenavallie schreef:Daphne__ schreef:Ik ben zo misselijk.. weken regelmatig aan het overgeven. Dietist denkt aan lactose intolerantie.
Voorlopig dus goed op mn eten letten en ik krijg drinkvoeding, omdat ik momenteel amper kan eten
Reflux kan dit ook veroorzaken (daar kun je Omeprazol voor krijgen), maar die diagnose moet een HA stellen. Bij mij was dat bijna 3 jaar geleden ook ineens aan de orde, vandaar dat ik daar even aan moest denken. Bel anders vandaag even de HA, al is het maar om dat uit te sluiten.
juval schreef:Jasmijn schreef:Ik ben door ge migraine niet in sttsst te lopen.dat heb ik soms wel eens.
Ik ben wel tig bed uit bed gevallen en kon er niet meer in komen.
Tevens tussen de bedden ingevallen. En helemaal niet meer overeen komen.
Ik voel me bont eb blauew en geschaatst al valt het in het echt denk ik wel mee.
Normaal duurt her 1 dag maar ik ka steeds nier lopen.
En moet nu toch echt naar de wc moeten.
Drinken kan ik ook niet sinds gisterenochtend dus het valt mee maar ik ga maar eens op avontuur.
De kat voor glhet eerst buiten de slaapkamer want die blijven maar dingen onder het bed uithalen.
ik vind dit toch wel een zorgelijk bericht. Hoe gaat het nu?
Shenavallie schreef:Ik 'loop' al drie weken met een peesplaatontsteking en dat doet toch verrekte pijn. Juist omdat ik niet goed kan stilzitten en maar door blijf gaan, wordt het alleen maar erger. Iedereen zegt dat ik rustiger aan moet gaan doen, maar dat vind ik zo moeilijk! Gisteravond nog contact gehad met de podoloog en ook zij adviseerde toch eens rust te gaan nemen. Vandaag op het werk maar even vragen of er 'rustige' werkzaamheden zijn, waar ik eventueel bij kan zitten. Ik kan hier zo slecht tegen...